Gå til innhold

Hvordan flørter du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du når du flørter? Er klar over at dette er en ting som gjerne kommer spontant og er situasjonsbetinga, men bruker du mye blikk, har du noe spesielt du pleier å si, mer uskyldig eller mer seksuell flørting?

Bare lurer jeg :)

Anonym poster: 3799e89997a33eb11d1cba70f11bd1d5

Videoannonse
Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Kan man si at humor er en fellesnevner når det gjelder flørting? Er det mulig å flørte uten humor?

Jeg tror ikke det.

For min del er ikke det helt ulikt måten jeg oppfører meg rundt kamerater på, bortsett fra at det selvsagt er litt mer seksuelt laddet.

Blikkontakt, erting, lett mobbing, bevisste misforståelser, humor, leken tone, kroppskontakt, etc.

:)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er kanskje ikke spesielt god til å flørte, men ellers kommer det an på "nivået", hva jeg vil oppnå, responsen og om vi nettopp har blitt kjent. Blikk, humor, smil, tvetydigheter og eventuelt seksuell undertone, kroppskontakt hvis det føles naturlig...

Anonym poster: 4d7274e5a894d26b877a9c7466d57c88

Skrevet

Jeg tror ikke egentlig jeg flørter så veldig bevisst. Jeg bare er, har det gøy også skjer det ting. Går jeg inn for at jeg vil ha en mann sørger jeg for å snakke mye med han, tilbringe tid sammen, også forsøker jeg vel kanskje å oppnå en del blikk kontakt :)

Gjest ThatWoodcut
Skrevet

Kan man si at humor er en fellesnevner når det gjelder flørting? Er det mulig å flørte uten humor?

Jeg tror ikke det.

For min del er ikke det helt ulikt måten jeg oppfører meg rundt kamerater på, bortsett fra at det selvsagt er litt mer seksuelt laddet.

Blikkontakt, erting, lett mobbing, bevisste misforståelser, humor, leken tone, kroppskontakt, etc.

Jeg gjør egentlig akkurat det samme. Også er jeg nok litt mer bevisst på hvordan genseren fremhever puppestellet :lur:

AnonymBruker
Skrevet

Av tingene som har blitt nevnt, så virker disse utrolig slitsomme og unødvendige:

- erting

- lett mobbing

- bevisste misforståelser

- tvetydigheter

Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv.

Anonym poster: 66d2c3616b02ef0d1be985f86a909a02

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Av tingene som har blitt nevnt, så virker disse utrolig slitsomme og unødvendige:

- erting

- lett mobbing

- tvetydigheter

Når jeg lærte meg å flørte for noen år siden, så gjorde jeg mye av alt det du skriver. Det funket veldig bra.

Endret av .-L-.
Skrevet

- Blikk.

- Smil.

- Erting.

- Humor.

- Hører godt etter.

- Er ikke drita.

Skrevet

Jeg flørter ikke uten god grunn.

Gjest Janus
Skrevet

Jeg flørter ikke uten god grunn.

Hvordan flørter du når du har god grunn?

Skrevet

Hvordan flørter du når du har god grunn?

Det er så lenge siden at jeg husker ikke :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, jeg vet søren meg ikke.

Før da jeg var veeldig ung, så var jeg veldig direkte, kunne si rett ut at du er kjekk.

Eller ta intiativ på melding, spørre om vi skulle gå på kino, slik at det var åpenlyst at jeg var interessert.

Er ikke noe tilhenger av å spille spill, gjøre seg til, oppføre seg motsatt av hva man egentlig ønsker osv.

Nå for tiden er jeg mer opptatt av at mannen skal bevise seg for meg, at det er han som skal ta intiativ og flørte. Føler det er min tur til å bli jaktet på :P

Men herregud, det viktigste er faktisk at man ikke later som om man er en annen enn den man egentlig er, at man finner ut av om man passer sammen i personlighet, og kan være en god livspartner for hverandre. Hater å tro at jeg har møtt den fantastisk snille mannen, som bare noen måneder inn i forholdet viser seg å være det motsatte.

Har jeg blitt skeptisk? Ja. Er veldig skeptisk til starten av forhold, der begge anstrenger seg og oppfører seg på det beste, når det egentlig kan hende at den ene opptrer falsk og ikke er slik i lengden :(

Anonym poster: a9c5b02f8999069897c4a80384b65773

Skrevet

- erting

- lett mobbing

- tvetydigheter

Hva syns du man skal gjøre da? Sitte der, dønn seriøs, og snakke om menssykluser og aksjer?

• Liker 4
Gjest santus
Skrevet

Har noen av dere gutter lest boken "The Game"?

Hva tenker dere om den?

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hva tenker dere om den?

Har ikke lest den, men har lest mye om den. Vet egentlig ikk ehlet hva jeg synes, er prisnibilet imot selvhjelpsbøker. Beklager dårlig svar.

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere om den?

Eventyrbok.......

Anonym poster: 7e4a35fca88444348c6103a8c72f9f4e

Gjest Maruwan
Skrevet

Hva gjør du når du flørter?

Forsøker å hypnotisere dem med mitt uimotståelige blikk fra motsatt ende av lokalet. Holder det gående inntil jeg får beskjed om å slutte å glo.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Hva tenker dere om den?

Veldig bra skrevet og underholdene bok. Veldig uenig i fremgangsmetoden deres, men mye bra for menn å plukke opp fra den boken :)

Hovedbudskapet var på en måte at en som gikk inn i pua miljøet skal få et normalt kjæreste forhold til en kvinne, må han ut av pua-miljøet :)

Slik jeg tolket det i alle fall.

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...