Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #8321 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Mynona: Begynner du noenganger å le/fnise i upassende situasjoner? Jepp.. Jeg ler når jeg har vondt f.eks. Hvis jeg er hos fysio eller en eller annen sånn som påfører meg smerte, så ler jeg når det er skikkelig vondt. mynona: begynner du å få reisenerver?eller eksisterer ikke det ordet i ditt vokabulær? Jeg gruer meg til å fly Jeg hater å fly. Eller bare letting, landing og turbulens da. Skulle ønske jeg kunne knipse meg over på den andre siden av jorda. oi, glemte spm. Stjerner: Er du veldig opptatt av atronomi eller astrologi? (ref brukernavn) Endret 15. oktober 2012 av Mynona
Solsenga Skrevet 15. oktober 2012 #8322 Skrevet 15. oktober 2012 Solsenga: har du et plagg du er ekstra glad i, som du bruker mye? ...isåfall.. hva da? En svart cardigan/ genser med små hjerteknapper, den bruker jeg til hverdags, til mer pynta og på jobb. Superkjekk og anvendelig! solsenga:er det noen mennesker med visse kulturer du holder deg unna? hvilke kulturer, og hvorfor? Nei, har et åpent sinn og gir folk en sjanse uansett hvordan de ser ut og tror på. Det er vel mer personlighet som kan være "skremmende" noen ganger.. solsenga har også bursdag i november! Awww, jeg er imponert over at du husket det! (Også ble jeg glad for å bli husket. Hehehe) Solsenga: Er det noe ved din egen personlighet du skulle ønske du kunne endre? Som flauhet, forlegenhet, selvtillitt, stahet etc ? Æsj, for et spørsmål Det er mye. Jeg sliter i grunn skikkelig med å være sjenert og usikker på meg selv. Små ting i hverdagen som blir vanskelig, ting som andre nok tar for gitt. Ringe/ ta telefonen, søke jobber og skole.. Osv osv. Blir alltid litt deppa når jeg tenker over det.. (Neste spørsmål! ) Solsenga: Begynner du å bli klar for vinteren? Jeg sitter inne med boblejakke nå.. Vet ikke hva jeg skal si.. Fysisk: Jeg er en frossenpinn, men flink til å pakke meg inn, så kulden kan bare komme! Mentalt: Ja, jeg er nå klar over at sommeren og snart høsten er forbi. Praktisk: Huset er dessverre ikke ferdigmalt, men ellers er ting ryddet og stengt og klargjort Bandit: Hva er det mest sexy du har opplevd? Guybrush: Hvor klein/ opphissende er lapdance? Wednesday: Hva er viktigst: pene tenner eller pene øyne? Yme: Har du begynt å legge merke til folks hender?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8323 Skrevet 15. oktober 2012 Sakone: Er du glad du oppdaga KG? Ja det må jeg sier jeg Mye hyggelig folk så langt, og fint tidsfordriv ^^ Wednesday: HVa ville du gjort hvis du så en blotter på gata?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8324 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner: Er du veldig opptatt av atronomi eller astrologi? (ref brukernavn) Nei, ikkje i det heile tatt... Guybrush og Sakone: Kva tankar har de kring 21.12.12 teorien?
Cuddlegirl Skrevet 15. oktober 2012 #8325 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) cuddlegirl: hva er det du studerer? Er på mitt siste år, før jeg er utdanna helsesekretær. Puserjenta: Følger du med på Farmen? Endret 15. oktober 2012 av Cuddlegirl
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8326 Skrevet 15. oktober 2012 Nei, ikkje i det heile tatt... Guybrush og Sakone: Kva tankar har de kring 21.12.12 teorien? Jeg har eksamen den dagen, så sånn sett kunne jeg jo ønske jorda gikk under. Men er vel heller 100% sikker på at den ikke gjør det. Så jeg får fortsette å studere! Nasa har jo sagt at det ikke er noen sjans for fremmede legemer skal crashe med jorden heller. Så er vel nok en feilslått fremtidsgjetning Musekatt: Hva er drømmedaten ? (aktiviteter osv)
Wednesday Skrevet 15. oktober 2012 #8327 Skrevet 15. oktober 2012 Wednesday: Hva er viktigst: pene tenner eller pene øyne? den var vanskelig!! pene øyner er nr 1, men tenner er gaaanske viktig for meg det også! Wednesday: HVa ville du gjort hvis du så en blotter på gata? sett andre veien ;p Sakone: hvor lang tid tok det før du kunne delta i samtaler på japansk når du bodde der? Musekatt: hva er din favorittsmiley ?
Gjest Sakone Skrevet 15. oktober 2012 #8328 Skrevet 15. oktober 2012 Sakone: hvor lang tid tok det før du kunne delta i samtaler på japansk når du bodde der? Hmm husker ærlig talt ikke. Jeg kunne jo litt Japansk før jeg reiste dit, så kunne allerede da ha litt enkle samtaler, men når jeg først følte at jeg kunne prate skikkelig var etter å ha bodd 1 år der. Så klart kunne før det også, men sånn at jeg følte at praten gikk veldig greit Guybrush: Lekte du med barbier eller biler som liten?
Wednesday Skrevet 15. oktober 2012 #8329 Skrevet 15. oktober 2012 Wednesday: husker du en tid eller situasjon hvor du virkelig har satt pris på foreldrene dine? egentlig har jeg alltid virkelig satt pris på foreldrene mine.. men generelt sett i motgang eller når livet er ekstra vanskelig er de veldig gode å ha beste foreldrene i verden! Guybrush: hva er det styggeste plagget du eier ? Stjerner og planeter: kaffe eller te ? 1
Guybrush Skrevet 15. oktober 2012 #8330 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Guybrush og Sakone: Kva tankar har de kring 21.12.12 teorien? Absolutt ingenting Evt like lite som jeg har for andre udokumenterte konspirasjonsteorier Guybrush: Hvor klein/ opphissende er lapdance? Aldri opplevd, har jeg gått glipp av noe?! Noen som melder seg frivillig ? Guybrush: Hva tror du denne karen studerer? http://youtu.be/2HbJ8bHUvAY Hahaha, wild guess, fysmat ? Guybrush: Hva er det første du tenkte når du våknet i morges? At jeg måtte komme meg til helvette vekk fra hu zombiekjerringa som dreiv å luska seg opp bak meg, og at jeg irritert meg grenseløst over de andre folka som aldri skjønte at de måtte blåse huet av zombiene og ikke skyte vilt rundt seg Guybrush: Lekte du med barbier eller biler som liten? He-Man, M.A.S.K., GI Joes og tonnevis med Matchbox biler Those were the days. Mynona: er det noe du føler "alle" andre elsker/liker men som du overhodet ikke kan fordra? Stjerner: pedagogisk korrekt barnetv, yay or nay? Endret 15. oktober 2012 av Guybrush
Gjest Cuntzilla Skrevet 15. oktober 2012 #8331 Skrevet 15. oktober 2012 Cuntzilla: hadde du tatt.... ...Steffen Iversen? ...eller Vinnie? Hahaha. Ganske langt fra min type begge to.. måtte blitt Steffen, han ser ut som han er typen som gir alt i senga. De øynene lyser "jeg rimmer deg om du ber om det". Vinnie er for dopa og douchebag. Drue: Røff sex med en hissig Liv Signe Navarsete, eller dra på Farris Bad med Rune Øygard?
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #8332 Skrevet 15. oktober 2012 Mynona: er det noe du føler "alle" andre elsker/liker men som du overhodet ikke kan fordra? Ehh.. Åge Aleksandersen Og skalldyr. Jeg øver på skalldyr da, så nå spiser jeg litt av det, men før kunne jeg ikke fordra det. Solsenga: Ville du latt kjærsten din (hvis du har en) dø hvis det hadde reddet 2 ukjente barn?
Gjest Musekatt Skrevet 15. oktober 2012 #8333 Skrevet 15. oktober 2012 Musekatt: ASL? Alderen min er hemmelig, men jente fra Bergen Musekatt: Hva er drømmedaten ? (aktiviteter osv) Nja, det kan være så mye. Synes det er hyggelig å lage mat hjemme, deretter ta det som det kommer. Kanskje se en film eller serie som vi begge liker. Er ikke så fan av dater der vi begge skal kle oss stivpyntet, for så å reise på en 5 stjernes resturant. Føler det fort kan bli ubehagelig. Skogsturer er også ganske gøy! Liker å reise på date der jeg kan være meg selv. Musekatt: hva er din favorittsmiley ? Synes den her er søt! Stjerner og planeter: Hvor ofte dusjer du?
Guybrush Skrevet 15. oktober 2012 #8334 Skrevet 15. oktober 2012 Guybrush: hva er det styggeste plagget du eier ? Alle skulle hatt slike foreldre Styggeste plagg? hmmm.... tror to deler førsteplassen. En 80-talls poco loco dressjakke som ble kjøpt til 80-tallsfest. Haha den er så sjukt gjennomført. Skulderputer som rakkern, skikkelig kort og oppbrettede armer Farge mørk burgunder. Det andre er ei sleten tskjorte fra The Gathering 96 som er tatt vare på av sentimentale grunner. Cuntzilla: få høre mer om hva Ivers måtte gjennomgått Wednesday: hva for lugubre plagg finner man i ditt walk-in-closet ? Cuddle: beste fyllehistoria du har å komme med?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8335 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner og planeter: kaffe eller te ? Te (av og til mocca om eg er i byen...) Stjerner: pedagogisk korrekt barnetv, yay or nay? Yay. Det er mykje bra barnetv. Mykje bra pedagogisk barnetv og. Ungar lærar mykje av tv, td å telle, engelske gloser, fantasi og empati. Eg meiner det er bra med barnetv..Men sjølvsagt med måtehald! Mynona: Veit du at turbulens i fly er det same som bølgjer på havet? Solsenga: Alder? Sakone: Har du barn?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. oktober 2012 #8336 Skrevet 15. oktober 2012 Stjerner og planeter: Hvor ofte dusjer du? Kvar dag. Reinsligheit er viktig for meg. Thepreacher: Er du 100 % ærlig på Kg?
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #8337 Skrevet 15. oktober 2012 Mynona: Veit du at turbulens i fly er det same som bølgjer på havet? Liker ikke store bølger heller jeg (har vært i 4 meter høye i katamaran - det var skummelt) Guybrush: hvem fra KG har du møtt?
TheHairyToothfairy Skrevet 15. oktober 2012 #8338 Skrevet 15. oktober 2012 Kvar dag. Reinsligheit er viktig for meg. Thepreacher: Er du 100 % ærlig på Kg? Hvis jeg ikke kan være ærlig, så holder jeg heller kjeft. Jeg gidder ikke gå rundt og huske på ting som ikke stemmer. In real life, og her. Musekatt: hva er best, katt eller mus?
Solsenga Skrevet 15. oktober 2012 #8339 Skrevet 15. oktober 2012 Solsenga: Ville du latt kjærsten din (hvis du har en) dø hvis det hadde reddet 2 ukjente barn? Å hjelpes for et spørsmål.. Det hender jeg kunne svart ja, men svaret er nei. Hva med deg?? Solsenga: Alder? Snart 25! Grøss og gru.. Stjerner og planeter og Giacomo_P: Du får ta med deg fem kg-ere på valgfri aktivitet, hvem velger du og hva gjør dere?
Mynona Skrevet 15. oktober 2012 #8340 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Å hjelpes for et spørsmål.. Det hender jeg kunne svart ja, men svaret er nei. Hva med deg?? Jeg har ikke kjærste, men en imaginær kjærste ville jeg heller ikke latt dø altså. Hadde nok ikke klart det. Lillesiren: Hva har du gjort i dag? Endret 15. oktober 2012 av Mynona
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå