Gå til innhold

Kjenner jeg mister respekten for henne pga sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller, han er mann og sier at hun ikke får gjøre det. Har sex videre og kaster henne ikke ut :gjeiper:

Heregud, jeg er jo ikke et sex objekt som damene kan gjøre hva de vil med heller :fnise:

Hm? Han er da mann selv om han ikke sier hun ikke får gjøre det, men bare kaster henne ut. Jeg hadde i hvert fall kasta henne ut dersom hun hadde insistert på analsex og så tatt kuken min i kjeften. Men nå er det uansett hypotetisk siden jeg ville kasta henne ut ved første antydning til analsex også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor skrev jeg at mine preferanser gjaldt alle menn? Spør du meg, er det meningsløst å dikte egne sannheter.

Det du ser på byn, er mange menn som prøver å skaffe seg sex. Selvfølgelig, man har også de som ikke prøver på det, uansett. Det blir for meg en stor logisk brist å tenke at de mennene som prøver å skaffe seg sex, ikke ville likt en dame som er vil i sengen.

Jeg mener at ei dame som er vill i senga, og helt godmyk, er vanvittig mye bedre å ha sex med enn noe stivt og anstrengt. Med mer anstrengt forknytt dame, så blir faktisk sex en mindre interessant opplevelse.

Jeg liker damer med beste sexkvalitet, og foretrekker disse foran de andre kvalitetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Hm? Han er da mann selv om han ikke sier hun ikke får gjøre det, men bare kaster henne ut. Jeg hadde i hvert fall kasta henne ut dersom hun hadde insistert på analsex og så tatt kuken min i kjeften. Men nå er det uansett hypotetisk siden jeg ville kasta henne ut ved første antydning til analsex også da.

Jeg mener du kan stoppe det før det blir noe analsex. Jeg er heller ikke så veldig glad i det, men jeg respekterer at andre har sine preferanser.

Dersom hun insisterer så sier jeg bare nei og tar kontroll over hele situasjonen :lur: Uten å lage en stor sak av det. Det at du kaster hun på dør og ikke tar hensyn til at hun har sine preferanser, synes jeg virker umodent.

Dersom hun vil gjøre noe jeg ikke er komfortabel med/ikke liker, så får hun gå et annet sted å gjøre det, i alle fall på en ons.

Når det kommer til forhold så er jeg selvfølgelig litt mer tilbøyelig.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Jeg mener at ei dame som er vill i senga, og helt godmyk, er vanvittig mye bedre å ha sex med enn noe stivt og anstrengt. Med mer anstrengt forknytt dame, så blir faktisk sex en mindre interessant opplevelse.

Der er vi jo enige. Nå snakker meg og Flanør om damer som presser sine fetisjer på oss når vi ikke liker dem.

Jeg liker damer med beste sexkvalitet, og foretrekker disse foran de andre kvalitetene.

Hva som er beste sexkvalitet, er subjektivt. Jeg foretrekker en dame som har alle kvalitene :) Hvor god hun er i sengen er ikke det jeg setter høyest når det kommer til damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er saken. Mannen, har jobbet hele kvelden for å få sex. Han får damen i sengen, men hun viser seg å være vill? Javel, ville han ha hatt sexen? Eller kastet hun på dør etter en lang kveld med mye innsats?

Jeg ser helt klart en logisk brist. Greit at han ikke er helt into it, men at han kaster henne på dør..

Vel, da får det bli teskjemetoden :P

Mann A har hell med ei jente B på dansegulvet. Da danser og klår, og alt virker som om det blir en fantastisk kveld for de begge. De setter seg i en taxi og kjører hjem til henne. Vel hjemme hos henne legger Mann A seg i jente B's seng i forventning om en fin kveld. Jente B skal bare "ordne noe først" og Mann A blir ennå mer forventningsfull. Hva slags spennende ting er det hun har på lur nå tenker han, vel uvitende om at jente B er i ferd med å gi han en overraskelse han absolutt ikke forventet.

Så hører Mann A jente B utenfor soveromsdøra igjen. Et bein med flotte strømper titter frem mellom mellom glippa i døra. Han blir ennå mer forventningsfull. Så ser han resten av kroppen. Ei sexy jente i et latexkosttyme står foran Mann A. Men han ser ennå ikke hva jente B så lunefullt holder bak ryggen. Hun nærmer seg forsiktig. Og så kommer det. Sjokket han ikke forventet etter en kveld med 10 kalde og det som opp til nå har virket som en fantastisk kveld med lovende kjemi med Jente B...Hun drar frem pisken og plutselig forandrer jente B seg til Dominatrix B. Den tidligere så sjenerte, forsiktige og yndige jenta forandrer personlighet. Jente B ønsker nå å straffe Mann A for å ha oppført seg så uskikkelig. Mann A får totalt sjokk for han så ikke for seg en S/M kveld og sier fra at han avbryter det hele.

Er det forsatt så utenkelig, L?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Er det forsatt så utenkelig, L?

Ja, og jeg hadde fremdeles ikke gått. Jeg hadde gjort mitt for å ta kontroll over situasjonen. Jeg har opplevd en dame som skulle være den dominerende personen i senga :gjeiper: Hvor langt tror du jeg lot hun gå før jeg tok kontrollen? :fnise:

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters 2.0

Fordi om Mike Waters og Mann 42 liker å dyppe fingrene i pungsvette og lukter på sine egne fjerter så er ikke nødvendigvis alle menn av samme tapning.

Du er søt når du forsøker å provosere :)

Er det galt å rape nasjonalsangen også nå eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nesten du bare må ta din egen refleksjon til hjelp TS, og bruke litt tid på å danne deg et endelig standpunkt. Det er ikke sunt for forhodlet deres eller godt gjort mot henne at du til stadighet skal veksle mellom å føle 'respekt' og 'ikke respekt' for henne.

Ut i fra innlegget ditt så ser ut til at du frivillig deltar i de 'ville aktivitetene' hun utfører bak lukkede dører, og sådann så blir det riktig unødvendig at du skal danne deg tanker om hvordan å dømme hennes oppførsel. Å dele sin seksualitet med kun sin partner er virkelig å foretrekke, og det er jo helt vanlig at en oppfører seg slik en vanligvis pleier når en er ferdig med akten. Slik vil jeg tro du også oppfører deg.

Det er fint at du selv føler du ikke kan klandre henne for noe du selv er del av, og mitt eneste tips til deg vil være å tenke grundig igjennom saken og vurdere om det er forsvarlig at du skal tenke slik. Finner du ikke gode arumenter for det, bør du hardt prøve å ignorere alle slike tanker. Og hvis ignorering er en umulighet, foreslår jeg at du tar det opp dem dama så hun selv kan velge om hun ønsker å endre seg for deg, eller lete videre etter ei anna som ikke er usikker rundt hennes oppførsel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg hadde fremdeles ikke gått. Jeg hadde gjort mitt for å ta kontroll over situasjonen. Jeg har opplevd en dame som skulle være den dominerende personen i senga :gjeiper: Hvor langt tror du jeg lot hun gå før jeg tok kontrollen? :fnise:

Og poenget er jo at noen ganger krasjer preferansene veldig slik at man absolutt ikke forblir i det seksuelle humøret, og det finnes også særere aktiviteter enn S/M. Mange preferanser går ganske mye utover det å "bare" være litt dominerende i senga og det er mange nyanser. Plutselig treffer man på noen som vil ha det så hardt/sært ut fra egne preferanser at det rett og slett ikke går. Derfor er det ingen logisk feilslutning at en mann som har prøvd å få sex også avbryter dersom det går for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener du kan stoppe det før det blir noe analsex. Jeg er heller ikke så veldig glad i det, men jeg respekterer at andre har sine preferanser.

Dersom hun insisterer så sier jeg bare nei og tar kontroll over hele situasjonen :lur: Uten å lage en stor sak av det. Det at du kaster hun på dør og ikke tar hensyn til at hun har sine preferanser, synes jeg virker umodent.

Dersom hun vil gjøre noe jeg ikke er komfortabel med/ikke liker, så får hun gå et annet sted å gjøre det, i alle fall på en ons.

Når det kommer til forhold så er jeg selvfølgelig litt mer tilbøyelig.

Da får jeg heller være umoden. Antyder hun at hun vil ha analsex får hun ha seg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er vi jo enige. Nå snakker meg og Flanør om damer som presser sine fetisjer på oss når vi ikke liker dem.

Hva som er beste sexkvalitet, er subjektivt. Jeg foretrekker en dame som har alle kvalitene :) Hvor god hun er i sengen er ikke det jeg setter høyest når det kommer til damer.

Jeg trives også med dame med mange gode kvaliteter, det jeg mente er at jeg foretrekker dame av deiligste sexkvalitet foran hun mer forknytte.

Jeg oppfatter det nemlig slik at TS vurderer å bytte bort deiligste sexkvalitet med litt mer snerpete, anstrengt, lavinteressert eller forknytt, kanskje fordi han føler seg litt fremmed på deiligste nivå pr. i dag.

Det med fetisher blir litt på siden. Å gjøre rare ting eller ikke er ikke det springende punkt slik jeg ser det. Jeg tenker mer på mykhetsgrad og entusiasmenivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som ville vært sammen med en som ikke har respekt for dem? Hun fortjener bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som ville vært sammen med en som ikke har respekt for dem? Hun fortjener bedre.

Jeg har forsøkt. Det er langt bedre å være alene. Da har man iallfall sjansen til å finne en ny partner som setter mer pris på en. Når forakten sniker seg inn i et forhold, så er det egentlig like greit å avslutte det. På mange måter ER det forsåvidt over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeeeller gjøre som meg: finne seg en mann som er god på matlaging&bakst, rydder og ordner - og er en total slut in bed :nigo:

Right.... Som tilfredsstiller de perverse lystene dine, da? Joda, jeg kan se at det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev ikke du dette? "Høres ut som trådstarter har ei drømmedame. Søt, sjarmerende og glad i eksperimentering med sex. Skulle vært flere av de jentene"

Drømmedame=glad i eksperimentering med sex. Mulig jeg tar feil og tolket altfor mye ut av innlegget ditt, men jeg leste deg som en typisk....."gladgutt" som er tilfreds i dypet av sjelen sin hvis dama er glad i sex og det ligger en sixpack i kjølen. Slike menn har jeg alvorlige problemer med å forstå. Men hvis fantasien min løp løpsk beklager jeg det.

Det er hele pakken som utgjør drømmedamen. Søt, sjarmerende OG glad i eksperimentering med sex. Ikke BARE glad i eksperimentering, ikke BARE søt og sjarmerende. Men alt sammen på en gang. Det finnes mange søte og sjarmerende piker som er alt for tilbakeholdne på soverommet, og det finnes mange seksuelt utagerende damer som man ikke kan vise frem for vennene sine. Begge deler på en gang er ikke riktig så vanlig. Tror jeg, da. Jeg er ingen rundbrenner, men jeg har hatt kjærester av begge kategorier. Ville vært overlykkelig i TS`s sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er søt når du forsøker å provosere :)

Er det galt å rape nasjonalsangen også nå eller?

Kan du rape nasjonalsangen? Jeg kommer ikke lenger enn til første strofe før jeg må ha mer øl! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest norah

Right.... Som tilfredsstiller de perverse lystene dine, da? Joda, jeg kan se at det funker.

Jeg har ikke så mange perverse lyster, tror jeg. Eller vent, ifølge noen her har jeg visst det.

Men nå er det heldigvis ikke kjøkkenegenskaper og vertinnenivået vi setter pris på hos hverandre, og som utgjør respekten en har for hverandre.

Det handler om "mindre viktige ting" som at du oppfatter partneren din som oppegående, reflektert, smart, empatisk, rettferdig, omsorgsfull, fornuftig,stabil, en spennende samtalepartner etc etc.

Jeg er visstnok snill og søt også :danse:

TS lider av hore-madonna forventninger og kompleks. Han trenger å bli ligget til forstand.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

deiligste sexkvalitet..? hørtes ikke den strofen litt rar ut? eller er det bare meg????? :eeeh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mange perverse lyster, tror jeg. Eller vent, ifølge noen her har jeg visst det.

Men nå er det heldigvis ikke kjøkkenegenskaper og vertinnenivået vi setter pris på hos hverandre, og som utgjør respekten en har for hverandre.

Det handler om "mindre viktige ting" som at du oppfatter partneren din som oppegående, reflektert, smart, empatisk, rettferdig, omsorgsfull, fornuftig,stabil, en spennende samtalepartner etc etc.

Jeg er visstnok snill og søt også :danse:

TS lider av hore-madonna forventninger og kompleks. Han trenger å bli ligget til forstand.

Kan man ligge seg til forstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Kan man ligge seg til forstand?

Dersom konsekvensen er at det føles såpass deilig at man velger å gi faen i meningsløse og konstruerte sperrer, så ja.

Men forstand er vel kanskje feil betegnelse, du er inne på noe der. Jeg vet faktisk ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...