Gå til innhold

Sendte nakenbilde feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noe som viser at han har fulgt godt med angående alle personopplysninger om ts :nei:

Slik jeg forstår sendte hun noe ala "Beklager! Den skulle til kjæresten!". Så han behøver ikke ha mer enn en hukommelse som varer 2 minutter.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det svaret viste da kun at han prøvde å være grei og glatte over tabben. Hvor gamle er dere som har svart at han er kåt og at hun bør bytte lærer? Skjønner at tenåringer tenker sånn, men personlig hadde jeg gitt f og ledd av hele greia.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne svart noe lignende selv, om det var jeg som fikk et slikt bilde ved en feil. Ikke legg mer i det enn det som står der, han vet du har type og legger ikke noe mer i det.

Slapp av og fokuser på at du har oppkjøring om to uker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde prøvd en kjøretime først før jeg eventuelt bytta, kan hende du gjør dette mer pinlig enn det egentlig er, og om du bytter kjørelærer så nærme oppkjøringen så kan det hende du får en med helt andre holdninger til ting og vips så blir oppkjøringen utsatt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær glad det ikke var til oppkjøringlæreren din du :fnise:

Han prøver nok bare å vise humor. Jeg hadde byttet lærer med en gang uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sendt en melding feil, også lurer du på hva du skal gjøre? Du skal selvfølgelig si ifra til vedkommende at du sendte feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal vel være glad du ikke fikk en "kølle" tilbake, men jeg ville gjort som resten å byttet kjørlærer. Jeg syntes det hadde blitt for pinlig.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal vel være glad du ikke fikk en "kølle" tilbake

:fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj, du gjorde en feil. Stå for det du gjør! Møt opp til neste time med hodet hevet og le! Fortell hvor flau du er, men at du ikke får tatt det tilbake. For å understreke kan du ta en liten hvit "Kjæresten min ble ikke særlig imponert over at jeg sendte feil" eller noe sånt.

Er ingen vits å grave seg ned selv om man driter seg ut :)

Nå skjønner jeg ikke hvordan folk i det hele tatt tør å sende utfordrende bilder av seg selv til kjæreste eller noen andre. En dag kanskje man ikke er venner lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva burde han svart da? Synes ikke det var så ille. Men jeg hadde nok vært for flau til å fortsette å ha kjøretimer med han... Ikke hans feil, såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjort er gjort, bytt kjørelærer om du ikke føler deg komfortabel med situasjonen, og det virker forstyrrende inn på kjøreopplegget.

Ellers på et generelt grunnlag: jeg fatter ikke at folk tør å la seg fotografere naken/ ta bilder av seg selv naken, med tanke på alle de historiene som jevnlig dukker opp av typen "Bitter eks la ut nakenbilder av eks-kjæresten på hennes Facebook-side" og lignede.

Hva med å tenke litegrann fremover? Det skader ikke å bruke fornuften en gang i blant, for en gang kan denne kjæresten være en bitter eks.

Noen ganger er det bedre å ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som viser at han har fulgt godt med angående alle personopplysninger om ts :nei:

Eh, når man er kjørelærer og sitter i en bil med en person i x-antall timer, så husker og får vite en del om den andre da.

Jeg vil ikke påstå at min kjørelærer er på "personopplysninger" over meg selvom han er god track på sivilstatusen min blant annet. Han vet til og med hvor jeg bor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hev deg over det. Du har beklaget, så da kan du ta neste kjøretime uten å fokusere på at det har skjedd.

Lat som at det ikke har hendt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde personlig ikke tatt meg bryet med å bytte, krever litt tiltak :P

Han tok det med et smil og ikke noe er vel bedre i en slik situasjon.

Hadde satt meg inn i bilen og sagt at jeg vurderte bytte kjørelærer pga hendelsen, flirt litt og så ignorert det i de neste par ukene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes han bare kunne svart Ok, eller bare svart det første han sier og utelatt det der med at det ikke var så dårlig feilmelding og at typen var heldig.

Hva faen er det å si liksom...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en tråd, stakkar deg Ts!

Gøy for oss andre, kan ikke nekte på det :P

Håper du klarer og se at det var ikke et ekkelt svar, som flere har nevnt så svarte han så rett som han kunne gjort i mine øyne. Hadde jeg vært deg, og fått en "Ok.", "Ok, sees neste time.",eller ingen svar i det hele tatt, så hadde det vært verre spør du meg.

Han gir deg et kompliment, trekker frem at han fikk med seg at du har type samt "shit happens, ikke tenk på det"- da bør du puste rolig og la det ligge så godt du kan :)

Lykke til på oppkjøring ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...