Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

cornflake_girl: Hva er drømmejobben?

Åj, vanskelig! Kan jeg si tre? Enten så ville jeg vært ansatt i cullberg balletten, eller så ville jeg avlet hester på en svæææær gård i Australia, eller så vil jeg jobbe som forsker på Cambridge university sammen med Stephen Hawking :fnise:

Tatt sexy bilder av meg selv! Det er jo ikke stort annet jeg kunne brukt en jentekropp til, tror jeg :filer::fnise:

Hvis du var gutt i 48 timer, hva hadde du gjort?

Jeg tror ikke jeg hadde klart å gjøre annet enn å løpe rundt i ring og frike ut over at jeg hadde en dings mellom bena :bond:

Etter at jeg (forhåpentligvis) ble ferdig med det, hadde jeg dratt ut for å trene for å sjekke om det er noe hold i påstanden om at gutter faktisk er sterkere enn jenter.

Det må vel bli ekvivalensprinsippet. Hva med deg, på avataren din ser det ut som du sverger til spesiell relativitetsteori? :)

cornflake_girl Kan du fortelle meg to ting om deg selv?

Jeg er veldig glad i både den generelle og spesielle, synes utledningen til formelen i avateren min er så vakker! Men det ble litt mye i en liten avatar :P Om vi holder oss i fysikkens verden er jeg egentlig aller mest glad i Heisenbergs uskarphetsrelasjon og (de potensielle) følgene av den ;)

Hmmm... to ting om meg selv, ja. (skal ikke si noe så åpenbart som at jeg er Tori Amos fangirl og fysikknerd)

1- jeg samler på gjenstander med hattifnatter på.

2- jeg hater å vente på buss så intenst at jeg heller velger å sykle 20 minutter i regn fremfor å stå 4 minutter og vente på bussen.

Søgni: Om du kunne våknet opp i morgen og kunnet et helt nytt språk flytende, hvilket språk ville du valgt?

HedvigR Om du måtte velge mellom å leve en uke som hamster (i lite bur), eller en uke som slørhale (i lite akvarium) i en barnefamilie, hva ville du valgt og hvorfor?

Endret av cornflake_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: Er du sikker på at du er en titt-man??

Var det det beste du klarte? Prøv igjen! Men altså, det er et veldig vanskelig valg, og det er på håret at jeg sier jeg er en tit-man.

HedvigR: hva er din favoritt-humor-serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det det beste du klarte? Prøv igjen! Men altså, det er et veldig vanskelig valg, og det er på håret at jeg sier jeg er en tit-man.

Om det er det bes... Hva er det du sier??? BLASSFEMI!!! Jeg veit ikke om vi kan være venner mer, Herr Drue :dry:

Haha.. greeit da! Tipper for ca 2 år siden, hadde en litt kjip periode da.

Det er aldri noe kult å spørre gutter om sånt, for det er så sjeldent vi gråter. Om man spør jenter, svarer de alltid "forige uke!" for da så de på en eller annen dust såpeserie.

Jeg er veldig glad i pizza med pepperoni, eller parmaskinke og rukola. Liker best de tynne med litt mindre fyll på... Mer sånn italiensk stil, om du skjønner (selv om norsk pizza er mye bedre enn den man får i italia... Norsk italiensk pizza er best)

Cornflake-Girl: Du er ikke helt sikker på om gutter er sterkere enn jenter? Vil du ta håndbak med meg? Jeg spanderer selvfølgelig.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ett stykk.

HunterLady: Hvor mange har du ligget med?

Har ikke det eksakte antallet, men ca 40 stk kanskje.

Enn du?

Norah:Hva er din favoritt frokostblanding?

Bandit:Drømmereisemål?

Fasting drue:Hva synes du er penest på en fin kvinnerumpe av hipster og string?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake-Girl: Du er ikke helt sikker på om gutter er sterkere enn jenter? Vil du ta håndbak med meg? Jeg spanderer selvfølgelig.

Jeg pleier faktisk å vinne i håndbak, men du kan godt prøve å slå meg!

Yme: Visste du at jeg har møtt deg iRL og at vi har felles venner på face? :gjeiper:

Edit: glemte regel:

Fysikeren: Studerer du, eller har du studert fysikk?

Endret av cornflake_girl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest norah

norah: Du er veldig kontrollerende. Tar jeg feil hvis jeg gjetter at du har småsøsken?

Var det alt eller?

Du må gjerne motargumentere, og gi meg dine ærlige tilbakemeldinger. Det er null problem. Jeg vet godt hva du synes om meg, og visa versa. Helt OK.

Men du trenger ikke stille negative påstander i direkte i sammenheng med personlige og private spørsmål for å antyde direkte at jeg må være en kjip person å være i nær familie med - bare for å sanke pluss?

Den kommentaren der er konstruert utelukkende for å være så kjip du bare kan.

Du får ha det hyggelig videre, jeg melder meg ut av tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i både den generelle og spesielle, synes utledningen til formelen i avateren min er så vakker! Men det ble litt mye i en liten avatar :P Om vi holder oss i fysikkens verden er jeg egentlig aller mest glad i Heisenbergs uskarphetsrelasjon og (de potensielle) følgene av den ;)

Heisenberg was stopped for speeding.

The Cop says "Do you know how fast you were going sir..."

"No..." says Heisenberg "...but I know where I was"

Hoho, fysikkhumor :ler:

Jeg er veldig glad i pizza med pepperoni, eller parmaskinke og rukola. Liker best de tynne med litt mindre fyll på... Mer sånn italiensk stil, om du skjønner (selv om norsk pizza er mye bedre enn den man får i italia... Norsk italiensk pizza er best)

Helt enig! :Nikke:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier faktisk å vinne i håndbak, men du kan godt prøve å slå meg!

Yme: Visste du at jeg har møtt deg iRL og at vi har felles venner på face? :gjeiper:

Nei, jeg veit jo ikke hvem som sitter bak nicket ditt, så hadde jeg aldri greid å gjette det. Du kan ikke si sånt uten å vise meg hvem du er, ellers får jeg nesekreft :nei:

NozMonster: Hvilken farge har du på fingern din akkurat nå? (ikke nå mens du leser dette, men nå mens jeg skriver)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR Om du måtte velge mellom å leve en uke som hamster (i lite bur), eller en uke som slørhale (i lite akvarium) i en barnefamilie, hva ville du valgt og hvorfor?

Oi, vanskelig! Jeg tror valget faller på hamster. Sikkert litt plagsomt med unger som skal kose med meg i hytt og vær, men får litt fnatt av tanken på å være en fisk. Hva gjør man i et akvarium en hel uke liksom? :fnise:

Hmm, tror jeg må si A Bit of Fry and Laurie, jeg elsker de to gutta sammen. Av nyere serier som går nå synes jeg Big Bang Theory er veldig artig.

Fysikeren: Du sa det er viktig med Colgate-smil. Er det veldig turnoff hvis ei jente ikke har så veldig hvite tenner? :sjenert:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Fasting drue:Hva synes du er penest på en fin kvinnerumpe av hipster og string?

Helt klart hipster. Hipster (og truse) er best :) Til å være et plagg, er string litt voldsomt. DISH! Rett i trynet, liksom :gjeiper: Dessuten liker jeg rompekløfta rett under trusekanten. HunterLady Hva synes du om menn i truse? (som i:

)

Mynona_83: Åssen var ditt første kyss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det alt eller?

Du må gjerne motargumentere, og gi meg dine ærlige tilbakemeldinger. Det er null problem. Jeg vet godt hva du synes om meg, og visa versa. Helt OK.

Men du trenger ikke stille negative påstander i direkte i sammenheng med personlige og private spørsmål for å antyde direkte at jeg må være en kjip person å være i nær familie med - bare for å sanke pluss?

Den kommentaren der er konstruert utelukkende for å være så kjip du bare kan.

Norah, jeg tror han sikta mer til at folk med småsøsken gjerne er litt mer kontrollerende, fordi de har vokst opp med småsøsken som trenger å kontrolleres litt... Jeg veit ikke om det er noe fakta i det, men jeg tror det var det han mente. Ikke at du er kjip å være i familie med ;)

HunterLady: Er du flink til å lage suppe?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke det eksakte antallet, men ca 40 stk kanskje.

Enn du?

Du spurte meg det samme senest igår. Men jeg kan jo opplyse om at det ikke har økt.

Jeg vet godt hva du synes om meg

Hvordan vet du det? Selv om du er kontrollerende, prippen, dramaqueen og har litt ujusterte antenner så kan du være kjempehyggelig for alt jeg vet. Dømmer ingen på så tynt grunnlag.

Kanskje like greit når man hverken kan stille personlige, kjipe eller seksuelle spørsmål uten at du flyr i taket.

Norah, jeg tror han sikta mer til at folk med småsøsken gjerne er litt mer kontrollerende, fordi de har vokst opp med småsøsken som trenger å kontrolleres litt... Jeg veit ikke om det er noe fakta i det, men jeg tror det var det han mente. Ikke at du er kjip å være i familie med ;)

Selvsagt. Man skal være vanskelig for å mistolke den.

Endret av kråkefjas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mynona_83: Åssen var ditt første kyss?

Hvis man ikke tar med det som skjedde på barneskolen og tidligere, så var det.. ehh.. tragisk. Jeg var på fest og full, og døste nok av et lite øyeblikk (evt blackout), våknet av at jeg danset og klinte med en fyr. Fikk litt noia og panikk og løp ut.

HedvigR: Har du lett for å forelske deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisenberg was stopped for speeding.

The Cop says "Do you know how fast you were going sir..."

"No..." says Heisenberg "...but I know where I was"

Hoho, fysikkhumor :ler:

For ikke å snakke om pilish (selv om det ikke direkte er fysikk, da)! :rodmer:

"How I need a drink, alcoholic in nature, after the heavy lectures involving quantum mechanics!"

Mynona: Hvor mange penger skulle du mottatt for å tattovere et portrett av dronning Sonja på ryggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren: Studerer du, eller har du studert fysikk?

Har aldri studert "ren fysikk", feks en bachelor eller en master i fysikk. Men har 20stp. i fysikk fra høyere utdanning, 5 i termofysikk og 15 i mekanikk. Bohyaa! Sannheten om Fysikeren er ute! :fnise:

Men er bare unggutten ennå da :fnise: blir mer fra høsten av! :)

Fysikeren: Du sa det er viktig med Colgate-smil. Er det veldig turnoff hvis ei jente ikke har så veldig hvite tenner? :sjenert:

Ikke veldig, men litt kanskje. + at det er jo noe som er veldig lett å gjøre noe med da. Ekke som å bli født med 3 armer liksom :fnise:

Endret av Fysikeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mynona: Hvor mange penger skulle du mottatt for å tattovere et portrett av dronning Sonja på ryggen?

:skratte:

Hvis det er et sånt over hele ryggen, så tror jeg at jeg måtte hatt rundt 500 millioner. Men hvis det kan være et lite på 5cm i diameter kunne jeg beveget meg ned til 10 mill tror jeg.

Fasting Drue: Hva gjør deg redd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HedvigR: Har du lett for å forelske deg?

Jeg kan lett bli betatt, men ordentlig forelska blir jeg ikke superofte. Men det kan slå til ganske hardt når det skjer :gjeiper: Mens når jeg blir betatt kan jeg lett gå videre hvis det ikke skulle bli noe av.

Kråkefjas: Har du noen urasjonelle frykter/fobier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

:skratte:

Hvis det er et sånt over hele ryggen, så tror jeg at jeg måtte hatt rundt 500 millioner. Men hvis det kan være et lite på 5cm i diameter kunne jeg beveget meg ned til 10 mill tror jeg.

Fasting Drue: Hva gjør deg redd?

I tillegg til standardting som å miste de som står meg nær, så kan jeg si at jeg har vanvittig høydeskrekk.

HunterLady: holder du på Troms-dialekta? (mener å huske at du var fra troms)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...