Gå til innhold

Kjenner jeg mister respekten for henne pga sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom konsekvensen er at det føles såpass deilig at man velger å gi faen i meningsløse og konstruerte sperrer, så ja.

Men forstand er vel kanskje feil betegnelse, du er inne på noe der. Jeg vet faktisk ikke.

Pussywhipped?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forsøkt. Det er langt bedre å være alene. Da har man iallfall sjansen til å finne en ny partner som setter mer pris på en. Når forakten sniker seg inn i et forhold, så er det egentlig like greit å avslutte det. På mange måter ER det forsåvidt over.

For å bruke ett ord som de unge lika:

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn skriver: vi vil ikke ha kvinner som er potetsekker og som bare liker misjonær.

menn mener: vi vil helst ha kvinner som bare ligger der.

menn skriver: vi vil ha kvinner som er ville i senga.

menn mener: vi vil ha kvinner som later som om de aldri ha sett en penis før.og som bare ligger stille.

forvirret much?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

menn skriver: vi vil ikke ha kvinner som er potetsekker og som bare liker misjonær.

menn mener: vi vil helst ha kvinner som bare ligger der.

menn skriver: vi vil ha kvinner som er ville i senga.

menn mener: vi vil ha kvinner som later som om de aldri ha sett en penis før.og som bare ligger stille.

forvirret much?

Det ville vel vært mest forvirrende hvis det var de samme mennene som sa alt sammen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel,det er jo de samme her inne som sier det. i andre diskusjoner også: de vil gjerne ha 50 talls liv,men hvis noen våger å si at de kunne tenkt seg 50 talls liv selv(som kvinne)ja da er hun plutselig en hore som vil snylte på mannen??? schizo tendenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har vært sammen med dama i drøye to måneder nå. Sliter med å take hennes suxualitet. PÅ disse månedene har vi gjort alt fra bdsm til vanlig sex og hatt sex veldig ofte og hyppig og hun kan ikke mettes. Hun eier ingen sexuel skam og er 100 5 "frigjort" hvis vi kan kalle det det. Jeg kjenner jeg mister litt respekten for henne pga dette og hun er ikke lenger helt den uskyldige, søte, sjarmerende jenta jeg ble kjent med. Siden jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere dette må jeg nesten få noen innspill her. Jeg sliter blant annet med kontrasten mellom at du nettopp har hatt meg i munnen og en time etter kan sitte å snakke om været eller andre hverdagslige småsysler med moren sin, vennindene eer moren min osv helt uberørt av det hun nettopp har uført på meg og fortsette i den stilen rett etter at besøket er over. At hun blir så "tøsete" når vi er alene liksom, selv om jeg vet at jeg ikke burde tenke sånn.

Hvordan kan jeg takle sånne tanker å lære meg å leve med det å se på henne på en ordentlig måte? Jeg vet det er hos meg problemet ligger, men klarer liksom ikke gjøre noe med det.

Du kan lære deg det ved å ta deg kraftig sammen og tenke at sex er helt naturlig.

Er det slik at du ikke liker det hun gjør med deg i senga? For da skjønner jeg det jo, om du føler du må ha sex når du egentlig ikke vil, MEN om du digger sexen og likevel ser på henne som en hore pga sexlysten hennes, så er det DEG det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel,det er jo de samme her inne som sier det. i andre diskusjoner også: de vil gjerne ha 50 talls liv,men hvis noen våger å si at de kunne tenkt seg 50 talls liv selv(som kvinne)ja da er hun plutselig en hore som vil snylte på mannen??? schizo tendenser...

Nei, jeg tror ikke nødvendigvis det er de samme mennene, jeg tror lærdommen du kan trekke er at menn er forskjellige og har forskjellige preferanser på samme måte som kvinner. Noen menn lider for øvrig av hore/madonna-komplekset (se hva jeg skrev i innlegg 60), og slike menn har nok på sett og vis motstridende ønsker til det annet kjønn, det er bare det at de gjerne løser dette ved å pule på kvinner de oppfatter som tøsete og horete, mens de sørger for å velge en "ren og dydig" kvinne som kjæreste, livsledsager og mor for sine barn.

Dette er ikke minst utbredt i mer patriarkalske kulturer, i landene i Sør-Europa (div sydendestinasjoner der frigjorte skandinaviske jenter står høyt i kurs) og i mange islamdominerte land (samt blant innvandere fra disse). Men også blant menn som ikke ligger under for hore/madonne-komplekset finnes det selvsagt individer som ikke er så eventyrlystne og eksperimentelle seksuelt, og om noen av disse foretrekker en jente med tilsvarende behov må jo det være helt kurant. Når TS skriver at han mister respekten for henne synes jeg imidlertid det taler for at han kan ligge under for hore/madonna-tankegangen, for du trenger da ikke miste respekten for en kvinne som har andre behov enn deg selv.

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg cuckold.det er bare det at noen ganger så føler jeg at UANSETT så blir menn aldri fornøyd,alltid et eller annet,kanskje vi skal kalle det pose og sekk komplekset?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig med deg cuckold.det er bare det at noen ganger så føler jeg at UANSETT så blir menn aldri fornøyd,alltid et eller annet,kanskje vi skal kalle det pose og sekk komplekset?:)

Akkurat på det området tror jeg kvinner er menn overlegne. :gjeiper: Om det finnes menn som i praksis går etter andre kvinner enn de som har egenskaper mennene lovpriser er dette noe som er enda mer utbredt blant kvinner, ber du kvinner sette opp en liste med egenskaper de ser etter i en mann vil det ofte bli stort sprik mellom disse idealmennene og de menn de samme kvinnene går etter i praksis. Det handler nok ikke alltid om uærlighet, jeg tror nok mange av jentene mener det de sier og tror på det selv, de har bare ikke god nok selvinnsikt til å erkjenne hva de virkelig går etter. Kanskje fordi det ikke er helt politisk korrekt å si det høyt og fordi det ikke høres helt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er som de kvinnene som mener at str på lommeboka ikke har noe å si,men vil gjerne ha en rik mann???

ja,folk sier de vil ha ditt og datt,og jeg tror det noen ganger kan være fyfy å si hva man egentlig ønsker fordi dette ikke passer innenfor "normen"hos de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det er som de kvinnene som mener at str på lommeboka ikke har noe å si,men vil gjerne ha en rik mann???

ja,folk sier de vil ha ditt og datt,og jeg tror det noen ganger kan være fyfy å si hva man egentlig ønsker fordi dette ikke passer innenfor "normen"hos de fleste.

Ja, ikke sant. Kvinner er definitivt ikke bedre enn menn på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg ser virkelig ikke problemet...

Selvfølgelig går jeg ut blant folk etter jeg har hatt sex (inkl svelget mm) og oppfører meg akkurat likedan som før jeg hadde sex, og så kan jeg går tilbake og ta en runde til.. :lur: Sexlivet mitt deler jeg kun med min partner. Og hva vi bedriver har ingen noe med. Men jeg håper da virkelig at min partner er mann nok til å takle at jeg ønsker sex, at jeg har lyst på ham og at han er privilegert i så måte.

Hehe jeg er nysgjerrig på hvordan ts mener man skal oppføre seg rundt andre mennesker etter man har hatt sex egentlig? Skal man gå rundt å fortelle det til alle eller hva mener han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han vil hun skal ligge i dvale i senga i 2 timer for å tenke over at hun har vært slem og har hatt fæl sex?Så ta seg en lang dusj og skamme seg hele dagen over dette?

Kjipern hvis de skal ta seg en quickie på morningen da,kommer til å komme forsent på jobb.

dere menn,dere menn....ikke helt gode å forstå seg på...

jeg vil ha en kone som lager bra mat betyr hvis kona lager bra mat så er det BARE fordi hun skal starte en krangel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du er litt redd for henne? At det som er uskyldig og mer søtt ser ut til å forsvinne, ettersom hun også er seksuellt aktiv og ikke helt det du så for deg? Kanskje ikke den rette kvinnen for deg. Og det er jo lov. Hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du møter dine egne fordommer her! Hva mener du med "nymfo"? En kvinne som er trygg på sin egen kropp, sin egen seksualitet og som lever denne ut uten hemninger - hvorfor skulle ikke hun kunne bli en god mor. Hun skal da ikke ha et seksuelt forhold til barna sine. Du blander kortene her og ser tydeligvis ikke at hennes seksuelle vesen ikke leves ut på alle arenaer. Skiller ikke du mellom et seksuelt rom og de andre arenaene du befinner deg på?

Ja og dessuten er man ikke nymfoman om man har sex med bare en person. En nymfoman er sykelig avhengig av sex og det er ikke dama di ts, hun er ikke syk. Er helt fjernt at du sykeliggjør henne fordi hun er kåt på deg. Hva feiler deg egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...