Yme Skrevet 16. juni 2012 #21 Skrevet 16. juni 2012 Veldig bra skrevet og underholdene bok. Veldig uenig i fremgangsmetoden deres, men mye bra for menn å plukke opp fra den boken Hovedbudskapet var på en måte at dersom en som gikk inn i miljøet skulle kunne klare å få seg et normalt forhold til en kvinne, så måtte han ut av pua-miljøet Jepp! Hvis man tester ut triksene man lærer i sånne bøker, oppdager man at de fungerer bra, men at man stort sett finner seg veldig rare jenter da. Man kan ta med seg noe videre, som at det er viktig i være tilfreds med den man er (dvs. ha fornuftig selvtillit), og at man burde vise sine positive, glade sider... Den siden med humor og livsglede, men man burde aldri påta seg en rolle. Man skal ikke følge en bruksanvisning, eller en bok, for da blir det kræsj og krøll (om man er ute etter noe mer enn fitte). 1
Vulpes Skrevet 16. juni 2012 #22 Skrevet 16. juni 2012 Jeg vet helt ærlig ikke helt. Tror det bare kommer naturlig? Blir vel, eller prøver å være, ekstra sjarmerende og blid og morsom. Har ingen svette sjekkereplikker eller ritualer jeg går gjennom.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #23 Skrevet 16. juni 2012 Jeg vet helt ærlig ikke helt. Tror det bare kommer naturlig? Blir vel, eller prøver å være, ekstra sjarmerende og blid og morsom. Har ingen svette sjekkereplikker eller ritualer jeg går gjennom. Anonym poster: ba7c15958d1fc5cba921681dc9004308
SemperFi Skrevet 16. juni 2012 #24 Skrevet 16. juni 2012 (endret) Jeg vet helt ærlig ikke helt. Tror det bare kommer naturlig? Blir vel, eller prøver å være, ekstra sjarmerende og blid og morsom. Har ingen svette sjekkereplikker eller ritualer jeg går gjennom. Det går rykter om voodoodukkene dine. Endret 16. juni 2012 av SemperFi
JC89 Skrevet 16. juni 2012 #25 Skrevet 16. juni 2012 Er så redd for å virke desperat å for frempå at jeg bare bruker humor, uten spesielt mye seksuelle undertoner. Får forsåvidt mye latter for mine vitser, men få telefonummer.
Gjest .-L-. Skrevet 16. juni 2012 #26 Skrevet 16. juni 2012 Jepp! Hvis man tester ut triksene man lærer i sånne bøker, oppdager man at de fungerer bra, men at man stort sett finner seg veldig rare jenter da. Det funket egentlig på alle slags jenter :gjeiper: , ikke bare rare. Man kan ta med seg noe videre, som at det er viktig i være tilfreds med den man er (dvs. ha fornuftig selvtillit), og at man burde vise sine positive, glade sider... Den siden med humor og livsglede, men man burde aldri påta seg en rolle. Man skal ikke følge en bruksanvisning, eller en bok, for da blir det kræsj og krøll (om man er ute etter noe mer enn fitte). Lenge siden jeg leste den, men tror ikke man finner så mye stoff om selvtilitts bygging i the game. Det er mer slik, gå ut å prøv, så får man selvtilitt ettervært. Hehe, de sa jo alltid: Fake it until you make it.
Gjest *Maja* Skrevet 16. juni 2012 #27 Skrevet 16. juni 2012 Når jeg flørter så er jeg flink å holde øye kontakt og smile. En ser lett på meg om jeg søker kontakt med deg for jeg er ikke redd for å vise at jeg synes du er interessant.
Vulpes Skrevet 16. juni 2012 #28 Skrevet 16. juni 2012 Det går rykter om voodoodukkene dine. Faen, jeg trodde alle som visste om dem lå seks fot under.
SemperFi Skrevet 16. juni 2012 #30 Skrevet 16. juni 2012 Faen, jeg trodde alle som visste om dem lå seks fot under. Bruk heller CHCl3.
Yme Skrevet 17. juni 2012 #31 Skrevet 17. juni 2012 Det funket egentlig på alle slags jenter :gjeiper: , ikke bare rare. Da varierer det vel hva man definerer som "rare". Jeg syns det alltid er et eller annet sprøtt med de jentene sånt funker på... Det stort sett alltid den typen jenter som flyr på byen og drikker hvertfall 1 gang i uka. Ikke noe for meg. Lenge siden jeg leste den, men tror ikke man finner så mye stoff om selvtilitts bygging i the game. Det er mer slik, gå ut å prøv, så får man selvtilitt ettervært. Hehe, de sa jo alltid: Fake it until you make it. Mulig det ikke står i akkurat den boka, men det pleier å gjør det i sånne bøker, og det er en vesentlig og viktig del av å være et attraktivt menneske, både for menn og damer. Jeg syns stort sett at å pådra seg en rolle, eller "fake" ikke er lurt. Det fungerer jo bare til dama di merker at du ikke er den du utga deg for å være... Men om man bare vil knulle, er jo ikke det noe stort problem hehehe 1
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #32 Skrevet 17. juni 2012 Jepp! Hvis man tester ut triksene man lærer i sånne bøker, oppdager man at de fungerer bra, men at man stort sett finner seg veldig rare jenter da. Men, Ymis. Du trenger ikke å lese noen triks, du. Alt du behøver å gjøre er å møte opp. Jeg inbiller meg at du egentlig må slå dem vekk med en kjepp for å få gå i fred, men så er du bare falskt beskjeden i denne tråden.
Yme Skrevet 17. juni 2012 #33 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Men, Ymis. Du trenger ikke å lese noen triks, du. Alt du behøver å gjøre er å møte opp. Jeg inbiller meg at du egentlig må slå dem vekk med en kjepp for å få gå i fred, men så er du bare falskt beskjeden i denne tråden. Jeg må faktisk lese ganske mange triks, og ikke bare når det kommer til damer. Jeg er autist, så til og med sånne enkle ting som å forstå ansiktsutrykk er vanskelig for meg. Mulig jeg framstår "bedre" her inne enn jeg ville gjort i virkeligheten, men det kan jo ha noe med at jeg har tid til å tenke meg om, og redigere, mens jeg skriver. Stort sett er alle sosiale sammenhenger veldig vanskelige, så jeg pleier å holde meg hjemme. Endret 17. juni 2012 av Yme
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #34 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Jeg må faktisk lese ganske mange triks, og ikke bare når det kommer til damer. Jeg er autist, så til og med sånne enkle ting som å forstå ansiktsutrykk er vanskelig for meg. Mulig jeg framstår "bedre" her inne enn jeg ville gjort i virkeligheten, men det kan jo ha noe med at jeg har tid til å tenke meg om, og redigere, mens jeg skriver. Stort sett er alle sosiale sammenhenger veldig vanskelige, så jeg pleier å holde meg hjemme. Ojsann.Men så trist at du helst holder deg hjemme pga sånne vanskeligheter da. For her inne virker det jo som damene er veldig begeistret for deg, iallefall. Du har jo tilogmed fått en antifan-club som du har sitert i signaturen din, og det må bety at man er godt likt. (Jeg har nemlig skjønt at enellerannen AB har et seriøst problem med dem som er godt likt, og stalker dem for å snakke skit..) Men at du leser ting og prøver, det skal du jo ha cred for Ikke så greit når det er vanskelig å tolke andres ansikter, kan jeg tenke meg. Endret 17. juni 2012 av notetur nomen
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #35 Skrevet 17. juni 2012 Jepp! Hvis man tester ut triksene man lærer i sånne bøker, oppdager man at de fungerer bra, men at man stort sett finner seg veldig rare jenter da. Veldig enig. Jeg bestemte meg nemlig for å teste det ut. Mitt inntrykk er at de jentene som faller for den typen triks det er de evige wall-flowers og andre jenter som har lite erfaring med gutter, og som i tillegg er nokså ukritiske til guttens adferd og holdning, så lenge de får oppmerksomhet. Egentlig var det trist.
Yme Skrevet 17. juni 2012 #36 Skrevet 17. juni 2012 Ojsann.Men så trist at du helst holder deg hjemme pga sånne vanskeligheter da. For her inne virker det jo som damene er veldig begeistret for deg, iallefall. Du har jo tilogmed fått en antifan-club som du har sitert i signaturen din, og det må bety at man er godt likt. Men at du leser ting og prøver, det skal du jo ha cred for Ikke så greit når det er vanskelig å tolke andres ansikter, kan jeg tenke meg. Det går så bra så! Hehehe Jeg tror jeg stort sett har det mye bedre enn folk flest, pluss at sånne autismediagnoser gjerne kommer med en hel del flotte ting også. Faktisk finnes det godt betalte jobber som de utelukkende deler ut til folk med diagnosen min, siden det finnes ting vi rett og slett er mye bedre på enn alle andre. Det hender jeg føler meg som en marsboer, men som sagt, jeg tror jeg stort sett er et mye lykkeligere menneske enn de aller fleste Du får ha en fortreffelig natt, min gode mann! Jeg trenger å få meg litt skjønnhetssøvn.
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #37 Skrevet 17. juni 2012 Det går så bra så! Hehehe Jeg tror jeg stort sett har det mye bedre enn folk flest, pluss at sånne autismediagnoser gjerne kommer med en hel del flotte ting også. Faktisk finnes det godt betalte jobber som de utelukkende deler ut til folk med diagnosen min, siden det finnes ting vi rett og slett er mye bedre på enn alle andre. Det hender jeg føler meg som en marsboer, men som sagt, jeg tror jeg stort sett er et mye lykkeligere menneske enn de aller fleste Du får ha en fortreffelig natt, min gode mann! Jeg trenger å få meg litt skjønnhetssøvn. More power to you!
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #38 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Hehe, de sa jo alltid: Fake it until you make it. Beklager men for meg blir det bare veldig patetisk. Flørting gjør jeg med å vise oppmerksomhet, varme og litt beskyttende og gentlemans-orientert innstilling. Lytte til henne, fylle opp glasset hennes, sørge for at hun føler seg vel. Og ikke la henne gå derfra uten at hun opplever at du bryr deg om at hun får det bra videre. Og så er det viktig på huske på at hun har veninner, som må få en grunn til å like deg. Dersom en jentes veninner får imot deg på noe tidspunkt, kan man bare glemme det. Men dersom du gir dem en grunn til å like deg eller si noe positivt om deg, da stiller du mye sterkere. Også må man aldri glemme at jenter snakker med hverandre om deg/menn de har møtt, med elefanters hukommelse. -->Everything you say and do can, and will, be used against you, in a court of girls. Endret 17. juni 2012 av notetur nomen 1
Gjest .-L-. Skrevet 17. juni 2012 #39 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Da varierer det vel hva man definerer som "rare". Jeg syns det alltid er et eller annet sprøtt med de jentene sånt funker på... Det stort sett alltid den typen jenter som flyr på byen og drikker hvertfall 1 gang i uka. Ikke noe for meg. Meh, så lenge hun ikke er en oppmerksomhets freak Mulig det ikke står i akkurat den boka, men det pleier å gjør det i sånne bøker, og det er en vesentlig og viktig del av å være et attraktivt menneske, både for menn og damer. Jeg syns stort sett at å pådra seg en rolle, eller "fake" ikke er lurt. Det fungerer jo bare til dama di merker at du ikke er den du utga deg for å være... Men om man bare vil knulle, er jo ikke det noe stort problem hehehe Å bare knulle har aldri vært så veldig viktig her i gården. Vil jo faktisk like jenten Synes at the game gir en et bra utgangspunkt, men dersom man skal finne ut av dette med å være attraktiv, så må man forstå at det er mye mer enn å bare skaffe seg social skills. Det er en del tankesett, dette med å "være seg selv", osv som er veldig vesentlig Eneste jeg har å si etter å ha brukt en del år på å finne ut av det er at det er en lang prosess, som tar lang tid :gjeiper:, obviously. Blir ikke verdens mester med engang, og man må jo bare ut å snakke med damer. Ellers blir man ikke bedre på å flørte. Hehe, jeg hadde en litt merkelig flørt på slutten av kvelden i dag, hun skulle knekke beina mine hvis jeg ikke var snill Artig hvor aggresiv damer blir når man presser dem litt , i fylla. (Blir artig å lese dette i morgen tidlig ) Endret 17. juni 2012 av .-L-.
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #40 Skrevet 17. juni 2012 Å bare knulle har aldri vært så veldig viktig her i gården. Vil jo faktisk like jenten As if.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå