Gå til innhold

blir deprimert, får ikke noe sommerjobb


hermoine

Anbefalte innlegg

JEG HAR PRØVD ALT!!

finn.no, nav.no, rubrikk.no, google.no. jeg har tråla internett, jeg har mast på venner, jeg har mast på steder jeg har søkt.

Skjønner ikke hvordan folk kan forvente seg at jeg skal klare meg uten jobb. Jeg må vel ta opp forbrukslån om det fortsetter sånn her.

Har du prøvd å ringe rundt til alle sykehjemmene som er i byen du bor og områder rundt? Det funket for meg og jeg var i siste liten selv. Gjør det før du sier du har prøvd alt. Ring til alle barnehager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å søke i februar.

Gikk forskjellige steder og leverte åpne søknader.

Ringte noen av stedene etterhvert og lurte på hvordan det gikk og slo av en liten prat.

Stakk også innom noen steder og lurte på hvordan det gikk.

Har nok arbeidserfaring, og gode referanser.

LIKEVEL SKJER DET IKKE EN DRITT!!!

HVA skal til?

Hvor kan jeg søke sommerjobb nå?

Jeg blir seriøst deprimert. Har ikke råd til dette heller, har husleie jeg og!

Hmm, jeg fikk sommerjobb etter første søknad. Søk på lagerjobber de har alltid behov i løpet av sommeren. Mange svenske jenter som jobber på lageret jeg er på, men ingen norske.

Søk deg lagerjobb å få 165 kr timen det er mye bedre betalt enn å dasse på et jævla sykehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ringe rundt til alle sykehjemmene som er i byen du bor og områder rundt? Det funket for meg og jeg var i siste liten selv. Gjør det før du sier du har prøvd alt. Ring til alle barnehager også.

Hei, jeg er annen som selv sliter med å få sommerjobb. :( Du fikk meg til å tenke på sykehjem. Er det sånn at det bare er å ringe og spørre etter om de har behov for meg? Krever de ikke cv/søknad eller noe, er det bare å tilby sin hjelp?

HÅPER DU/DERE KAN SVARE KJAPT! :) sliter veldig jeg og...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at det er frustrerende, men jeg tror du er sein ute. Hos oss er de fleste vikarene på plass før jul, og man vil helst ha de som jobber litt ekstra ellers i året også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...