TheHairyToothfairy Skrevet 18. juni 2012 #81 Skrevet 18. juni 2012 gjør akkurat som jeg har gjort hele tiden. lugger gjerne hestehalen, kaster små papirlapper på og stjeler matpakken. 2
Gjest .-L-. Skrevet 18. juni 2012 #82 Skrevet 18. juni 2012 Nå kan jeg ikke svare for HL, men jeg gjør bevegelser som å skyve håret bak øret, løfte brystet litt opp, bite meg i leppen forsiktig, berøre meg selv i nakken, og så videre. Jeg blir både mer yndig og mer erotisk i hele kroppsspråket, helt automatisk. Når gjør dere dette da? Og, skjer det aldri at man gjør det bevisst?
Gjest .-L-. Skrevet 18. juni 2012 #83 Skrevet 18. juni 2012 gjør akkurat som jeg har gjort hele tiden. lugger gjerne hestehalen, kaster små papirlapper på og stjeler matpakken. Win win
Gjest Cosette Skrevet 18. juni 2012 #84 Skrevet 18. juni 2012 Når gjør dere dette da? Og, skjer det aldri at man gjør det bevisst? Jeg gjør det når jeg er i nærheten av en mann jeg er tiltrukket av. Det er både bevisst og ubevisst; jeg tar meg selv i å bli annerledes i kroppsspråket, og spiller det gjerne ut enda mer om jeg ønsker å fange vedkommendes interesse.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. juni 2012 #85 Skrevet 18. juni 2012 Hahaha. Har innsett at jeg ikke bare kan være seriøs og kjedelig her inne hele tiden, det ødelegger mitt gode navn og rykte :gjeiper: 1
Gjest .-L-. Skrevet 18. juni 2012 #88 Skrevet 18. juni 2012 Jeg gjør det når jeg er i nærheten av en mann jeg er tiltrukket av. Det er både bevisst og ubevisst; jeg tar meg selv i å bli annerledes i kroppsspråket, og spiller det gjerne ut enda mer om jeg ønsker å fange vedkommendes interesse. Artig Skal se om jeg legger merke til det neste gang jeg ser en dame som er i nærheten av en mann hun er tiltrukket av.
Gjest Janus Skrevet 18. juni 2012 #89 Skrevet 18. juni 2012 Jeg gjør det når jeg er i nærheten av en mann jeg er tiltrukket av. Det er både bevisst og ubevisst; jeg tar meg selv i å bli annerledes i kroppsspråket, og spiller det gjerne ut enda mer om jeg ønsker å fange vedkommendes interesse. Bruker du å gå på lyktestolper når du går forbi en mann du finner attraktiv eller skjer det av andre grunner?
Gjest Cosette Skrevet 18. juni 2012 #90 Skrevet 18. juni 2012 Bruker du å gå på lyktestolper når du går forbi en mann du finner attraktiv eller skjer det av andre grunner? Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til (?), men jeg er såpass distré at det å gå på lyktestolper kan hende stadig vekk uansett hvem jeg er i nærheten av.
Gjest Janus Skrevet 18. juni 2012 #91 Skrevet 18. juni 2012 Nå vet jeg ikke helt hva du sikter til (?), men jeg er såpass distré at det å gå på lyktestolper kan hende stadig vekk uansett hvem jeg er i nærheten av. Noterer meg at å gå på lyktestolper ikke trenger om å bety noe som helst og at jeg sannsynligvis er innbilsk. Sikter til en liten episode på lørdag.
Gjest HunterLady Skrevet 18. juni 2012 #92 Skrevet 18. juni 2012 Ser at Cosette allerede har svart på det en spurte meg om angående hvordan disse feminine bevegelsene utarter seg. Jeg er helt med på det hun sier, og det er noe av det samme jeg gjør. Jeg blir automatisk innstilt på å te meg på en viss måte, og jeg gjør det også på en slik måte at han ikke legger merke til at det er påtatt. Det er måten jeg ter meg på der og da som skal få han til å få lyst til å ta kontakt. Jeg var rølpete og vulgær når jeg var yngre. Det funket det også, men ikke på de mennene jeg vil ha den dag idag. Mange jenter bør rett og slett bare lære seg å te seg feminint. Har sett veldig mange jenter på byen og i andre sammenhenger som rett og slett oppfører seg som menn.
Gjest .-L-. Skrevet 19. juni 2012 #93 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Nå kan jeg ikke svare for HL, men jeg gjør bevegelser som å skyve håret bak øret, løfte brystet litt opp, bite meg i leppen forsiktig, berøre meg selv i nakken, og så videre. Jeg blir både mer yndig og mer erotisk i hele kroppsspråket, helt automatisk. Yupp, da vet jeg hva du snakker om, høhø Vet ikke hvorfor, men det funker på meg Endret 19. juni 2012 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå