Gå til innhold

Sendte nakenbilde feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om du har oppkjøring om et par uker, så hadde jeg ikke giddi å tatt meg tid til og få bytta kjørelærer. Ærlig talt, ta heller bare å le av det, selvom det kanskje er vanskelig, but still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at noen kompiser tok mobilen din og sendte et bilde til alle på kontaktlisten. Si også at dette bilde ble lastet ned fra internett, at det ikke er deg!! Men at dem plukket ut et bilde som skulle ligne mest mulig på deg. Også skriver du bare beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så flaut. Eksen min hadde bilde av meg på en tlf engang- en lånetelefon. Så fikk jeg en sms engang, noe a la, hei fin kropp, men du burde vite at dette bildet ligger på en LÅNEtlf.. Fy faen eksen min fikk høre det!!!

Jeg syns så synd på deg, men jeg må le (A)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han flirer av det, og drar frem at du har type. Jeg hadde tatt det ord for ord. Ingenting å stresse med, han så det komiske i det, og han slang på et kompliment.

Shit happens, ikke verre enn det :)

"Heldig type" kan også tolkes som at han refererer til seg selv, som er heldig som fikk nakenbilde på mobilen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margrit

Fikk svar fra han nå, vet ikke helt hva jeg skal tenke..

Han skrev: Hehe, sånt skjer. Ingen dårlig feilsending da. Heldig type! ;)

Synes det var litt ekkelt svart jeg.. Lurer på om jeg vil bytte kjørelærer.

Synes svaret var noe av det beste han kunne gi jeg og ser ikke helt at han er ekkel. Hallo, det er du som har sendt dette her. Antakeligvis synes han bare utrolig synd på deg og forsøker å glatte over det for deg. Hva mener du at han burde svart liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

"Heldig type" kan også tolkes som at han refererer til seg selv, som er heldig som fikk nakenbilde på mobilen sin.

Da tolker du som fanden leser bibelen.

Nåh, TS. For at vi skal kunne vite hvor stor skade du har gjort, så bør du egentlig legge ut bildet her òg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Da tolker du som fanden leser bibelen.

Nåh, TS. For at vi skal kunne vite hvor stor skade du har gjort, så bør du egentlig legge ut bildet her òg.

kan du slutte å tigge etter nakenbilder? Du gjør det hele tiden i den kroppsbildetråden og. Det slutta å være morsomt for lenge siden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

kan du slutte å tigge etter nakenbilder? Du gjør det hele tiden i den kroppsbildetråden og. Det slutta å være morsomt for lenge siden.

Hvor er underholdningen i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som viser at han har fulgt godt med angående alle personopplysninger om ts :nei:

Har du tatt lappen noen gang? SOm regel så sitter han ikke helt i ro og tier stilt. Man snakker sammen, hvis ikke vil det bli veldig ubehagelig i den tiden en tar kjøretimer!

Dessuten så skrev jo TS det i meldingen at det var ment til typen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Lisa

Jeg ville ikke sendt mer til han. Får bare håpe det er glemt til neste kjøretime- noe det iallefall ikke blir om du sender flere meldinger til han.

Tror ikke det blir glemt så lett særlig fordi han ikke kan vite at hun ikke mente det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Jeg syns kjørelærern din tok dette på en sporty måte. Situasjonen kunne faktisk blitt enda kleinere hvis du hadde fått et annet type svar tilbake fra han.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du slutte å tigge etter nakenbilder? Du gjør det hele tiden i den kroppsbildetråden og. Det slutta å være morsomt for lenge siden.

Jises, se humoren i det. Dommedag er ikke enda.

Ellers vil jeg nå kanskje ha byttet Kjørelærer vist du selv føler, at hendelsen som skjedde kanskje går ut over kjøringen, siden det blir vanskelig og glemme det :fnise:

Svaret som ble sendt kan jo bli tolket på forskjellig måter. Personlig synes jeg ikke det var så ille svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Jeg syns svaret han sendte deg var helt greit, jeg. Hadde jeg bare fått "ok" tilbake, hadde jeg kanskje tenkt at han var sint/irritert på meg, og da hadde det vært enda verre å skulle møte han igjen.

Måten han svarte på nå viser at han tok det med godt humør, og at ingen skade er skjedd.

Skjønner at du syns det er flaut, men jeg hadde ikke bytta lærer. Jeg hadde hvert fall prøvd en time med han først. Kanskje du kan finne på noe lurt å si, slik at du tar brodden av situasjonen med en gang. Eventuelt late som ingening å håpe at han ikke tar det opp ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret fra kjørelæreren er helt greit. Det er da bare hyggelig at han synes kjæresten din er heldig. Jeg kan ikke forstå at dette er noe problem i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjørelæreren tok det veldig bra, jeg. Han skal ha for den. Ville tatt det med humor og troppet opp på kjøretimen og ledd av det. Da er saken ute av verden, du kan jo ikke akkurat smyge deg rundt veggene på kjøreskolen?

Ville møtt opp og fått det ut av verdenen istedet for å være flau i lange tider. No big deal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Som en del andre her, leser jeg ikke noe ekkelt i svaret fra kjørelæreren din. Snarere et avvæpnende svar, i god mening, for å "legge ballen død" so to speak. Jeg leser svaret hans som dette (jeg leser med andre ord mye mellom linjene): "Bare glem det, ingen fare skjedd. Du er ei flott jente, som jeg vet har kjæreste, så jeg skjønner at det var en feilsending. La oss le av det og glemme det :)"

Edit:

Jeg tror forøvrig at det å bytte kjørelærer nå, vil gjøre hele fadesen langt mer pinlig enn den trenger å være. Han jobber jo fremdeles ved den kjøreskolen, du kommer sikkert til å treffe ham igjen uansett. Og det vil jo bli stilt spørsmål om hvorfor du ønsker å bytte kjørerlærer , med kun 2 uker igjen til oppkjøring. Jeg er redd du vil pådra deg langt mer negativ oppmerksomhet ved å bytte kjørelærer nå, enn om du klarer å se på det hele med humor, møte opp på neste kjøretime, og le det bort ;)

Endret av Adriane
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser for meg at kjæresten til kjørelæreren snart lager en tråd på KG om at han er utro. For hun har funnet et nakenbildet på hans mobil! Hvor mange av småtøsene er det han har seg med?!? :kjefte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser for meg at kjæresten til kjørelæreren snart lager en tråd på KG om at han er utro. For hun har funnet et nakenbildet på hans mobil! Hvor mange av småtøsene er det han har seg med?!? :kjefte:

Hahahahahahhahahaha!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Sitter på KG på mobilen på toget og ser denne tråden her. Det ga meg en god latter der jeg satt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...