AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #181 Skrevet 4. juni 2012 Ang. Audun så kjenner jeg kun en jente som heter det, så for meg var det sånn smått sjokkerende å få vite at det blir brukt på gutter. Morsomt :-)
Rosa.sky Skrevet 4. juni 2012 #182 Skrevet 4. juni 2012 Jeg tror mange ikke har sett på overskriften på denne tråden, for her vrimler det av helt vanlige navn, som for eksempel Kåre, Harald, Hans, Hugo, Tore, Ørnulf. Disse var de siste jeg leste, jeg husker ingen jentenavn i farten, men det er sikkert en mengde helt vanlige av dem også. Når du setter det sammen, blir det ikke så veldig fint! Hans Tore = han store. hans Hugo = han sug ho.. Ikke veldig heldig! 1
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #183 Skrevet 4. juni 2012 Audun er faktisk både gutte- og jentenavn. Bare se her. hahaha, tenk å få en datter som du døper Kim Audun
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #184 Skrevet 4. juni 2012 Har en gammel slektning som heter Juul. Kjenner en som heter Nils Anker til fornavn. Borger er et guttenavn. Verste navnekombinasjon jeg har vært bort i var Leif John. Begge navnene er i bruk. Lett å få litt krøll på tunga her.
kaprifolen Skrevet 4. juni 2012 #185 Skrevet 4. juni 2012 Jeg trodde ærlig talt at Juel var fornavn, og Juul var etternavn....
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #186 Skrevet 4. juni 2012 Jeg mente Alv som i Alv ikke som i Alf. Kjenner en liten gutt som heter det. De uttaler det ALV! Stakkars unge! alle Alv jeg kjenner sier Alf... men da synes jeg straks mere synd på barnet om han heter ALV!
Gjest imli Skrevet 4. juni 2012 #187 Skrevet 4. juni 2012 Eg synest Bror er litt rart - i alle fall når ein kallar den fyrste ungen ein får for Bror! Då er han jo ingen bror, han har jo ingen sysken Guttorm synest eg er eit merkeleg og mindre pent namn. 2
Gjest NozMonster Skrevet 4. juni 2012 #188 Skrevet 4. juni 2012 Jeg kjenner noen som heter Hilde til etternavn!
Gjest Eurodice Skrevet 4. juni 2012 #189 Skrevet 4. juni 2012 Når du setter det sammen, blir det ikke så veldig fint! Hans Tore = han store. hans Hugo = han sug ho.. Ikke veldig heldig! Jeg med min alltid rene tankegang skjønte ikke dette . Men nå er jeg enig med deg. 1
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #190 Skrevet 4. juni 2012 Han hoppern heter Hilde til etternavn, men jeg kjenner en kar som heter Åse til etternavn
Birgitta Skrevet 4. juni 2012 #191 Skrevet 4. juni 2012 Juel, Juul og Jul er jo bare forkortelser for Julius, og altså ikke så sinnsykt rart.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #192 Skrevet 4. juni 2012 Læreren min heter Sigrid Arne :gjeiper: Og en jeg kjenner kalte ungen sin for Neo Thomas, broren heter Charlie Elliot. Og de er norske ja... Ellers er vel Sirvan, Rebin, Elmir, Almir og Hikmat noe spesielt...
muesli Skrevet 4. juni 2012 #193 Skrevet 4. juni 2012 nå kom jeg på noe jeg også, jeg kjente en gang til 3 brødre, riktignok så var de fra Asia, men navnene deres er alikevell veldig merkelige nemlig- Nattading, Nattadong og Nattapong I nabolaget der eg budde som liten, var det to brødre som heiter Viet og Nam... Gjett kvar dei opprinnelig kom i frå?! 1
Soul Skrevet 4. juni 2012 #194 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har gått på skole med ei som het Runke til fornavn. Ja, det er helt sant. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #196 Skrevet 4. juni 2012 Sønnen min går i klasse med Adonis. Han har norske foreldre. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #197 Skrevet 4. juni 2012 Lodve Sture Hogne Skjeldne, men jeg liker de da..
Tøydokke Anna Skrevet 4. juni 2012 #198 Skrevet 4. juni 2012 Kom på noen flere navn gitt: Tårån Gyri Kurt Guttorm Joar-Leif
Mynona Skrevet 4. juni 2012 #199 Skrevet 4. juni 2012 Lodve Sture Hogne Skjeldne, men jeg liker de da.. Kom på noen flere navn gitt: Tårån Gyri Kurt Guttorm Joar-Leif Ja, Gyri og Hogne kjenner jeg til gjennom jobben. Synes Gyri er ganske fint da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå