Gå til innhold

ta kontakt med eksen og vise han


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et sårt brudd med en eks, og vi har ikke kontakt lenger. I slutten på forholdet ignorerte han meg. Men han sa at han var veldig opptatt, og prioriterte meg ikke lenger. Jeg tror nok at han holdt på med en annen bak min rygg. 4 måneder etter bruddet ble han sammen med en ny dame. Jeg kjenner meg veldig urettferdig behandlet.

Har veldig lyst til å bli en skikkelig babe. Smellvakker, sexy og veltrent. Ta kontakt med han, og playe han sånn som han gjorde med meg. Jeg vil at han skal se at han gjorde et feiltrinn, og at han skal angre på at han gjorde det slutt med meg. Jeg er nesten helt sikker på at han ville gått på det. Det er jo samtidig veldig slemt av meg å gjøre det. Det er ikke snakk om å gå bak damen hans sin rygg, og la han være utro mot meg. Det er snakk om å få han til å innse at han behandlet meg dårlig, og vise han hva han går glipp av med meg.

Hva synes dere egentlig? Jeg vet at jeg høres ut som en stor idiot, men det var så sårt for meg at han valgte henne over meg. Jeg elsket han av hele mitt hjerte, og jeg gjorde alt for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal du bli smellvakker hvis du ikke er det fra før? Har du tenkt å operere?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli gjerne vakker og veltrent, men for din egen skyld. Glem ham og kom deg videre i livet.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mye bare for å gi igjen? er det ikke nok hevn her i verden fra før? gå videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du bli smellvakker hvis du ikke er det fra før? Har du tenkt å operere?

Jeg mener at om du trener og blir fornøyd med egne prestasjoner så får du en annen utstråling :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eks av meg forsøkte noe lignende, det var veldig lett å gjennomskue og rett og slett bare trist og patetisk. Jeg er enig med de som sier du bør gå videre i livet, det har han gjort.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starlit

Møtte exen min for en stund siden når jeg jobbet et sted ;)

Møtte dama hans først, og sa hun hadde et nydelig hår.

Og så snart jeg forsvant, dukket exen min opp.

Kollegene kunne likevel fortelle at mens jeg ignorerte han, så smugtittet han bak ryggen på meg.

Levner ingen tvil om hva han tenkte da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte exen min for en stund siden når jeg jobbet et sted ;)

Møtte dama hans først, og sa hun hadde et nydelig hår.

Og så snart jeg forsvant, dukket exen min opp.

Kollegene kunne likevel fortelle at mens jeg ignorerte han, så smugtittet han bak ryggen på meg.

Levner ingen tvil om hva han tenkte da;)

fortell. hva tenkte han da?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil liksom ikke gjøre det så veldig obvious (husker ikke det norske ordet plutselig!) at jeg er ute etter han. Men jeg skal vise han at jeg har forandret meg til det bedre. f.eks som starlit sier: du sa at damen hans hadde fint hår. Jeg er så sinnsykt dårlig til å forklare, har så mange tanker i hodet om dette nå. Men jeg vil virkelig at han skal se hva han går glipp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil liksom ikke gjøre det så veldig obvious (husker ikke det norske ordet plutselig!) at jeg er ute etter han. Men jeg skal vise han at jeg har forandret meg til det bedre. f.eks som starlit sier: du sa at damen hans hadde fint hår. Jeg er så sinnsykt dårlig til å forklare, har så mange tanker i hodet om dette nå. Men jeg vil virkelig at han skal se hva han går glipp av

Hvorfor ER det så viktig å vise ham akkurat dette? Det virker ikke som du elsket ham, det virker som det er viktigere å eie ham. Mannen har gått fra deg. Da er det en god idé å gå videre, forholdet er faktisk over.

Sett i gang å trene. Gjør det du vil for at du skal føle du forbedrer deg. Men å gjøre det for "å vise ham", eller for "å vise hva han har gått glipp av" - come on.

Du elsker ikke før du kan slippe fri den du elsker.

Åpenbart er ordet du leter etter, forøvrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å bli en skikkelig babe. Smellvakker, sexy og veltrent.

Denne delen av planen din er knallgod. Dropp resten :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg vil virkelig at han skal se hva han går glipp av

Fordi? Tror du virkelig at det vil få deg til å føle deg bedre i det lange løp? Og tror du det er verdt å ofre så mye tid og krefter på en eks som har såret deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitner hevdet at han så litt deppa ut :)

vitner sier ofte det de vil mottakeren skal høre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ER det så viktig å vise ham akkurat dette? Det virker ikke som du elsket ham, det virker som det er viktigere å eie ham. Mannen har gått fra deg. Da er det en god idé å gå videre, forholdet er faktisk over.

Sett i gang å trene. Gjør det du vil for at du skal føle du forbedrer deg. Men å gjøre det for "å vise ham", eller for "å vise hva han har gått glipp av" - come on.

Du elsker ikke før du kan slippe fri den du elsker.

Åpenbart er ordet du leter etter, forøvrig.

Selvfølgelig elsket jeg han. Og at jeg ønsker å eie han er bare bullshit. Du sa:"mannen har gått fra deg". Ja, han har det. men han gikk også bak min rygg og knuste hjertet mitt. Jeg ga han all min tid, prøvde alt jeg kunne for å ordne opp i forholdet. 4 måneder etter har han en ny. Det svir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette tror jeg er en veldig dårlig plan. Du ønsker å vise ham at du er mest attraktiv, og så kaste ham til side. Men vil det egentlig forandre noe? Han valgte jo uansett noen andre over deg.

Jeg tror du heller bør fokusere på deg selv, og "be all you can be" for deg selv. Den beste hevnen overfor ham i dette tilfellet er å slutte å tenke på ham, og ikke la ham være noen du bryr deg om hva synes om deg lengre. Hvis du nå går etter ham etter å ha fikset deg, og det ikke funker, så vil du føle deg enda verre. Du gir ham for mye makt, rett og slett, over hvordan du skal føle deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om han, til tross for alle dine anstrengelser for å bli sexy og veltrent, likevel ikke vil ha deg? Selv om du prøver deg. Det blir jo litt kjipt?

Kanskje han ikke synes han går glipp av noe som helst, og bare vil hjem til dama si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig elsket jeg han. Og at jeg ønsker å eie han er bare bullshit. Du sa:"mannen har gått fra deg". Ja, han har det. men han gikk også bak min rygg og knuste hjertet mitt. Jeg ga han all min tid, prøvde alt jeg kunne for å ordne opp i forholdet. 4 måneder etter har han en ny. Det svir.

Love hurts og alt det der. Gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi? Tror du virkelig at det vil få deg til å føle deg bedre i det lange løp? Og tror du det er verdt å ofre så mye tid og krefter på en eks som har såret deg?

Ja, egentlig så tror jeg det. Jeg tror at jeg kommer til å føle meg bedre om jeg får vist han hva han går glipp av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...