Gjest Meridius Skrevet 17. juni 2012 #41 Skrevet 17. juni 2012 Jeg flørter ikke, jeg svelger. fixed* 3
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #42 Skrevet 17. juni 2012 Har ingen svette sjekkereplikker eller ritualer jeg går gjennom. Jeg har en sånn greie med å synge "Jag trodde englarna fans..."
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #43 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har en sånn greie med å synge "Jag trodde englarna fans..." Hvilken sang er det? Syng for oss!
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #44 Skrevet 17. juni 2012 Hvilken sang er det? Syng for oss!
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #45 Skrevet 17. juni 2012 Hahahaha. Tenk så morsomt at noen lager sånn musikk, og at noen faktisk hører på den :gjeiper:
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #46 Skrevet 17. juni 2012 Hahahaha. Tenk så morsomt at noen lager sånn musikk, og at noen faktisk hører på den :gjeiper:
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #47 Skrevet 17. juni 2012 @Tonje! (Men la du merke til at vi plutselig fikk noe å snakke om? )
Gjest Cosette Skrevet 17. juni 2012 #49 Skrevet 17. juni 2012 Med øynene. Og så kan jeg erte litt og sette de litt på prøve. Humor og blikk er tingen, samt subtile feminine bevegelser som kommer helt naturlig i situasjonen.
Gjest juppsi Skrevet 17. juni 2012 #50 Skrevet 17. juni 2012 flørter vel sånn alle andre gjør? smiler mye, kroppskontakt, ser han inn i øynene, ser på resten av ansiktet osv.
Gjest Maruwan Skrevet 17. juni 2012 #51 Skrevet 17. juni 2012 (endret) Hahahaha. Tenk så morsomt at noen lager sånn musikk, og at noen faktisk hører på den :gjeiper: Så DET syns du var morsomt? Du er en syk syk kvinne. Jeg blir deprimert og nedfor av sånn musikk, slik ethvert emosjonelt oppegående menneske burde bli. Ler du når du ser fattige barn sulte ihjel på TV også? Syns du det er morsomt? Endret 17. juni 2012 av Maruwan 2
Vulpes Skrevet 17. juni 2012 #52 Skrevet 17. juni 2012 Så DET syns du var morsomt? Du er en syk syk kvinne. Jeg blir deprimert og nedfor av sånn musikk, slik ethvert emosjonelt oppegående menneske burde bli. Ler du når du ser fattige barn sulte ihjel på TV også? Syns du det er morsomt? Eh... Sammenlikner du seriøst barn som sulter i hjel med denne sangen? Herregud. Noen ganger blir jeg bare så oppgitt over hvor imbesile folk her inne er. Du burde skamme deg!! Alle forstår jo at denne sangen er ti ganger verre enn de sultne barna på TV, både for enkeltmennesket og for verdensbefolkningen. 1
Gjest Maruwan Skrevet 17. juni 2012 #53 Skrevet 17. juni 2012 Eh... Sammenlikner du seriøst barn som sulter i hjel med denne sangen? Herregud. Noen ganger blir jeg bare så oppgitt over hvor imbesile folk her inne er. Du burde skamme deg!! Alle forstår jo at denne sangen er ti ganger verre enn de sultne barna på TV, både for enkeltmennesket og for verdensbefolkningen. Haha! Wow, du hadde meg et øyeblikk der.
Gjest notetur nomen Skrevet 17. juni 2012 #55 Skrevet 17. juni 2012 Håhå, din luring. Men det er altså sånn jeg vanligvis gjør det.
kråkefjas Skrevet 17. juni 2012 #56 Skrevet 17. juni 2012 Herregud. Noen ganger blir jeg bare så oppgitt over hvor imbesile folk her inne er. Tenker du ikke på alle imbesile her inne som blir støtt av sånne generaliseringer rundt imbesile? Er du helt følelsesløs? Eier du ikke empati eller sosiale antenner overhodet? Drittsekk. /ignore.
Lura Lotta Skrevet 17. juni 2012 #57 Skrevet 17. juni 2012 I følge alle gutter/menn jeg har blitt kjent med så flørter jeg alltid.. Noe jeg ikke merker selv. Så jeg har virkelig ingen anelse på hvordan jeg flørter.. Men det er nok mye med at jeg er veldig åpen ovenfor nye mennesker og viser interesse med mye øyekontakt noe andre kan oppfatte som flørting . Har hørt det fra et par venninner også , og dem flørter jeg jo i hvertfall ikke med
Gjest Janus Skrevet 17. juni 2012 #58 Skrevet 17. juni 2012 Du prøver litt for hardt her inne. Slapp av, ok? 1
Gjest Janus Skrevet 17. juni 2012 #59 Skrevet 17. juni 2012 Jeg flørter ved å vise frem tissen min. Det fungerer som regel svært dårlig ettersom de fleste ender opp med latterkrampe.
Gjest juppsi Skrevet 17. juni 2012 #60 Skrevet 17. juni 2012 Jeg flørter ved å vise frem tissen min. Det fungerer som regel svært dårlig ettersom de fleste ender opp med latterkrampe. Jeg klyper dem med skarpe negler før jeg sier hei. når de sier "au", så sier jeg "det var bare i tilfelle du ikke hadde tenkt til å svare hei tilbake" funker som bare det. gjør noe sånt du også. dra ut et hårstrå eller noe sånt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå