Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #201 Del Skrevet 4. juni 2012 Føbe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #202 Del Skrevet 4. juni 2012 Terly Jentenavn som ofte blir forvekslet med "var det Terje du sa?" gjennom telefonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #203 Del Skrevet 4. juni 2012 Terly Jentenavn som ofte blir forvekslet med "var det Terje du sa?" gjennom telefonen.. Særly! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #204 Del Skrevet 4. juni 2012 Føbe! Staves vel Pohebe? Er et bibelsk navn og ikke noe mer sært en feks Rut eller Dalila. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #205 Del Skrevet 4. juni 2012 Perny og Perly! Forkortelser for Pernille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #206 Del Skrevet 4. juni 2012 Staves vel Pohebe? Er et bibelsk navn og ikke noe mer sært en feks Rut eller Dalila. Phoebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #207 Del Skrevet 4. juni 2012 Staves vel Pohebe? Er et bibelsk navn og ikke noe mer sært en feks Rut eller Dalila. Nope, Føbe staves Føbe. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #208 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg har en slektning som heter Tage. Husker jeg synes det va rart da han ble døpt, men er vandt til det i dag Vanlig guttenavn i Sverige, men skjeldent i Norge. Husker jeg reagerte første gang jeg traff ei jente som het Tale. Men det er visst et vanlig, norsk navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #209 Del Skrevet 4. juni 2012 Nope, Føbe staves Føbe. Okeysers. Har blitt informert om det samme her, fra en som slo opp i et nytestamente. Det er Føbe på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 4. juni 2012 #210 Del Skrevet 4. juni 2012 Han hoppern heter Hilde til etternavn, men jeg kjenner en kar som heter Åse til etternavn Hverken Hilde eller Åse er uvanlige etternavn her i Norge. Og Siri er mellomnavn til menn på samisk. Dette er ikke noe uvanlig navn men jeg fikk sjokk når jeg fikk en tekstmelding fra bekjente jeg visse snart skulle ha barn. I denne stod det "Otto har kommet" og jeg tenkte jo det var en himla dum tid å skaffe seg hund på. Sånn rett før de skulle få barn Det tok litt tid før jeg tok den. Snakket en del med en Nusse Klem også. Beinkul dame. Øyann - jentenavn Atina - jentenavn (egentlig et ganske fint navn) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #211 Del Skrevet 4. juni 2012 Phoebe Ja, det skal jo bli en f-lyd. Sorry. My bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 4. juni 2012 #212 Del Skrevet 4. juni 2012 Sønnen min går i klasse med Adonis. Han har norske foreldre. Håper han ikke vokser opp som en uattraktiv pingle, nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tolly Skrevet 4. juni 2012 #213 Del Skrevet 4. juni 2012 Betty er egentlig litt ok, men blir bare merkelig da det på hennes dialekt ble uttalt Bæætty. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperkakesmulen Skrevet 4. juni 2012 #214 Del Skrevet 4. juni 2012 Svettlana, skal visst være et russisk(?) navn eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #215 Del Skrevet 4. juni 2012 Raraste navnesamensettningen eg har hørt nokon heite er: Ole Johnny Ronny Reidar... Ellers så syns eg Tide er litt rart navn - hørte navnet etter at Tide buss kjørte bussene her i bergensområdet, men mannen var voksen, så han fekk det først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 4. juni 2012 #216 Del Skrevet 4. juni 2012 Leste en gang om en jente i avisa som het Peppermynte.. DET blir for sært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøtteliten Skrevet 4. juni 2012 #217 Del Skrevet 4. juni 2012 Mentz (uttales Mens ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #218 Del Skrevet 4. juni 2012 Legen min heter Diger til fornavn! Han er tysk, men hver gang jeg er hos ham så må jeg trekke på smilebåndet, det frister sånn med "har du en Diger i buksa?" "liker du Digre ting?" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ml92 Skrevet 4. juni 2012 #219 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg mente Alv som i Alv ikke som i Alf. Kjenner en liten gutt som heter det. De uttaler det ALV! Stakkars unge! Naboene mine kalt jenta si for Alva.. Ryddet for identifisering. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitta Skrevet 4. juni 2012 #220 Del Skrevet 4. juni 2012 Raraste navnesamensettningen eg har hørt nokon heite er: Ole Johnny Ronny Reidar... Ellers så syns eg Tide er litt rart navn - hørte navnet etter at Tide buss kjørte bussene her i bergensområdet, men mannen var voksen, så han fekk det først. han het kanskje Tiedemand? Ellers veit jeg om ei jente som heter Tida, men det syns jeg er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå