Gå til innhold

ta kontakt med eksen og vise han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, egentlig så tror jeg det. Jeg tror at jeg kommer til å føle meg bedre om jeg får vist han hva han går glipp av

Nettopp derfor; du forsøker EIE ham. Dette er en egoistisk tanke du fremstiller, ikke en kjærlighets-tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

vitner sier ofte det de vil mottakeren skal høre.

Sa til dem at jeg syntes synd på dama hans:)

Er jo aldri et godt tegn når en opptatt mann gjør slikt..

Mine følgende synder er at jeg godtet meg litt også, faktisk;)

Endret av Starlit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eluveitie

Ts, beklager, men han vet hva "Han går glipp av", og han er ikke interessert. Jeg er jente, men jeg har også hatt ekser som har kommet løpende i ettertid og tydelig endret livsstil og alt, brisket seg som haner foran meg. Alt jeg gjorde var å smile og hjertelig si "good for you!" og ja, jeg mente det. Jeg følte ikke "åh faen, se hvordan han stråler, ser ut, tenk at jeg ikke er sammen med ham lenger."

Eksen din gjorde det ikke slutt fordi du var utrent og hadde feil utstråling, han har ikke følelser for deg mer.

Har hørt altfor mange jenter si "jeg skal bli dødslekker, trene og sminke meg, farge håret, endre utseende, og vise ham!". Ja vel, men vise ham hva da, at dere fortsatt bryr dere om hva han mener?

Nei, move on.. Den beste måte å komme seg videre på er å bare snu ryggen og gå fra det hele.

Det gjør det hele ikke mindre vondt, men det går over fortere om man bare.. driter i det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om han, til tross for alle dine anstrengelser for å bli sexy og veltrent, likevel ikke vil ha deg? Selv om du prøver deg. Det blir jo litt kjipt?

Kanskje han ikke synes han går glipp av noe som helst, og bare vil hjem til dama si?

Ja. har tenkt på det. Men samtidig så har jeg hatt lyst til å forandre på meg selv lenge. Det er ikke bare på grunn av han at jeg har lyst til å bli sexy og veltrent. Men pga min egen selvfølelse også.

Men jeg synes han gir meg en veldig god motivasjon for å begynne å trene hardt. Jeg har alltid tenkt "elsk meg for den jeg er". Men når jeg selv ikke har store tanker om meg selv, så blir det vel litt feil at andre burde gjøre det, om du skjønner. Han motiverer meg rett og slett for å ta et kraftig oppgjør med meg selv. Høres rart ut, men sånn er det. Jeg vil likevel møte han igjen og få til en slags "closure", for det fikk jeg aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor; du forsøker EIE ham. Dette er en egoistisk tanke du fremstiller, ikke en kjærlighets-tanke.

Eh, nei. jeg har inget ønske om å eie han. jeg tror jeg vet dette best selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eluveitie

Ja. har tenkt på det. Men samtidig så har jeg hatt lyst til å forandre på meg selv lenge. Det er ikke bare på grunn av han at jeg har lyst til å bli sexy og veltrent. Men pga min egen selvfølelse også.

Men jeg synes han gir meg en veldig god motivasjon for å begynne å trene hardt. Jeg har alltid tenkt "elsk meg for den jeg er". Men når jeg selv ikke har store tanker om meg selv, så blir det vel litt feil at andre burde gjøre det, om du skjønner. Han motiverer meg rett og slett for å ta et kraftig oppgjør med meg selv. Høres rart ut, men sånn er det. Jeg vil likevel møte han igjen og få til en slags "closure", for det fikk jeg aldri.

Det er bra hvis dette bruddet kan få deg til å skifte livsstil og gjøre det du egentlig alltid har lyst til. Lykke til og kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Han valgte deg nok ikke bort fordi du ikke var attraktiv nok. Det var nok andre grunner. Dersom han skulle angre på å ha gitt deg på båten fordi du "plutselig" er blitt veltrent og lekker, er han virkelig en grunn fyr. Hvis du slutter å elske noen, begynner du ikke å elske dem igjen bare fordi de har fått en annen hårfarge eller fått mindre lår.

Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, nei. jeg har inget ønske om å eie han. jeg tror jeg vet dette best selv.

du tror, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sa til dem at jeg syntes synd på dama hans:)

Er jo aldri et godt tegn når en opptatt mann gjør slikt..

Mine følgende synder er at jeg godtet meg litt også, faktisk;)

Ønsketekning er en fin ting.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortell. hva tenkte han da?

Garantert lettelse over hva han slapp unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eluveitie

Møtte exen min for en stund siden når jeg jobbet et sted ;)

Møtte dama hans først, og sa hun hadde et nydelig hår.

Og så snart jeg forsvant, dukket exen min opp.

Kollegene kunne likevel fortelle at mens jeg ignorerte han, så smugtittet han bak ryggen på meg.

Levner ingen tvil om hva han tenkte da;)

Vitner hevdet at han så litt deppa ut :)

Sa til dem at jeg syntes synd på dama hans:)

Er jo aldri et godt tegn når en opptatt mann gjør slikt..

Mine følgende synder er at jeg godtet meg litt også, faktisk;)

Synes du legger altfor mye i dette. Det virker bare som han ville unngå deg, og forsikre seg at han ikke kom så nært at dere endte i prat.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peaches

hahahahaha hvorfor!? når jeg er ferdig med noen går jeg bare videre. planlegge hevn er veldig patetisk. gjør deg for god til slikt tull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa til dem at jeg syntes synd på dama hans:)

Er jo aldri et godt tegn når en opptatt mann gjør slikt..

Mine følgende synder er at jeg godtet meg litt også, faktisk;)

Jeg er glad på dine vegne om denne tanken får deg til å føle bedre. Du minner meg om en kvinne jeg selv tilbragte tid med. Unngår henne fremdeles fordi det kommer så forbannet mye selvsentrert pjatt ut når hun åpner leppene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Ønsketekning er en fin ting.

Menn flest er jo kjent for å krype tilbake :)

Har selv opplevd dem gjøre det.

Endret av Starlit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest EasyRider

Det å ikke få "closure" er vondt. Men du skal huske på at kjærligheten er dypt inne i hjertet ditt. Du velger selv hvem du vil gi hjertet ditt til. Jeg forstår tankene dine. Likevel er det bedre å fokusere på deg selv slik at du kan sprudle og le igjen. :skratte:

Se fremover. Det vil gjøre vondt ofte først så litt mindre og etterhvert så er han ute av hodet ditt. Først da er du klar for en ny. Og "belive me" du finner noen som er enda bedre og som vil deg virkelig vel. Det er en mening med dette. :gjeiper:

Jeg ble kjørt av min eks i flere år. Resultatet var at jeg ble mer veltrent enn jeg noensinne har vært. Og jeg var heldig om fikk være sammen med verdens flotteste kvinne. Min eks er ikke i tankene veldig ofte. Min nye kjæreste er der hver dag. Og jeg har aldri hatt det bedre. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Dere har rett alle sammen.

Jeg har nå fått mange synspunkt fra dere. Takk! Det er hardt for meg å innse fakta. Han vil ikke ha meg! Og han kommer nok heller ikke til å angre på at han gjorde det slutt med meg.

Men, noe godt kom ut av forholdet og det var at han ga meg et realt spark i ræva (uten at han vet det selv) til å bli en bedre person, både på innsiden og utsiden. Jeg skal nå prøve å gå videre med livet mitt, og slutte å bruke tiden min på han.

:scorpis:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å ikke få "closure" er vondt. Men du skal huske på at kjærligheten er dypt inne i hjertet ditt. Du velger selv hvem du vil gi hjertet ditt til. Jeg forstår tankene dine. Likevel er det bedre å fokusere på deg selv slik at du kan sprudle og le igjen. :skratte:

Se fremover. Det vil gjøre vondt ofte først så litt mindre og etterhvert så er han ute av hodet ditt. Først da er du klar for en ny. Og "belive me" du finner noen som er enda bedre og som vil deg virkelig vel. Det er en mening med dette. :gjeiper:

Jeg ble kjørt av min eks i flere år. Resultatet var at jeg ble mer veltrent enn jeg noensinne har vært. Og jeg var heldig om fikk være sammen med verdens flotteste kvinne. Min eks er ikke i tankene veldig ofte. Min nye kjæreste er der hver dag. Og jeg har aldri hatt det bedre. :yvonne:

Tusen takk :hjerte:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Synes du legger altfor mye i dette. Det virker bare som han ville unngå deg, og forsikre seg at han ikke kom så nært at dere endte i prat.

Kunne vært tilfellet ja, men nå var det nok jeg som unngikk han her ;)

Syntes selv han var fryktløs som turte stikke innom jobben min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...