Miss I.W. Skrevet 8. november 2012 #321 Del Skrevet 8. november 2012 Denne var lur! http://www.iherb.com/iPlay-Inc-Green-Sprouts-Silicone-Baby-Food-Freezer-Tray/37763 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 9. november 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 9. november 2012 Takk for hilsninger og tips i boka mi Det er tydelig at immunforsvaret mitt sliter litt om dagen. Først omgangssyke (eller noe), og nå feber og hals/nese.. passe bomull i hodet og mo i knærne. OG så bra timing med at forloveden har stukket utenlands på jobb. Jeg driver og pakker nå for å besøke mor og far. Legger meg inn på sykehotell der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 14. november 2012 #323 Del Skrevet 14. november 2012 Håper formen er bedre og at du får godt forpleining hos mor og far! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. november 2012 Forfatter #324 Del Skrevet 18. november 2012 Håper formen er bedre og at du får godt forpleining hos mor og far! Tusen takk, er bedre nå og det var såå kjekt å være hjemme hos mamma og pappa. *************** Back in business! Var hjemme en hel uke, og var syk 5-6 dager... Da var det skjønt å få mye hjelp fra mamma og pappa med fløtepusen, og ligge masse og dra seg på sofaen. Pusen har endelig varmet opp for morfaren sin nå, og de ble helt perlevenner. Skjønt å se! Og mormora elsker hun, og hyler av latter når hun tuller med henne... Var i det hele tatt så godt å være hjemme (og få avbrekk fra svigermor også) har fått bygget opp litt energi og positivitet, det var rene medisinen. I dag har jeg vært og trent styrke, wow! release your potensial , yup! (jeg ønsker meg en mindre slapp og mer definert kropp) Det kan jo bare gå fremover herfra. Rolig søndag idag.. pusen sover i senga si, er heldigvis ikke noe problem å få henne til å sove der lenger. Så da slipper jeg å slite meg ut på de evinnelige turene mine.. Fikk forresten truser fra Victorias secrets og treningstøy fra NIKE av forloveden da han kom hjem fra USA Godt å ha ham hjemme igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 18. november 2012 #325 Del Skrevet 18. november 2012 Wow, dèt var Amerikagaven sin! Passer bra! Godt du fikk slappet av og kost deg hos mamma og pappa, og at fløtepusen ble bedre kjent med dem. Det var vel akkurat det du trengte nå? Ha en fortsatt deilig og lat søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 19. november 2012 Forfatter #326 Del Skrevet 19. november 2012 Wow, dèt var Amerikagaven sin! Passer bra! Godt du fikk slappet av og kost deg hos mamma og pappa, og at fløtepusen ble bedre kjent med dem. Det var vel akkurat det du trengte nå? Ha en fortsatt deilig og lat søndag! Jada, kjempekjekt med gaver! har allereda testa ei truse og ei treningsjakke. *********************** Pusen sover for andre gang idag. Jada, dagen startet sånn ca. 4.30.. hun hadde nok litt vondt i magen i natt, og våknet flere ganger, og gråt litt. Resultat i bleia 4.30 og en våken, liten pus. Nå har jeg bestilt en julegave på Etsy, og så kom jeg over disse og bare måtte ha: http://www.etsy.com/listing/97592459/personalized-baby-spoon-set-of-two2-baby Fine og ha for fløtepusen når hun blir voksen også, som minne ------------------- Ingen planer idag. Det er meldt voldsomt med regn, og jeg har glemt regntrekket til vogna hos mamma og pappa, så da får vi holde oss inne. Hvis jeg får litt ork så blir det litt husarbeid.. Skal forresten til mampap igjen allerede onsdag, begravelse på gang.. Ciao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 19. november 2012 #327 Del Skrevet 19. november 2012 Heihei. Bra lenge siden jeg har skrevet hos deg nå! Dagene går virkelig i ett når man ikke er i permisjon lenger *savne*. Er kjipt når dagene starter halv fem, men så lenge det bare er av og til er det jo overkommelig. Vi har hatt to sånne perioder på en måneds tid begge gangene, og det var slitsomt nok. Mens en venninne av meg har hatt det sånn i ett år, kun avbrutt av korte perioder hvor ungen har sovet lengre. Huff! Hehe, så du bestiller også julegaver på nett, ja. Jeg har vært på krabaten.no og funnet masse fint jeg skal bestille i julegave til div. unger som jeg skal kjøpe gave til. Alt fra ullbodyt til ullkjole og ull-lue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. november 2012 #328 Del Skrevet 20. november 2012 Så godt å få lada batterier hjemme hos mamma og pappa Og så bra amerikagave! Her har jeg enda tilgode at mannen kjøper undertøy til meg Shopping av julegaver på nett er den beste shoppinga. Ikke må man gå i kø og stresse rundt i butikker, og kan i stedet sitte i fred og ro og få det rett hjem i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. november 2012 #329 Del Skrevet 20. november 2012 Åh, jeg kunne blakket meg på Etsy Blir nok litt julegavshopping på nett her også. Enkelt og greit, og man kan bokstavelig talt få tak i akkurat det man vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. november 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 25. november 2012 Heihei. Bra lenge siden jeg har skrevet hos deg nå! Dagene går virkelig i ett når man ikke er i permisjon lenger *savne*. Er kjipt når dagene starter halv fem, men så lenge det bare er av og til er det jo overkommelig. Vi har hatt to sånne perioder på en måneds tid begge gangene, og det var slitsomt nok. Mens en venninne av meg har hatt det sånn i ett år, kun avbrutt av korte perioder hvor ungen har sovet lengre. Huff! Hehe, så du bestiller også julegaver på nett, ja. Jeg har vært på krabaten.no og funnet masse fint jeg skal bestille i julegave til div. unger som jeg skal kjøpe gave til. Alt fra ullbodyt til ullkjole og ull-lue. Nettshopping er gøy!! Denne mnd har det visst tatt av, men er endel til fløtepusen og noen gaver også (og mye til meg).. hehe. Går absolutt litt i perioder med disse små, ja.. Så godt å få lada batterier hjemme hos mamma og pappa Og så bra amerikagave! Her har jeg enda tilgode at mannen kjøper undertøy til meg Shopping av julegaver på nett er den beste shoppinga. Ikke må man gå i kø og stresse rundt i butikker, og kan i stedet sitte i fred og ro og få det rett hjem i posten Forloveden var svært fornøyd med trusene han kjøpte! Særlig når jeg prøvde dem på såklart Noen shoppingtips? Åh, jeg kunne blakket meg på Etsy Blir nok litt julegavshopping på nett her også. Enkelt og greit, og man kan bokstavelig talt få tak i akkurat det man vil ha Har visst fått Etsydilla jeg også, handlet 4 ganger nå denne mnd. 3 ting til fløtepusen og en gave til mamma. sååå mye koselig og flott og hjemmelaget, myye bedre enn å kjøpe billige kinavarer bare. ********** Nå sitter jeg svett og fornøyd etter 20 minutters cardioblast (håndvekter i tempoøvelser) på smarttv-en vår... bra omgang!! Har huset for meg selv, og skal hoppe i dusjen snart. Så opp til svigerfar på middag, der forloveden og pusen venter. thaimat, elsk!! Vært hos mamma og pappa et par dager igjen (begravelse), men fikk da kost oss også. Det er så kjekt å være hjemme der med pusen, alle koser seg sånt, inkludert meg. Merker at humør og sinn blir såååå mye bedre enn å bare trakke i dørene her og husarbeid og mas og tjas. Har bestilt meg denne ringslynga idag, som jeg håper kan være grei å bære i huset med. Jeg har konstant vondt i skuldera, hun veier jo 8,5 kg snart, og vrikker seg rundt i armene mine. Dette blir det 4. bæretøyet mitt...elastisk sjal (bruker ikke lengre fordi hun er så stor), meitai (jeg elsker å bære i det, men fløtepusen trives ikke helt), stokkeselen (pusen liker den godt, men jeg får vondt i skuldrene av den ganske fort, pluss litt mye dingser og stasj) og nå ringslynga. Håper det blir bra, kanskje jeg flytter inn i den og har den på alltid. hehe... og tamtamtam: Pusen er masse oppe på knærne nå, kommer lett opp, og gynger litt frem og tilbake og prøver å hoppe frem. Av og til krabber hun litt baklengs, eller ålekrabber seg fremover. det er rask fremgang hver dag, fliiiiinke pusen min! Og hun sjarmerer alle på sin vei, og oppførte seg fullstendig eksemplarisk i begravelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #331 Del Skrevet 4. desember 2012 Formen er myyye bedre her, føler igrunn at jeg er kommet ut av deppebobla nå. Hva som funket? 1) innse at jeg var deppet, 2) ville snu det 3) få avlastning og hvile (turene til mamma og pappa var supergod medisin). I tillegg er snuppeliten over perioden med å våkne hyppig om nettene, og har de siste nettene bare våknet en gang for litt pupp. Deilig! Jeg er mye mer opplagt nå, mer sosial og får trent jevnlig. Har fikset meg på håret også, så føler meg freshere enn på lenge. Steller masse med huden min osv og føler meg fin. Idag er det først tur til nabobyen med venninne og baby, for litt lunsj og shopping. Gradestokken ute viser 11 minus nå, det er jo IKKE vanlig her da... Får kle gooooodt på oss! I kveld er det bursdag hos venninne... Gleder meg til å vise frem den nye frisyen min, og være litt sosial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2012 #332 Del Skrevet 4. desember 2012 Så godt du føler deg bedre, alltid godt med en tur hjem Trening er alfa omega for meg også, kjenner godt det har blitt dårlig med det de siste ukene.. Store fine fløtepusen, hvor lang er hun? Kos dere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #333 Del Skrevet 4. desember 2012 Så godt du føler deg bedre, alltid godt med en tur hjem Trening er alfa omega for meg også, kjenner godt det har blitt dårlig med det de siste ukene.. Store fine fløtepusen, hvor lang er hun? Kos dere i dag Trener ca 2 ganger i uka nå, er deilig! Stresser ikke med det, tar det mest som kos egentid og velvære.. Fløtepusen var 68 da hun ble målt for et par uker siden... Bruker stort sett 74 i klær nå, men kan bruke mange av 68 bodyene enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. desember 2012 #334 Del Skrevet 4. desember 2012 Jeg får ta meg selv i nakken og finne frem rockeringen og manualene mine igjen, når jeg kommer fra tur skal det bli orden på sakene! Jeg har vært i litt kjipt humør i det siste, det kan vel ha noe med dramaet mellom de to jeg har mest kontakt med på stedet her. I det siste har det vært litt fjortisopplegg og er det noe jeg ikke klarer er det akkurat det. Dette gjør at jeg savner både venner "heime" og der vi bodde før vi flyttet litt mer nå, heldigvis vil de alltid være der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. desember 2012 #335 Del Skrevet 4. desember 2012 Så godt å høre at formen er så mye bedre! Trening og å få gjort litt for egen velvære og trivsel hjelper utrolig, så det er lurt å tenke på segselv Kos dere masse i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 4. desember 2012 #336 Del Skrevet 4. desember 2012 Så godt at du føler deg så mye bedre! Som du sier tror jeg det er viktig å innse problemet slv, og faktisk ville gjøre noe med det. Godt at foreldrene våre kan stille opp som avlastere i ny og ne! Kos deg i bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 4. desember 2012 #337 Del Skrevet 4. desember 2012 Så fint å høre at du har det bra nå! Håper resten av tiden i permisjon blir mye bedre for deg! Merkelig hvor mye dette utseende skal ha å si, jeg føler meg så fresh hver eneste dag, bare fordi jeg har farget håret (selv om mascaraen fra i går ligger ned på kinnet og det ser ut som om jeg ikke har sovet på månedsvis ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #338 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg får ta meg selv i nakken og finne frem rockeringen og manualene mine igjen, når jeg kommer fra tur skal det bli orden på sakene! Jeg har vært i litt kjipt humør i det siste, det kan vel ha noe med dramaet mellom de to jeg har mest kontakt med på stedet her. I det siste har det vært litt fjortisopplegg og er det noe jeg ikke klarer er det akkurat det. Dette gjør at jeg savner både venner "heime" og der vi bodde før vi flyttet litt mer nå, heldigvis vil de alltid være der! Når du har rockering og manuerl hjemme, så er det jo ganske lett å få trent litt. Jeg har matte, ball og manualer, og tar av og til bare helt lette sesjoner, gjerne bare 15 min eller noe. trenger nesten ikke skifte klær engang. Bedre enn ingenting, iallfall. er du hjemme fra tur nå? Så godt å høre at formen er så mye bedre! Trening og å få gjort litt for egen velvære og trivsel hjelper utrolig, så det er lurt å tenke på segselv Kos dere masse i dag! Takk for klem:) Det er så deilig med mer overskudd og positive tanker nå! Så godt at du føler deg så mye bedre! Som du sier tror jeg det er viktig å innse problemet slv, og faktisk ville gjøre noe med det. Godt at foreldrene våre kan stille opp som avlastere i ny og ne! Kos deg i bursdag Turen hjemme hos mamma og pappa var gull verdt, skulle ønske jeg hadde reist der oftere i permisjonen. den er jo snart forbi... Så fint å høre at du har det bra nå! Håper resten av tiden i permisjon blir mye bedre for deg! Merkelig hvor mye dette utseende skal ha å si, jeg føler meg så fresh hver eneste dag, bare fordi jeg har farget håret (selv om mascaraen fra i går ligger ned på kinnet og det ser ut som om jeg ikke har sovet på månedsvis ) Er også veldig fornøyd med ny hårfarge, det var liksom det som skulle til. Farget også brynene, og det ga enda større effekt. Føler meg skikkelig pen nå, igrunn Nice!! ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Traller litt på en julesang... her går det i jul gitt. Såå herlig med snø utenfor, det gjør underverker for julestemningen Har masse energi om dagen, og ikke hatt deppetanker igjen. Idag har jeg laget deilige og seige kokosmakroner (sprø utenpå), og ett stykk avstøpning i gips av fløtepusens hender. Ble veldig bra, selv om jeg var litt skeptisk til hvordan det skulle bli underveis. Skal lage to til, og gi bort i gaver til besteforeldre /beholde selv. I går lagde jeg også julekort, selvsagt med bilde av fløtepusen i. Hadde fotosession med henne i nissekonekostyme (med lue), og fikk et skikkelig blinkskudd som jeg brukte. Saaabla vanskelig å ta fine bilder av en baby som er overalt på engang!!! vinkler, lys, smil, klær... burde hatt en assistent med meg! Snart helg Skal innvie det nye spisebordet vårt! (huuurrra endelig spisebord!!) med noe god mat. Må bare finne ut hva først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 7. desember 2012 Forfatter #339 Del Skrevet 7. desember 2012 Litt om fløtepusen: Hun har akkurat begynt å lage Ba Ba Ba lyder... og Ga ga ga.. og noen andre lyder, hun er ganske så pratsom Hun leker såå fint, og har veldig god kontroll på hendene. Favoritter er kjøkkenredskaper, en rull gavepapir (i plasten sin enda)- det må dere prøve!), en tom, vasket melkekartong osv. Hun åler seg raskt fremover, og er masse oppe på knærne for å prøve å krabbe. Jokker frem og tilbake på alle 4. Reiser seg opp i "bro" på alle 4 og står på beina, og jeg synes jeg ser lyst til å ville dra seg opp på knærne/i stående. Hun reiser seg på knærne i badebajlen, og har begynt å krype oppå oss. Nei, hun er så herlig nå atte, både pappaen og jeg er helt forelsket i henne;) kjempegodt humør er hun også, og sover og spiser godt. gooode dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 7. desember 2012 #340 Del Skrevet 7. desember 2012 Fløtepusen høres ut som en skjønn liten jente Julegavepapir skal absolutt prøves! Her har julekortene ligget nedpakket siden jeg fikk de fremkallt. Må vel få de sendt av gårde snart! Men jeg glemte å skrive "fra T + famile" før jeg bestillte de, og jeg kjenner det er et sånn tiltak! Må ta med selv i nakkeskinnet, takkekortene fra dåpen ligger også i samme pakken Kos deg med god middag rundt ny-bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå