Gå til innhold

Jeg liker unge jenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest "gjest"

Jeg er veldig glad i kvinner, men ikke sånne som "gjest" :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Jeg er jo heller ikke 17 år.

Whatever you say, tubby.

Ah, vennen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Jeg vet ikke hva du mener med dette, men jeg er i hvert fall ikke en rundbrenner, og har ingen planer om å bli det. Vil ha et seriøst forhold, jeg :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Nei vennen, det er ikke det du vil ha. Hadde du vært interessert i et seriøst forhold, vært en fin fyr, så hadde du valgt en dame på egen alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg foretrekker de yngre :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Og de er yngre til sinns, som meg. Blir heller med på en opplevelsestur enn å sitte hjemme og planlegge barn og stasjonsvogn. Jeg skal i hvert fall ikke ha barn før jeg er 34-35, men det skal nok de fleste jenter på min alder.

23-24 er jo også greit, vil ikke utelukke disse, men foretrekker enda yngre. Da holder de seg flottere noen år til også.

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Det jeg utheva er grunnen til at du blir dømt. Du sa selv tidligere at du ikke likte de yngre av pikkmessige grunner, men her bekrefter du jo at dette er en grunn. Da må du nesten bare regne med å bli litt dømt vettu. Hva forventer du egentlig?

Det finnes masse jenter som vil vente med å få barn, og det finnes en god del 18-åringer som ikke kan vente med å starte å lage babyer. Jeg er overbevist om at du liker de yngre pga utseendet og generelt at de er unge. Hvorfor ikke bare innrømme det, i stedet for å komme med argumenter som at de eldre er mindre lekne og vil bare ha barn med en gang? Dette er tull!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner generelt er ikke seksuelle predatorer, slik menn flest er.

Vel, jo det er de.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Nei, jeg foretrekker de yngre :)

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Vel, jeg såg igjennom deg og dine argumenter fra dag en. for jeg vet av erfaring at fyrer på nærmere 30 år, som går etter yngre jenter, er aldri fine fyrer. De er kryp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg såg igjennom deg og dine argumenter fra dag en. for jeg vet av erfaring at fyrer på nærmere 30 år, som går etter yngre jenter, er aldri fine fyrer. De er kryp.

Vel, jeg liker ungmus, kryp eller ei.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa selv tidligere at du ikke likte de yngre av pikkmessige grunner

Jeg sa at jeg ikke bare vil ha noen å stikke pikken min i. Jeg er jo ute etter et seriøst forhold. Det betyr ikke at jeg ikke vektlegger utseende. Det er en del av å være mann.

Hvis noen dømmer meg for å vektlegge utseende, så vet de ikke hva en man er. Hvilken mann ønsker ikke en dame som holder seg flott lenge?

Anonym poster: 759a33d83928fa54d3def3db0704a111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis du har tolket det som oppfordring til drap når jeg bare sier min egen mening, så har du da store problemer.

Vet du ikke hva du skriver, eller mener du ikke det du skriver?

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vet du ikke hva du skriver, eller mener du ikke det du skriver?

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Jeg vet hva jeg skriver og skriver det jeg mener, og du kan få tolke det som du vil. :generøs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg skriver og skriver det jeg mener, og du kan få tolke det som du vil. :generøs:

Men hva mener du når du skriver at noen skal skytes, hva mener du da? Mener du da også det du skriver?

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Vel, jeg såg igjennom deg og dine argumenter fra dag en. for jeg vet av erfaring at fyrer på nærmere 30 år, som går etter yngre jenter, er aldri fine fyrer. De er kryp.

Men ikke alle liker det samme som deg.

Noen menn liker yngre jenter, men unge jenter (16+) liker eldre menn.

Sånn er det bare.

Og uansett hva du sier så kan du ikke forandre deres mening om ting :)

Jeg liker eldre menn

Jeg vil ha en barsk manne-mann og de gutta finner jeg ikke når de er 23år.

Ser de ut som en 35åring når de er 23 år, så har de -dårlige- gener. Derfor ønsker jeg å finne en som er 30+ for da vet jeg iallefall hva jeg får da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Men hva mener du når du skriver at noen skal skytes, hva mener du da? Mener du da også det du skriver?

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

Jeg mener seksuelle predatorer som liker småjenter bør skytes ja. Det er ikke det samme som at jeg vil oppfordre noen til å skyte en pedofil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener seksuelle predatorer som liker småjenter bør skytes ja. Det er ikke det samme som at jeg vil oppfordre noen til å skyte en pedofil.

Godt at det er kvalitetssikring på folk som kan få lov til å bestemme noe som helst.

Anonym poster: ba2123dedbd3a5a4a02296be7f1addc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Men ikke alle liker det samme som deg.

Noen menn liker yngre jenter, men unge jenter (16+) liker eldre menn.

Sånn er det bare.

Og uansett hva du sier så kan du ikke forandre deres mening om ting :)

Jeg liker eldre menn

Jeg vil ha en barsk manne-mann og de gutta finner jeg ikke når de er 23år.

Ser de ut som en 35åring når de er 23 år, så har de -dårlige- gener. Derfor ønsker jeg å finne en som er 30+ for da vet jeg iallefall hva jeg får da ;)

Ikke snakk for alle 16-årige jenter nu da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ms_kwang

Ikke snakk for alle 16-årige jenter nu da.

jeg skrev -noen- (i samme setning -Noen menn liker yngre jenter, men unge jenter (16+) liker eldre menn. )

Jaja ble kanskje litt rotete skrevet, men jeg har litt vondt i hodet så blir litt surr av og til.. Men snakket jo ikke for ALLE 16åringer, det må jo du også skjønne.

Endret av ms_kwang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

jeg skrev -noen-

Nei, du skrev, "men unge jenter (16+) liker eldre menn". "Sånn er det bare".

Det skrev du.

Og nei, ikke alle tenåringsjenter liker eldre menn. Ikke alle kvinner på 22 år heller. Derfor vi tidligere i måneden her drøftet "gamle stygge menn som prøver seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Nei, du skrev, "men unge jenter (16+) liker eldre menn". "Sånn er det bare".

Det skrev du.

Og nei, ikke alle tenåringsjenter liker eldre menn. Ikke alle kvinner på 22 år heller. Derfor vi tidligere i måneden her drøftet "gamle stygge menn som prøver seg".

ok det jeg MENTE var:

"noen menn liker unge jenter og NOEN unge jenter liker eldre menn" SÅNN ER DET BARE. (vica versa)

Ikke alle kvinner på 22 liker eldre menn, men JEG gjør det. Altså det finnes noen unge kvinner der ute som liker eldre menn. Det finnes Eldre kvinner som liker yngre gutter.

Og uansett hva du sier for noe så kan du ikke forandre vårs mening på hva VI liker.

Du må virkelig ha alt inn med teskje du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

ok det jeg MENTE var:

"noen menn liker unge jenter og NOEN unge jenter liker eldre menn" SÅNN ER DET BARE. (vica versa)

Ikke alle kvinner på 22 liker eldre menn, men JEG gjør det. Altså det finnes noen unge kvinner der ute som liker eldre menn. Det finnes Eldre kvinner som liker yngre gutter.

Og uansett hva du sier for noe så kan du ikke forandre vårs mening på hva VI liker.

Du må virkelig ha alt inn med teskje du.

Men nu vises det ikke utenpå folk hvem som liker hva. Og tenåringer som ikke liker voksne menn, bør få gå i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...