Eple:) Skrevet 4. juni 2012 #161 Skrevet 4. juni 2012 Synes for så vet at sønnen til det paradiseparet (emil og thea) har et rart navn- nemlig Nemo! Nemo er en fisk- ikke et menneske.. Kan ikke helt se for meg en 35 år gammel mann hete Nemo Synes det nesten var litt slemt å kalle ungen sin det i og med at det er latin for ingen eller da på engelsk nobody! Kilde: Min lenke
Gjest Stronger Skrevet 4. juni 2012 #162 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har en slektning som heter Tage. Husker jeg synes det va rart da han ble døpt, men er vandt til det i dag
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #164 Skrevet 4. juni 2012 Jeg må med hånden på hjertet si at Bergsvein er ett av de minst pene navnene jeg vet om. Det ser fint nok ut på papiret, men her i distriktet uttaler man det som Bechvein/Bechvænn...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #167 Skrevet 4. juni 2012 Visstnok er Svale et tradisjonelt guttenavn i Rogalandstraktene? Litt rart, men ganske pent.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #168 Skrevet 4. juni 2012 sol og Alv anser jeg som vanlige navn.. . Og Alv uttales Alf.jeg kjenner både Sol og Alv. Jeg mente Alv som i Alv ikke som i Alf. Kjenner en liten gutt som heter det. De uttaler det ALV! Stakkars unge! 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #169 Skrevet 4. juni 2012 Ørnulf må være det verste jeg har hørt! 1
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #171 Skrevet 4. juni 2012 Jeg tror mange ikke har sett på overskriften på denne tråden, for her vrimler det av helt vanlige navn, som for eksempel Kåre, Harald, Hans, Hugo, Tore, Ørnulf. Disse var de siste jeg leste, jeg husker ingen jentenavn i farten, men det er sikkert en mengde helt vanlige av dem også.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #172 Skrevet 4. juni 2012 Ket-Ivonn Rainer Per Einar (Ole) Lysander og ikke minst: Audun Emilie (sorry hvis noen kjenner noen av disse)
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #173 Skrevet 4. juni 2012 Ket-Ivonn Rainer Per Einar (Ole) Lysander og ikke minst: Audun Emilie (sorry hvis noen kjenner noen av disse) Den siste må være tvekjønnet, ettersom den har både guttenavn og jentenavn
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #175 Skrevet 4. juni 2012 Den siste må være tvekjønnet, ettersom den har både guttenavn og jentenavn Det er en jente...
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #176 Skrevet 4. juni 2012 Den siste må være tvekjønnet, ettersom den har både guttenavn og jentenavn Audun er både jente- og guttenavn. 2
Fanta Exotic Skrevet 4. juni 2012 #177 Skrevet 4. juni 2012 Den siste må være tvekjønnet, ettersom den har både guttenavn og jentenavn Audun er faktisk både gutte- og jentenavn. Bare se her.
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #178 Skrevet 4. juni 2012 Audun er faktisk både gutte- og jentenavn. Bare se her. Hm, det visste jeg ikke. Da lærte jeg noe nytt .
Fanta Exotic Skrevet 4. juni 2012 #179 Skrevet 4. juni 2012 Hm, det visste jeg ikke. Da lærte jeg noe nytt . Ble litt sjokka første gang jeg så det. Tenk å kalle en jentunge Audun. Er flere oppsiktvekkende dobbeltkjønnede navn på den siden. Johnny f.eks. Innmari glad jeg ikke heter Johnny. 1
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #180 Skrevet 4. juni 2012 David og Victoria Beckham oppkalte sønnene etter hvor de ble unfanget, Brooklyn, Romeo og Cruz ( ikke at jeg helt vet hvor Cruz ble unfanget men) Spesielt når man tenker på at Cruz tradisjonelt er et jentenavn i alle de landene der man bruker dette navnet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå