Gå til innhold

Hvorfor er det greit at kvinner vil ha masse sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest "gjest"

Og en mann må få alle de fittene han vil ha. Husk det neste gang en mann på 1.60 prøver seg på deg. ;)

:klo:

Og alle av mitt kjønn må få alle fittene (og rumpehullene) de vil ha. Uavhengig av deres høyde og alder.

Nope.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

heterofile kuker liker fitter.

Poenget var at "gjest" mente at kvinner har rett på alle kuker de vil ha. Noen av de kukene sitter på menn som ikke vil ha kvinner.

Nope.

Så det gjelder helt andre regler for deg enn for alle menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje problemet dreier seg om ordlyden. "Hun nekter meg sex" vs "Han vil ikke ha sex med meg" (dette var eksempler). Når menn ordlegger seg som om sex var en vare som kvinnen gir dem, får de mindre hjelpsomme krav en kvinner som skriver "han har mistet lysten/vil ikke ha sex mer, hva kan gjøres?" Har sett eksempler på tråder der menn ordlegger seg på denne måte, og da får de like saklige svar som kvinnene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ingen som reagerer negativt når kvinner skriver at de vil ha masse sex, mens når menn gjør det blir de ofte konfrotert med at de bare er ute etter en. Slik jeg ser det reagerer kvinner så sterkt på dette nettopp fordi på seg selv kjenner de andre. De ser selv på kjærestene sine som sexobjekter og er først og fremst opptatt av å ha seg så mye som mulig med han, samtidig som de vil ha han gående rund å underholde henne og varte henne opp mellom etappene, så blir dere blodig fornærma når dere sevfår følelsen av at han ser på dere på akkurat samme måte dere ser på han. Et enkelt objekt for selvbehag. Synspunkter?

Jeg synes det er super sexy når dama vil ha masse sex! Det er ikke alltid at disse periodene passer helt perfekt med hverandre. Men når jeg ser at hun er litt skuffa, er det sjeldent jeg klarer å la være å bli stiv og rive med med! Når jeg tenker etter er det nok slik for henne også. Hun er ikke i humør, men blir det likevel. Kan så si nesten ALLTID overtale henne.

Vi har vært sammen i 8år og har drit bra sex, og har fint behandlet hverandre som sex"objekter" uten å grine. Fatter ikke hva du gauler etter! Aldri fått kjeft fra noen hold når jeg har lyst på masse sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

Tror kanskje problemet dreier seg om ordlyden. "Hun nekter meg sex" vs "Han vil ikke ha sex med meg" (dette var eksempler). Når menn ordlegger seg som om sex var en vare som kvinnen gir dem, får de mindre hjelpsomme krav en kvinner som skriver "han har mistet lysten/vil ikke ha sex mer, hva kan gjøres?" Har sett eksempler på tråder der menn ordlegger seg på denne måte, og da får de like saklige svar som kvinnene.

Men menn er ikke alene om å ordlegge seg på den måten? Det er da nok av kvinner som også ser ut til å mene at sex er noe de GIR mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tror kanskje problemet dreier seg om ordlyden. "Hun nekter meg sex" vs "Han vil ikke ha sex med meg" (dette var eksempler). Når menn ordlegger seg som om sex var en vare som kvinnen gir dem, får de mindre hjelpsomme krav en kvinner som skriver "han har mistet lysten/vil ikke ha sex mer, hva kan gjøres?" Har sett eksempler på tråder der menn ordlegger seg på denne måte, og da får de like saklige svar som kvinnene.

Der sier du noe... Er ganske provoserende når man skriver: hun nekter meg sex, akkurat som om det er noe han har krav på liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hva det er å diskutere her... synspunkt? Vel, folk snakker, stempler og dømmer uansett hva man gjør og hvem man er. Sånn er det bare. Det finnes verre ting! :)

Endret av OhSerendipity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Poenget var at "gjest" mente at kvinner har rett på alle kuker de vil ha. Noen av de kukene sitter på menn som ikke vil ha kvinner.

Du har et poeng.

Så det gjelder helt andre regler for deg enn for alle menn?

Ja, pinadø. En kvinne er vanskeligere å tilfredsstille enn en mann, derfor må en dame få de hun har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Poenget var at "gjest" mente at kvinner har rett på alle kuker de vil ha. Noen av de kukene sitter på menn som ikke vil ha kvinner.

Så det gjelder helt andre regler for deg enn for alle menn?

Men kvinner har jo ikke rett på kukene til de som ikke vil ha de da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Ja, pinadø. En kvinne er vanskeligere å tilfredsstille enn en mann, derfor må en dame få de hun har lyst på.

Jeg vet liksom ikke helt om jeg er mest :skratte: eller :blink: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et poeng.

Ja, pinadø. En kvinne er vanskeligere å tilfredsstille enn en mann, derfor må en dame få de hun har lyst på.

Det viktigste for menn er vel å bli tilfredstilt selv. Hva dere får ut av det driter hvertfall jeg i. Haha, men mange sinte onser bak meg, det har jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

:ironi:

Så det innlegget var ironi?

Du får beklage om jeg ikke skjønte det, det er litt vanskelig siden det liksom passer perfekt inn i 90% av de øvrige innleggene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det innlegget var ironi?

Du får beklage om jeg ikke skjønte det, det er litt vanskelig siden det liksom passer perfekt inn i 90% av de øvrige innleggene dine.

Vampen, jeg tror nesten du har en liten ting for "gjest" jeg sånn som du er etter henne hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser ikke noe mer i dama enn det. Det gjør neppe din heller eller noen andres kjæreste. Trodde hvertfall du av alle var kynisk og smart nok til å forstå det.

At jeg av alle er kynisk og smart nok til å forstå det? :klo:

Hvis det var kun sex han var ute etter kunne han fått det fra hundrevis av andre damer, han hadde ikke behøvd å være sammen med meg i årevis. Vi ler av de samme tingene, personlighetene vår passer sammen, vi er venner i tillegg til å være hverandres sexobjekter. Sånn er det i de aller fleste gode forhold. Det er synd at du ikke har fått oppleve det enda, men det er enda verre at du utnevner deg selv til talsmann for alle menn.

Det kan selvfølgelig være kombinasjonen 'tilgjengelig for sex og jævlig god til å bake' som gjør at han holder ut med meg, men jeg tviler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Så det innlegget var ironi?

Du får beklage om jeg ikke skjønte det, det er litt vanskelig siden det liksom passer perfekt inn i 90% av de øvrige innleggene dine.

Vel, jeg mener naturligvis at menn skal få bestemme over kroppen sin, på linje med oss kvinner.

Vampen, jeg tror nesten du har en liten ting for "gjest" jeg sånn som du er etter henne hele tiden.

ER det noe rart`? Jeg er steike sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vampen, jeg tror nesten du har en liten ting for "gjest" jeg sånn som du er etter henne hele tiden.

Jeg er ikke ut etter Gjest. Men vi er tilfeldigvis innom en del av de samme trådene, og siden hun ofte er vanskelig å overse, så blir det slik. De trådene hvor vi er enig, eller jeg jevnt over ikke har en mening om det hun skriver, så svarer jeg heller ikke. Det går altså på innlegg, ikke bruker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Vel, jeg mener naturligvis at menn skal få bestemme over kroppen sin, på linje med oss kvinner.

ER det noe rart`? Jeg er steike sexy.

Hold your horses, du er litt for skummel for meg. :lur:

Og det er greit å få bekreftet, for med påstanden "En kvinne bør få alle de pikkene HUN vil ha", så virker det nesten ikke slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...