Gå til innhold

Hvorfor reiser folk alene til utlandet?


Citron

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg reist alene med barn i mange år, og i sommer reiste jeg for første gang alene til en storby, det var så deilig. Jeg storkoste meg, kunne bare gå rundt og kose meg, ikke tenke på noe, spise nøyaktig hva jeg ville, gå på så mange museer jeg ville. Ikke 2 barn som jeg skal ta hensyn til. Så deilig å bare sitte på utecafe, og se på alle menneskene. Som jeg koste meg, kunne jo ikke hatt bedre ferie.

Jeg har og vært på ferie med ei venninne, som ikke gjorde noe annet enn å syte og klage, og skulle ha alt på sin måte. Og ble så sur hvis jeg ville gjøre noe. Nei, da drar jeg mye heller alene.

Anonymkode: 85d0f...36b

Jeg vil bli lik deg, føle meg trygg når jeg reiser alene, men er rett og slett litt redd for den lost-følelsen. Men som en skrev over, hvis man føler seg lost, så er det bare å føle seg lost da,man dør ikke av det ;) . Det vil uansett være et stort pluss å bare hoppe i det, vil jo gi meg en frihetsfølelse, reise der hvor JEG vil reise, og ikke være avhengig av andre for å dra på utenlandstur.

Anonymkode: bb7f8...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bli lik deg, føle meg trygg når jeg reiser alene, men er rett og slett litt redd for den lost-følelsen. Men som en skrev over, hvis man føler seg lost, så er det bare å føle seg lost da,man dør ikke av det ;) . Det vil uansett være et stort pluss å bare hoppe i det, vil jo gi meg en frihetsfølelse, reise der hvor JEG vil reise, og ikke være avhengig av andre for å dra på utenlandstur.

Anonymkode: bb7f8...33d

Du må nok bare hoppe i det. Min første utenlandsferie, reiste jeg og kjæresten min til Tyrkia, vi følte oss litt lost da vi og, det første døgnet. Og jo mer jeg har reist, jo tryggere blir jeg. Du kommer helt sikkert til å kose deg, så blir det lettere for hver gang. 

Anonymkode: 85d0f...36b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...