Kipa Skrevet 27. september 2004 Forfatter #721 Del Skrevet 27. september 2004 T:bukke: Må innrømme at jeg er litt furten i dag...hadde jo feiring i går, og da var liksom bursdagen i går da. Jeg er så barnslig på den måten vil liksom være i snetrum på selve dagen uansett jeg.. :oops: Men så redder jo alle gratulasjonene ders meg fra å forsure hele dagen.. Men jeg skal gå tur med Ludde nå, de andre er på babysvømming. Og jeg og ludde skal gå innom bakeren og kjøpe 2 stk napoleonskake, for det vil jeg ha på bursdagen min.. Ikke rester fra i går.. Så skal jeg sette et lite norsk flagg på bordet og så kan vi voksne kose oss med det, når lille venn sover ut etter babysvømming.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. september 2004 Forfatter #722 Del Skrevet 27. september 2004 Tenk at Sandra hadde laget en egen bursdagstråd for meg!! WOW! Det føles bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 27. september 2004 #723 Del Skrevet 27. september 2004 Grattis på födelsedagen Kipa :dagensrose: Klart du ska ha en napoleonskake i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. september 2004 Forfatter #724 Del Skrevet 27. september 2004 Men de hadde ikke igjen napoleonskake...vræl.. Jeg blir litt sånn.... for jeg er en person som alltid er oppmerksom mot mine venner på selve dagen, vi besøker dem som regel på dagen. Og har vi ikke hatt mulighet får de i hvertfall en blomst på døren alikevel. jeg vet ikke hvor mange jeg har satt inn i avisen til og hvor mange jeg har overrasket med et besøk, spandert lunsj på el. - men hvorfor er det aldri meg....furt furt... Tror jaggu jeg reagerte på dette i fjor i dagok også...må sjekke... jeg blir alltid litt.. :-x .pga dette, så jeg burde jo ha lært! :fy: Men jeg har verdens mest snille mann, baby, hund og mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 27. september 2004 #725 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg håper du får en fin dag Kipa! Hadde du vært her skulle du fått et stort stykke gulrotkake som jeg har bakt (veeldig god) eller sjokokake (også veeeldig god ) eller boller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 27. september 2004 #726 Del Skrevet 27. september 2004 Næmmen, har du bursdag i dag du? Gratulerer så masse med 28-års dagen..! Fin tid å ha bursdag på det.. :D Har bursdag på onsdag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 27. september 2004 #727 Del Skrevet 27. september 2004 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. september 2004 #728 Del Skrevet 27. september 2004 GRATULERER, vennen! Jeg visste ikke dette før nå! :o Jeg må nok være føre var neste år, og tilfredsstille ditt oppmerksomhets-behov; og sette hilsen i avisen... Kanskje helside? Håper du har en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. september 2004 #729 Del Skrevet 29. september 2004 Og så forsvant hun? Håper du har det fabelaktig, Kipa! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2004 Forfatter #730 Del Skrevet 29. september 2004 Tji- hi...her er jeg. Og jeg har det bra. En uke som var jævlig begynner nå å bli "glemt", jeg har snakket masse om det som skjedde og tenkt og grått. Så jeg føler jeg har fått bearbeida det bra og kan gå videre nå. Bursdagen min var en fin dag den også. Selv om jeg hadde en furteperiode midt på dagen :oops: ... Men jeg fikk masse oppmerksomhet av mannen, han lagde god middag og på kvleden koste vi oss med kake og litt vin..og slo av tv'n :o Det er kos det!! Bare snakket og nøt og være sammen!! Fikk nydelige blomster på døren av fetter m familie, aldri fått noe eller gitt noe i slike forbindlser før så jeg tror nok det var pga det som hadde skjedd også..og det var det. Ringte og takket og da sa han det, at jeg fortjente det. I går møte jeg en venninne i byen fikk et kjempfint kjede akkurat slikt som jeg liker det med små dippedutter på, blomst, tingeling og andre små symboler. Kjøpte en lekker sånn til å ha serviettr i på kjøkkenet. og to små små bakeformer. Tenkte de kan være Lukas sine som han kan bake kaker i å gi bort..om et år el noe.. Møtte M etterpå som ble med hjem, kjøpte god midag og så koste vi oss med det og litt brus og godis og sånn...Mannen er i Valdres.. -Men hurra han kommer hjem i morgen!! M lå over, og i dag har jeg og Lukas hatt kjøretime som gikk bra! det er på tide med en liten rufs igjen.. - vaske skapdører og skuffer på kjøkkenet - støvsuge - vaske skrivebordet - vaske og brette klær Jeg drømme og drømmer om sex om nettene... :oops: Føler meg rimelig klar til å gjenoppta mine favorittsysler.. Men først p- piller, time hos lege 12. oktober- og da... Lukas er blitt forkjøla og den 4. tanna er på vei, lille venn er sutrete og sliten. Sover nå. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. september 2004 #731 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg får følge deg i dine fotspor og gjøre en liten innsats her hjemme jeg også. Det er veeeldig lett å bli sittende her foran KG Håper Lukas blir bedre snart, og tannen hans ikke blir for plagsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2004 Forfatter #732 Del Skrevet 29. september 2004 Lukas har foresten begynt å herme. Når vi rister på hodet gjør han det og også andre ting vi gjør av bevegelser og grimaser prøver han å herme etter. Kjempesøtt!! :hjerter2: Og han begynte å klappe på søndag og så sier han tittei, hadet og mamma Vinker og give me 5. Yeah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2004 Forfatter #733 Del Skrevet 29. september 2004 Lukas sover for 3. gang, er nok ikke i topp- form nei. Han hoster og nyser så snørra spruter...stakkar lille venn. Men er ikke særlig varm, spiser godt og er kosete. Klager ikke så mye synes jeg. Mindre enn jeg ville ha gjort.. :oops: Jeg må bare ha sjokolade NÅ!! Så jeg skal gå bort til butikken og kjøpe en stor plate med melkesjokolade eller fruktnøtt eller begge deler... Lukas sover i vogna ute så det er bare trille avgårde! :rosasmil: Tror jammen jeg vil ha se & hør også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsSunshine Skrevet 30. september 2004 #734 Del Skrevet 30. september 2004 En snikleser redder deg fra side 2..... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. oktober 2004 #735 Del Skrevet 1. oktober 2004 Selvfølgelig MÅ du ha sjokkis.. Må ha det hver dag fortida jeg :oops: Snart er det jammen meg helg igjen.. Håper den blir god Psst.. Lukas er forresten kjempe flink Men det vet du jo selvsagt .. :hjerter2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #736 Del Skrevet 1. oktober 2004 Takk kjære snik- leser som redder meg! I går hadde vi besøk av N og lille S- og N har sin lille baby i magen... litt rart, gikk bra når vi var sammen. Men det kan vel være derfor jeg hadde en dårlig kveld.. men absolutt hyggelig med besøk, Lukas fikk sånn stabel koppe rog ble så fornøyd. Satt lenge med dem, slo de mot hvandre og holdt på. Lukas er kjempe flink ja! Og det er ikke bare mamma'n sine ører som hører det hun vil høre..tji- hi. Han har faktisk knekt en liten språk- kode. *STOLT* :rosasmil: I går etter en hel dag med hei fra meg.. :oops: , fikk jeg et hei tilbake og en hånd som hilser. Han er minst like forkjøla -tok han opp ved 6 i dag, gav saltvannsdråper og mme og masse kos. Det hjalp det. han klager ikke, enda han er så tett...Håper det snart går over. Vi skal inn til byen, jeg skal bytte noen klær han fikk av L, en ole brum snekkerbukse som var så fin i brun cord-men 74 blir for lite i snekkerbukse skal bytte til 80. han har så lang rygg og da blir det feil med str..og så fikk han en matchende genser. jeg liker best bodyer enda..men alle gir gensere nå... de sklir jo bare opp.. han sovna nå, ligger i vogna. Må ha grøt når han våkner så stikker vi en liten tur. jeg skal oiltre meg i dusjem Har like lyst på sjokolade nå jeg...Hmm, hva er dette for noe da... Takk for hilsener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 1. oktober 2004 #737 Del Skrevet 1. oktober 2004 Hei! Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en kjempe flott helg. Klem fra meg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2004 #738 Del Skrevet 1. oktober 2004 Synes ikke at det er så merkelig at du har lyst på sjokolade! Tittei, Lukas! God helg, Kipa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 1. oktober 2004 #739 Del Skrevet 1. oktober 2004 *Sender over en pose med små sjokolade* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #740 Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg sprekker snart av stolthet... :oops: Var i butikken i kveld og Lukas kikket på en dame som stod i nærheten og så smilte han og sa "hei" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg