Gå til innhold

Hvordan flørter du?

Fremhevede innlegg

Gjest notetur nomen
Skrevet

Du prøver litt for hardt her inne. Slapp av, ok?

Hva er denne greia di med å prøve å jekke alle andre ner, hele tida? Enten er de for brautete eller så prøver de for hardt. Hvis du har tenkt å fortsette sånn, så får du betterdø være perfekt sjøl.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge alle gutter/menn jeg har blitt kjent med så flørter jeg alltid.. Noe jeg ikke merker selv. Så jeg har virkelig ingen anelse på hvordan jeg flørter.. Men det er nok mye med at jeg er veldig åpen ovenfor nye mennesker og viser interesse med mye øyekontakt noe andre kan oppfatte som flørting . Har hørt det fra et par venninner også , og dem flørter jeg jo i hvertfall ikke med :P

Den får jeg også høre. Det hender til og med at jeg plutselig får gratis øl fra håpefulle menn :ler:

Problemet er vel rett og slett at vi bare er alt for flotte mennesker, tror du ikke det?

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Beklager men for meg blir det bare veldig patetisk.

Det går fint, men du må forstå at når menn begynner en slik utvikling, så er vi ikke selvsikre osv, man må begynne et sted. Damer sier at på byn, så vil de at mennene som kommer opp skal være selvsikre. Problemet er bare at det er vi ikke som "nybegynnere". Derfor ga de rådet. Fake selvtilitt til du får det, for det får du ettervært når en mestrer det.

Flørting gjør jeg med å vise oppmerksomhet, varme og litt beskyttende og gentlemans-orientert innstilling. Lytte til henne, fylle opp glasset hennes, sørge for at hun føler seg vel. Og ikke la henne gå derfra uten at hun opplever at du bryr deg om at hun får det bra videre.

Totalt uenig, jeg er ikke tjeneren hennes. Sier ikke dette for å være frekk, men det der er bullshitt, det er ikke slik du får en dame til å like deg.

Og så er det viktig på huske på at hun har veninner, som må få en grunn til å like deg. Dersom en jentes veninner får imot deg på noe tidspunkt, kan man bare glemme det. Men dersom du gir dem en grunn til å like deg eller si noe positivt om deg, da stiller du mye sterkere.

Også må man aldri glemme at jenter snakker med hverandre om deg/menn de har møtt, med elefanters hukommelse.

-->Everything you say and do can, and will, be used against you, in a court of girls.

Når man skal snakke opp en dame som er i en gruppe, snakker man alltid opp gruppen først, når de har "akseptert" deg, så kan man "prøve" seg på jenten man liker :)

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Jeg må faktisk lese ganske mange triks, og ikke bare når det kommer til damer. Jeg er autist, så til og med sånne enkle ting som å forstå ansiktsutrykk er vanskelig for meg.

Mulig jeg framstår "bedre" her inne enn jeg ville gjort i virkeligheten, men det kan jo ha noe med at jeg har tid til å tenke meg om, og redigere, mens jeg skriver.

Stort sett er alle sosiale sammenhenger veldig vanskelige, så jeg pleier å holde meg hjemme.

Jeg driver å leser en bok om kroppspråk, den anbefalte en annen bok om annsiktsutrykk, mener jeg skrev den ned hva den het: "Face language by robert l. whitside"

Har veldig lyst å lese den også. Det er altså slik at de har kartlagt hvilke muskler i annsiktet som blir brukt når man føler det og det, og ved hjelp av å se på annsiktet til den andre personen, kan man si noe om hva h*n føler. Gleder meg til å lese om det :gjeiper:, høres veldig interresant ut.

Skrevet (endret)

Jeg driver å leser en bok om kroppspråk, den anbefalte en annen bok om annsiktsutrykk, mener jeg skrev den ned hva den het: "Face language by robert l. whitside"

Har veldig lyst å lese den også. Det er altså slik at de har kartlagt hvilke muskler i annsiktet som blir brukt når man føler det og det, og ved hjelp av å se på annsiktet til den andre personen, kan man si noe om hva h*n føler. Gleder meg til å lese om det :gjeiper:, høres veldig interresant ut.

Skal se om jeg finner den på kindle, takk! Hva heter den andre boka du nevner?

Endret av Yme
AnonymBruker
Skrevet

Er det ingen som vil flørte med meg? :lete:

Anonym poster: ba7c15958d1fc5cba921681dc9004308

Gjest .-L-.
Skrevet

Skal se om jeg finner den på kindle, takk! Hva heter den andre boka du nevner?

Tittel: Body Language.

How to read others' thoughs by their gestures.

Allan pease

Skrevet

Tittel: Body Language.

How to read others' thoughs by their gestures.

Allan pease

Takk for det :) Da skal jeg leite etter begge etterpå, så blir det hjemmekveld med bok og grapefruktjuice!

Er det ingen som vil flørte med meg? :lete:

Halla schnuppa/kjekken! Hva gjør ei/en kvinne/mann som deg på et sted som dette?

AnonymBruker
Skrevet

Halla schnuppa/kjekken! Hva gjør ei/en kvinne/mann som deg på et sted som dette?

Endelig litt oppmerksomhet :nigo:

Har rotet meg dypt inne i KGs verden, og kommer meg ikke ut igjen, litt luguber sted, må jeg si.

Skrevet

Den får jeg også høre. Det hender til og med at jeg plutselig får gratis øl fra håpefulle menn :ler:

Problemet er vel rett og slett at vi bare er alt for flotte mennesker, tror du ikke det?

haha :D

Jo, det tror jeg :jepp:

Gjest Janus
Skrevet

Hva er denne greia di med å prøve å jekke alle andre ner, hele tida? Enten er de for brautete eller så prøver de for hardt. Hvis du har tenkt å fortsette sånn, så får du betterdø være perfekt sjøl.

The first rule of any game: You only get smarter by playing a smarter opponent.

Du må gjerne fortsette å prøve.

:)

Gjest Janus
Skrevet

Classic!

:)

Skrevet

Du prøver litt for hardt her inne. Slapp av, ok?

Konsentrer deg om deg selv du, Frk. Forumpoliti

AnonymBruker
Skrevet

Tonje! flørter og fjaser i en tråd, I like it! :gjeiper:

Anonym poster: 481e1ff954229c94c2eee7fc639c6009

• Liker 2
Skrevet

Tonje! flørter og fjaser i en tråd, I like it! :gjeiper:

Anonym poster: 481e1ff954229c94c2eee7fc639c6009

Hahaha. Har innsett at jeg ikke bare kan være seriøs og kjedelig her inne hele tiden, det ødelegger mitt gode navn og rykte :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Har innsett at jeg ikke bare kan være seriøs og kjedelig her inne hele tiden, det ødelegger mitt gode navn og rykte :gjeiper:

Men så knepper du inn igjen. Kjedelig :(

Skrevet

Men så knepper du inn igjen. Kjedelig :(

Men Tonje er faktisk en veldig morsom og flott jente, selv om hu gjerne liker å late som at hu er litt streng, her inne ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Samme som Cosette. Blikk og subtile, feminine bevegelser som jeg vet funker. :)

Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Samme som Cosette. Blikk og subtile, feminine bevegelser som jeg vet funker. :)

Hva mener du med feminine bevegelser Kan du utdype det litt? :)

Jeg tror faktisk jeg blir ganske tiltrukket av feminine bevegler, men klarer liksom ikke helt å sette ordet på hva det er..

Endret av .-L-.
Gjest Cosette
Skrevet

Hva mener du med feminine bevegelser Kan du utdype det litt? :)

Jeg tror faktisk jeg blir ganske tiltrukket av feminine bevegler, men klarer liksom ikke helt å sette ordet på hva det er..

Nå kan jeg ikke svare for HL, men jeg gjør bevegelser som å skyve håret bak øret, løfte brystet litt opp, bite meg i leppen forsiktig, berøre meg selv i nakken, og så videre. Jeg blir både mer yndig og mer erotisk i hele kroppsspråket, helt automatisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...