Gå til innhold

Et helt nytt liv

Kipa

Anbefalte innlegg

Lukas største lykke nå er en ekte tommestokk, fått etter pappa'n som har 100...den er visst veldig interessant...ligger på gulvet og leker med en og har gjort det mens jeg har hengt opp klær og satt på ny maskin. Nå skal jeg skifte på senga.

- alltid noe man kan gjøre.. :tunge1:

Men vi koser oss. En stor grøtporsjon er fortært, litt juice blandet med vann, multimvitaminer og dessert som er eplemos fra småfolk. Kjøper bare småfolk vi, Og Lukas liker både maten, desserten og grøten derfra :)

Jeg har blitt spurt om å bli styrers stedfortreder :o ...vææææ det er liksom ikke meg, men kanskje det er på tide å våge litt nytt :wink:

Takk for hilsen fra Salamandra, Furstina og Sandra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt spurt om å bli styrers stedfortreder :o ...vææææ det er liksom ikke meg' date= men kanskje det er på tide å våge litt nytt :wink:

Åh, så spennende! Det verste som kan skje er jo at det ikke er noe for deg, og du går tilbake i den jobben du har. Og det er jo ikke ille? Litt av et kompliment i alle fall! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde mannen din hadde 100 tommesmokker da jeg først leste det... :ler2:

Mannen tar vel masse bilder av den vesle snekkeren, eller? :wink:

Du var imponerende rufsete igår! :klappe:

:blomst_opp:

Hvis ingen av dere ikke likte den boken du nevnte, så kan vi sikkert trade litt... :wink:

Håper du har det topp! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka åtte kommer det kinamat på døra mi. :sikle: Jeg har kjøpt masse gode nøtter og smågodt og har en tab extra i kjøleskapet..Mannen er på by'n og her er jeg og skal koooose meg med alt som er å se på tv i kveld, og bare godis! :sjarmor:

:hjerter2: Lukas sovna søtt midt i kveldsmaten.. :hjerter: ligger nå og snorker litt etter et deilig bad i ny pysj og nyvasket sengetøy. den go'e ungen min! :hjerte:

Snart cæsar & farmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Meow. jeg tar det som et kompliment ja! Men er fortsatt litt uskker, det innebærer å ha den samme jobben jeg har i tillegg til styreres oppgaver når hun ikke er tilstede og dessuten avlaste henne når det trengs..Hmm, tenke tenke..Da vil jeg jo ikke kunne være tillitsvalgt :idesmil: .. :sjarmor:

Lillen..vi tar masse bilder ja, både med og uten snekkerting og av det meste når det gjelder Lukas :hjerter2: . Herregud så stolte vi er av han og så stolt du kommer til å bli av ditt barn! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers har jeg det F & B om du er interessert og kan sende de sidene til deg i posten..

Yes please! :kyss:

Har jeg sett stellekommoden til Lukas?

Hvor sto den hen?

Jeg husker ingenting...du sjenket meg full remember! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stellekommoden står på vaskerommet, men det så du kanskje ikke..så fulle vi var ja! :tunge1:

Litt kjedeligere kveld enn jeg hadde tenkt...Lukas sovna tidlig, Ludde er sur og jeg savner mannen i mitt liv... :sjenert:

Kinamat smakte greit..nøttene er spist opp, tv'n ble ikke så moromoro som jeg trodde, mest bare cæsar og farmen som var bra...

Ikke trøtt, hvorfor er jeg alltid trøtt med mann hjemme da..grr. :roll:

Men fikk sms av han..kos.. :hjerte:

Henger litt til her inne...

I morgen skal vi kjøpe fryser, HA! :sjarmor: og jeg skal bake en ny eplekake..og vi skal være familie i byen.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namme nam eplekake :sikle: Kjøpte masse epler til eplekake for to uker siden, men har fortsatt ikke fått bakeånden over meg.. Kjøpe nye epler og bake i helgen kanskje..

Håper du får en super helg sammen med mannen og nydelige Lukas :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ny fryser! :hoppe: Nå er det bare å bake og bake og fylle den opp så vi kan ta i mot besøk med litT stil...MORO!! ( tenk å bli så glad for en sånn ting som egentlig er kjedelig, men vi trenger det så veldig..)

Samtidig ordna vi oss parabol..har bare hatt nrk og tv2 sidEN vi flytte hit..og det er ikke mye moro nei, nå blir det andre saker..bare mannen klarer å finne ut av det..Har tukla litt med det i kveld, men han gav opp og er og låner en sånn målegreie som skal gjøre det enklere. I morgen blir et filmkanaler altså! jEJ!

Og snart skal vi kjøpe projector! eller hvordan det skrives..

Jeg og smågutta gikk lang deilig tur i en full fart, godt å bare lange ut og strene avgårde..Lukas satt og var våken hele veien, koste seg med alt som er å se og Ludde han drar som en rakker og snuser og snuser..

Vi har ikke spist enda..litt surrrete kveld, men sånn er det når en mann får noe tekniske greier.. :tunge1:

har laget ferdig teriaky marinert kjøtt woket med gulrøtter, løk og brocolli med ris til. Og jeg føler for å knerte en eller to flasker vin i kveld :sjarmor:

Merker at formen og humøret kommer tilbake og at jeg er mindre trøtt og uopplagt. Liker den utviklingen der ja! :Nikke:

I morgen blir det eplekake..rakk ikke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at livet smiler litt igjen, Kipa.. :klem:

Du er jammen en bakeglad dame må jeg si, syns det er baking på gang i nesten alle innleggene dine.. :ler:

Fint for deg å få fryser å fylle opp da.. :Nikke:

Kjenner igjen det med menn og tekniske duppeditter asså, mannen hentet parabol for noen uker siden, og han er ikke ferdig med å styre med den ennå.. :roll:

Nå driver han med no' server greier og bredbånd og jeg-vet-ikke-hva nede i kjelleren, men det kommer jo meg til gode, så jeg får bedre tilgang til KG.. :wink:

Kos dere med wok og vin (får litt grøsninger av tanken på alkohol i dag jeg da.. :tunge1: ) i kveld da.. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parabolen er i orden!! ju-hu...

Vi har vært i skogen i to timer, Lukas har sittet i vogna si og fulgt med, Ludde løpt løs og vi gått og snakket om alt og ingenting.. :hjerte: Hadde med oss niste også, varm kakao og sjokoladekake :rosasmil: og godbiter til Ludde. Kjempe koselig! Elsker skogen om høsten, elsker i det hele tatt å gå tur bare jeg kommer igang.. :tunge1:

Maten var god i går, og vinen for god...etterpå satt vi i sofaen med hvert vårt glass..og så mista jeg mitt..(holdt på å sovne eller noe)..væææ i den fine sofaen vår. Panikk! Men vi redda den, dro av trekk og skylte med glovarmt vann. Hadde nye klær på meg også, slang det på vask og ingen flekker i dag. PHU!

- det var like før, og jeg er så flau. Litt brisen jaaaaa.. :oops:

Takk for herlige hilsener Salamandra, Jinx og Meta

:klem:

jeg er glad i å bake ja..men det tar nok litt av nå..har jo ikke hatt ovn på 3 år eller noe før vi flytte inn. Nå har vi den super- modellen..og jeg e rlei a vå ha ikke ha noe til gjester annet enn is eller noe..Nå er de tmin tur til å være husmor! :Hehe: Og mannen protesterer ikke akkurat.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syke i dag vi... :roll:

Lukas har skreket i hele natt er vel en tannjævel, han snørrer og har feber. Jeg har feber og feberverking i hele kroppen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, tannvondt er ikke godt.

Så dumt at du er syk da, håper det ikke er langvarig.

God bedring til begge to :blomst:

Bildene av Lukas var forresten veldig fine. Like søt som alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Sandra og Jinx! :kyss:

Nå er alt mye bedre!!

Hadde en slitsom natt til mandag. Lukas skrek så og si hele natten. Tror nok det var en tann som pressa seg fram..at de skal være så vondt. Vondt når han skrek sånn, vondt å ikke kunne gjøre det bedre. Han lå i armene min hele natten. synes nok det var trygt for når jeg prøvde å legge han i senga våknet han. hadde høy feber i hele går og snørra som bare det. Er mye bedre i dag da. Gudskjelov!! han har sovet hele natten i egen seng, våkne tikke før ni..var nok slitne etter i går og forrige natt stakka. Snørret er ikke lenger blankt, men grønt..det er vel et godt tegn.. Jeg fikk også feber forrige natta og var elendig i går..men plutselig helt borte, merkelig...! :roll:

Håper han er helt frisk til vi skal reise..orker ikke å ha sykt barn hos svigers, de har jo meninger om alt. Men jeg "har klørne ute" før vi kommer...de er ikke helt gode med alt de kommer med, og forrige gang synes jeg de gikk altfor langt! men det blir koselig å treffe de andre, og å få litt ferie sammen!

Hadde kjøretime og legetime i dag. Avlyste begge deler. tviler på at jeg klarer lappen før permisjonen går ut.. :-( og da blir det verre..... :-? Legetime klarer jeg meg uten , skal bae hente respet på p- piller der når ejg har mulighet.

Vi holder oss inne i dag, selv om han er bedre. Synes det er greit. Siden jeg har mulighet til det. Blir nok flere ganger vi bare må kjøre på med barnehage selv om han er litt pjusk..må nyte de siste måenden nå. Men jeg gleder meg til å jobbe igjen også!

Ser på messtv..han ene er fra samme sted som jeg har bodd, har hengt litt med han. Var ikke sånn før han nei.. :roll::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi :o Har du bare EN måned igjen av permisjonen?? Hjelpe meg! Det har gått fort. Er jo ikke SÅÅ lenge siden vi satt spent og ventet på nyheter fra deg.. Huff..

Håper dere får en fin dag og at Lukas snart er pigg igjen :klem: Hørtes i grunnen veldig koselig ut med liten Lukas i armene :hjerte: Litt slitsomt kanskje men ;)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Skrivefeil fra meg...permisjonen min er til 26. desember, begynner 3 januar..skulle stå de månedene.. :wink:

Men Lukas er 9 måneder allerede på mandag, så det har gått fort ja!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...