Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. desember!!

-og i dag begynner livet på Blåfjell og blånisselua til Lukas er ferdig! han er verdens søteste blånisse!! :hjerte:

har ingen kalender, og det føles ike bra, må få tak i en til oss i hvertfall så jeg får fulgt med på dagene, som jo går så fort..

snat er det jul! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld kommer tanta til mannen som bor i Stockholm , hun er bare søt og koselig, og vi gleder oss veldig! :) Hun skal være til mandag.

Det var det hun sa...den mandagen som var altså..Gjett hvem som er her enda..det er liksom måte på til gjestfrihet hos meg da...Hun sier heller ikke når hun skal hjem, og jeg blir litt gal! :roll: Over en uke blir det, og jeg synes det er litt frekt å bare være her..ikke noe av maten har hun kjøpt heller.. :-x GRR!

Jeg og mannen får jo ingen tid for oss selv, ikke før ved elleve, halv tolv da hun går opp på rommet sitt...

-Og vi trenger faktisk det!

Hun skravler så fælt og lurer hele tiden på hva jeg gjør, såvidt jeg får sjekka mail engang, og "livet" på kg er en saga blott... :tunge1: Prøvde å betale regninger via tlf...men det er jo kul i hampen umulig å høre hva de sier i andre enden...så det ble med en! :-?

STØNN!! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars Kipa mor :trøste:

Kanskje hun har planlgat å være der hele julen ?

Mandag = 3 juledag ? :ler::klem:

Sjokkert over at du ikke har sagt i fra til henne jeg..

Jeg hadde blitt så oppgitt..

Dere har vel andre planer dere også i førjulstiden,

enn å oppvarte henne ??

Jaja.. Håper det ordner seg :klem2:

Jinx :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

bare en liten hilsen fra meg (er så lenge siden...)

Håper alt står bra til med deg :) Tanten reiser i morgen da eller? Håper det for deres del... litt frekt det der...

Masse klemmer herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[b]Takk for koselige hilsner!

I dag er siste kvleden jeg ergrer meg over tanta...! har bestilt taxi til henne 11 i morgen, og så bye bye :sjarmor:

Altså jeg liker henne veldig godt, har alltid gjort, men etter dette..hmmm, at hun ikke skjønner hvordan det kan ødelegge et godt "forhold" :roll:

Ingen Kipa- tid har det blitt disse ørten dagene...har mye å ta igjen. denne helgen skulle vi kose oss med gløgg og skrive julekort..får bli en annen gang det, fredag kanskje. Gløgg med rødvin :wink:

Lukas er den samme, men han kommer seg fiallefall fortere avgårde nå, fyker over gulvet, krabber ikke nei, åler seg som en sel... :ler: Har begynt å si "se" og "Ludde" Og digger Ludde mer og mer. :)

I dag har tent et lys for håp og glede

- og gjett hvem liten gutt på 10, 5 mnd som har sjokolade- kalender... :oops: Og han elsker det, sjokoladen altså. Tror ikke den bitte lille biten hver dag skader noen! :)

Natt'i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert den lille biten sjokolade skader noen

i de 24 dagene han får den nei..

Men trolig vil du aldri få ha en sjokolade i fred igjen.. :ler:

Syns jeg ser deg - kjempe ivrig på å bestille taxi..

Å hun var vel forhåpentligvis dratt nå ...!?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, hun har reist. Og Lukas sover og skal bare gjøre ting jeg ikke har fått gjort disse dagene- lese avisen, sitte her, kose meg...ALENE :sjarmor:

-også skal jeg bestille time til frisør sånn like før jul..

:oops: Er fullstendig klar over dette med sjokolade, men tro det eller ei. Lukas han ville gjene smake før han i det hele tatt visst hvor godt det var også han...Sånn var det med kaker, og godis...

Han kooooser seg sååå med den bitte lille biten, er så flink og småbiter av den.

Vi skal ikke fore han på godteri altså...Men lørdagsgodt og til "fest" synes jeg absolutt går bra! :wink:

Her utenfor er det jammen glatt, og de som har vært her vet at bakken opp til oss er bratt..så da har jeg en ypperlig anledning til å bare være hjemme i dag... :sjarmor:

I morgen er det kjøretime, min 14. ...ting tar tid gitt!! Men skal ha glattkjøring 20. denne måneden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom de første julekortene i posten, KOSELIG!! :) og begge var med bilde på! Til helgen skal vi sette oss ned og skrive julekort også. Gleder meg, det er en av våre tradisjoner før jul. Gløgg med noe godt i, pepperkaker og julekort- skriving. At jeg har fått med mannen på det er nesten litt merkelig..

Mannen pusser opp kjøkkenet til mamma, så i går var vi alle der hele dagen. Jeg og småguttene gikk tur og vi møtte mamma på Liertoppen og spiste kinamat, nam nam. Lukas synes de hadde julepynta fint der, med alle lys og glitter og stas.. :ler: "Se Se Se Se"...

Det ble sent i går,Lukas sover nå, og dubben ser ut til å bli lang. Huset trenger sårt en god rufs..men hvor er lysten til å gjøre noe med det tro... :roll: Kommer vel....

Har bestemt meg for å gjøre teoriprøven tirsdag 21. Det er fordi svigers har kommet da, og jeg må alikevel avgårde og klippe meg da kan jeg gjøre det først...De må uansett være sammen med lukas til mannen komme hjem. Det er visst sånn drop- in...Må lese mer da. Har ikke tenkt å si noe til mannen, men vil jo gjerne bestå så jeg får lese endel snart ....Har lest litt, men det er jo ikke så morsomt akkurat... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastløs i kveld.. :-? Har lyst til å komme i gang med juleforberedelser, men så synes jeg det er tidlig enda også...Tok en tur på loftet og så igjennom julepynten i hvertfall, gleder meg til å pynte med rødt og nisser og engler og og og!!! Men jeg har lyst til å vente til neste helg, fredag og lørdag hadde jeg tenkt å bruke til det. For tidlig pynting gjør at magien ved det blir litt borte liksom...

- men jeg har fått opp røde gardiner i kveld da. Mamma har fått et vindu til i kjøkkent etter at de pusser opp og trenger nye gardiner, så jeg fikk hennes som var nye i fjor.. :sjarmor: Det ble bra...men jeg er fortsatt rastløs.... :sjenert:

Har også hengt opp det brede, lange julerøde båndet i døråpningen til kjøkkenet, og der henger de to første julekortene våre :)

Og amaryllus kjøpte jeg på fredag, men de står jo bare der og vokser foreløpig! :wink:

Er ivrig etter å bli ferdig med julegavene også, venter på lønning som kommer fredag!! :sjarmor:

:nisseblunk:

Har gått tur med Ludde på glattisen i dag. Mannen har kjøpt brodder til meg, føler meg som en kjerring med dem :tunge1: men det går så det suser, så da beholder jeg dem på :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter litt i boken din jeg.. :nisseblunk:

:nissevink::nisse::gave: :nissekone: :gullengel::nisseblunk::nissevink::nisse::gave: :nissekone: :gullengel::nissevink::nisse::gave: :nissekone: :gullengel::nissevink::nisse::gave: :nissekone: :gullengel::nissevink::nisse::gave::nisseblunk: :nissekone: :gullengel::nissevink::nisse::gave: :nissekone: :gullengel::nissevink::nisse::gave: :nissekone: :gullengel::nissevink::nisseblunk::nisse::gave: :nissekone:

Åh alle har vist rødt julebånd for å henge opp

julekortene m bilde på...

Hva henger du dem opp med ?

Høres lekkert ut...

Ta bilde å sende meg kanskje ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta bilde og sende meg kanskje?

Jeg har tatt frem julepynten fpr lengst...men det er ikke mye som står fremme ennå. Bare en pakkekalender (of course), røde lys og noen smånisser, både kjøpte nisser og hjemmelagde dorullnisser :wink:

:gullengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av hva da...det røde båndet...Hr isåfall fra i fjor, ser litt finere ut med maaange julekort..men er jo koselig med de to som henger der nå også da.

henger opp med røde klesklyper i år...hadde bare trefarga i fjor.

Tusen takk for pynting i boka mi!! og for søte hilsener fra to nattranglere... :)

Har satt et rødt lys i en tinnstake på peisen... :wink:

Tror jeg vet hva som "mangler", på denne tiden pleier jeg jo å være i full gang med juleforberedelser i barnehagen, juleverksted, lysfest, nissefst osv...er litt tomt uten det...

Men jeg har jo min egen lille nissegutt da. Som kommer i posten med ønsker om god jul snart... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vet hva som "mangler", på denne tiden pleier jeg jo å være i full gang med juleforberedelser i barnehagen, juleverksted, lysfest, nissefst osv...er litt tomt uten det...

:Nikke: Mhm...

Kjempe koselig i barnehagen nå..

Skrevet: Tir Des 09, 2003

9. desember!!!!! og en måned til termin!!! :hakeslepp:

Dagen i dag har også vært bra! Kanskje en anelse litt mer trøtt..men det er fordi jeg har vært oppe fem.. ganger i natt...

-og snorka har jeg også på morgenen, men da hadde klokka til mannen ringt så jeg sa bare at han kunne stå opp... :sjarmør: Fikk et tips av kollega i går om noen snorker så skal man smatte... :o  jeg fortalte det til mannen, og måtte jo le da jeg våkna av smattelyder...jeg hadde sagt unnskyld og snart snorka jeg like herlig...mannen nekter å ligge å smatte hele natta.... :ler:  

mamma ringte å maste om hva jeg ønsker ,meg til jul..synes det er så vanskelig jeg!!! Aner ikke hva jeg vil ha, men jeg har jo masse ønsker til lille Lukas :hjerter:  

jeg sa en ting og da blir det vel den tingen også...en stor god morgenkåpe som jeg har sett på Lindex med hette...den så veldig god ut og den ønsker jeg meg...ellers er det null fantasi på det området. Har også felles ønsker, som deler til serviset og glass vi sparer på- Peer Spook sitt kongleservise. Og hverdagsserviset- Höganäs. Men det skulle være noe personlig bare til meg da...for det andre får vi jo sammen...vi får vogn da, så jeg synes egentlig det holder...

På fredag er det endelig lønning m. den berømte halve skatten...jeg har igjen 3 julegaver og da skal jeg ordne dem i helgen like gjerne. På fredag skal vi også ut å spise alle på jobben, faktisk skal alle sammen denne gangen, x i taket!!! :o :D  

Gleder meg til det!!

I morgen skal jeg til jordmor og etter det blir det vel en gang i uka... :D  

- også skal jeg klippe meg og farge håret- ordentlig Karius farge og sveis igjen!! :wink:  :Hehe:  

:kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år tilbake ja... :hjerter: Koselige minner fra den tid!! :rosasmil: Og siden har det bare blitt bedre og bedre og bedre. :hjerte:

Er så travel om dagen..sosial til tusen og kake- bakende.. :wink: Må stikke skal lage serinakake- deig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...