jolie Skrevet 23. september 2004 #701 Del Skrevet 23. september 2004 Du må veldig gjerne slenge over Lukasen i helga altså Men på den annen side vil du vel gjerne ha han selv, for det var vel bare i natt som var en ille natt eller? :trøste: Håper det går bedre med deg etterhvert, at mannen snart kommer hjem og at sola skinner for deg igjen - det fortjener du! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 23. september 2004 #702 Del Skrevet 23. september 2004 Måste tacka igen för receptet på sommarkakan med frukt (den du la in i slutet på juni, sida 28....) :bukke: Jag bakade den i kväll med frusna jordgubbar och fick mycket beröm. Tänkte på dig då; det är ju Kipas kaka PS. klaga på behandlingen, så ska ingen behöva bli bemött. Kanske din klagan gör att nästa stackare med missfall får en bättre behandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. september 2004 Forfatter #703 Del Skrevet 23. september 2004 Opp og ned er vel slik dagene vil være fremover, jeg kan ikke vite når det er det ene eller andre, jeg kan bare møte det som kommer... Jeg droppet ikke kjøretime, og det er jeg glad for. Vi pratet jo om helt andre ting, med Lukas jodlende i baksetet Kjørte i byen for første gang, jaaa det går tregt med meg. Men det gikk bra i byen!! Bedre tils ins da jeg kom tilbake, og jeg og lukas koste oss på gulvet for det meste. Mamma kom halv fire, da var jeg nede igjen...Så ble jeg hentet av AG fem og har vært på foreldremøte. Koselig. Formen nå er bra. Men jeg har ikke tenkt til å støvsuge selv om det trengs, jeg skal lage meg noe god mat og en kopp te, se på Raymond og sove etter det. Tusen takk for så gode ord fra dere, Jinx, Lillen, Mayamor, Jolie og Furstina. Jeg skal nok kose med Lukasen selv i helgen :hjerter2: Og i morgen også. Tror på en god dag i morgen. Lunsj halv tolv hos N som skal passe Lukas når jeg er på sykehuset. Kontroll ett ( kryss fingrene...) Mann og Ludde hjem Kos- helg i sikte.. Og griner jeg litt får det bare gå sin gang det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. september 2004 #704 Del Skrevet 24. september 2004 Bare innom med en veldig god Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 24. september 2004 #705 Del Skrevet 24. september 2004 Ønsker deg og dine en hyggelig og avslappende helg! Og en ekstra fordi du er den du er. Ta nå godt vare på deg selv, og få mannen til å skjemme deg bort litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. september 2004 #706 Del Skrevet 24. september 2004 Bare innom med en kjempeklem til deg Tror det er greit å gråte litt jeg.. Få det ut :trøste: Håper du får en fin helg tross alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. september 2004 #707 Del Skrevet 25. september 2004 Lørdags til verdens beste Kipa !! Morsomt å lese om en jodlende Lukas i baksetet på kjøretime Håper dere får en flott dag !!!! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2004 #708 Del Skrevet 25. september 2004 Ofte kan det være bedre å holde seg travell istedetfor å ha all verdens tid til å tenke og gruble... Men at en prater om det som har skjedd - er like viktig. Ta vare på deg selv. Ha en strålende lørdag med masse kos med mannen. Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. september 2004 Forfatter #709 Del Skrevet 25. september 2004 Kontroll i går viser at jeg ikke trenger noen utskrapning, og at jeg helt sikkert kan få barn senere! Så deilig å vite det, livet ble med engang litt enklere. lettere å komme videre nå, fokuserer på det gode liv med mann, Lukas og Ludde i fint hus med gode venner, snill mamma og bursdag på mandag.. :D Fikk en vakker rose bukett av mannen i dag, dyprøde roser med en stor roselignende sak i midten. og på kortet stod det jeg elsker deg og er stolt av deg.. I dag er det bake- dag...Har lagd kanel briocher, de ble knallgode i følge mann og Lukas.. Skal nå lage Suksessterte, eller gul kake som jeg alltid har kalt den. Men den har jeg aldri aldri laget...håper jeg får det til. Hadde aldri laget brioch heller...Jeg kan om jeg vil!! Mannen skal lage pizza i morgen til vi får gjester kl fem. En fin helg..som ble innledet med koselig kveld i sofaen i går med god vin og god mann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. september 2004 Forfatter #710 Del Skrevet 25. september 2004 Hjertelig takk alle dere som tenker på meg og har skrevet så fine ord til meg disse dagene!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. september 2004 #711 Del Skrevet 25. september 2004 H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. september 2004 Forfatter #712 Del Skrevet 26. september 2004 Hatt en herlig helg! Kosekveld i går med litt vin og god mat og god mann!! I dag har vi shina og rufsa og tufsa..fra vi stod opp. Mannen har pusset vinduer og vasket gulver, vasket trappen ute og laget kjempegode pizza'r! jeg har støvsugd gått lang tur med ludde, vasket badet og ryddet og dekket bord. Fått så mye fint, og hatt en superkoselig kveld!! Bok av Lukas, et 1000- lapp hjerte av mannen+ nydelig bukett, genser og deler til serviset + et nydelig fleece pledd av mamma + mann, mer deler til serviset av slekt..penger av pappa og av svigers. Lys og servietter, vase. Nå legger jeg meg, og det er bare 30 minutter til jeg er 28 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 26. september 2004 #713 Del Skrevet 26. september 2004 Da vil jeg ønske deg Gratulerer med dagen Kipa!! ,selv om det fortsatt er 23 minutter igjen. :blomst: :blomst: Håper du får en kjempefin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 26. september 2004 #714 Del Skrevet 26. september 2004 Og nå har du vært 28 år i 5 minutter :D Gratulerer med dagen :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 26. september 2004 #715 Del Skrevet 26. september 2004 Gratulerer med dagen, Kipamor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. september 2004 #716 Del Skrevet 27. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. september 2004 #717 Del Skrevet 27. september 2004 Gratulerer så mye med dagen, Kipa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. september 2004 #718 Del Skrevet 27. september 2004 Gratulerer så mye med dagen Kipa !!! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 27. september 2004 #719 Del Skrevet 27. september 2004 Gratulerer med dagen! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. september 2004 #720 Del Skrevet 27. september 2004 Gratulerer med dagen Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg