Gå til innhold

Hvorfor er det greit at kvinner vil ha masse sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det ingen som reagerer negativt når kvinner skriver at de vil ha masse sex, mens når menn gjør det blir de ofte konfrotert med at de bare er ute etter en. Slik jeg ser det reagerer kvinner så sterkt på dette nettopp fordi på seg selv kjenner de andre. De ser selv på kjærestene sine som sexobjekter og er først og fremst opptatt av å ha seg så mye som mulig med han, samtidig som de vil ha han gående rund å underholde henne og varte henne opp mellom etappene, så blir dere blodig fornærma når dere sevfår følelsen av at han ser på dere på akkurat samme måte dere ser på han. Et enkelt objekt for selvbehag. Synspunkter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synspunkter?

Jeg er uenig.

Uansett hva man skriver og hvilket kjønn man er så er det noen som reagerer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinnene er søte, vakre, kosepusekatter, mens menn er grafsete grådige sexgriser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn er ekle kåtgriser og kvinner er sexy og frigjorte. What else is new?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Jeg synes ikke en gang at det er greit at damer skal ha masse sex heller.

Ikke de heller, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg synes ikke en gang at det er greit at damer skal ha masse sex heller.

Kanskje alle bare skal slutte å ha sex all together. :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det greit at kvinner vil ha masse sex mens når menn vil ha masse sex, så er de bare ute etter sex?

Vil ikke akkuratt si det er greit når kvinner blir sett på som løse og ikke-kjæreste materiale om de har mye sex.

Edit: Var et ord for mye der.

Endret av Cuddlegirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Vil ikke akkuratt si det er greit når kvinner blir jo sett på som løse og ikke-kjæreste materiale om de har mye sex.

Godt poeng.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En kvinne må få alle de kukene hun vil ha. :lur:

Og en mann må få alle de fittene han vil ha. Husk det neste gang en mann på 1.60 prøver seg på deg. ;)

Ja, jeg ser absolutt på kjæresten som et sexobjekt og vil "ha meg så mye som mulig med han." Han ser på meg som et sexobjekt også, men det er heldigvis ikke det eneste vi ser i hverandre. Hvorfor skulle det være enten eller?

Og hvor er egentlig alle disse damene du har sett klage over at kjærestene deres vil ha for mye sex?

:klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en mann må få alle de fittene han vil ha. Husk det neste gang en mann på 1.60 prøver seg på deg. ;)

Ja, jeg ser absolutt på kjæresten som et sexobjekt og vil "ha meg så mye som mulig med han." Han ser på meg som et sexobjekt også, men det er heldigvis ikke det eneste vi ser i hverandre. Hvorfor skulle det være enten eller?

Og hvor er egentlig alle disse damene du har sett klage over at kjærestene deres vil ha for mye sex?

:klo:

Jeg ser ikke noe mer i dama enn det. Det gjør neppe din heller eller noen andres kjæreste. Trodde hvertfall du av alle var kynisk og smart nok til å forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor er det ingen som reagerer negativt når kvinner skriver at de vil ha masse sex, mens når menn gjør det blir de ofte konfrotert med at de bare er ute etter en. Slik jeg ser det reagerer kvinner så sterkt på dette nettopp fordi på seg selv kjenner de andre. De ser selv på kjærestene sine som sexobjekter og er først og fremst opptatt av å ha seg så mye som mulig med han, samtidig som de vil ha han gående rund å underholde henne og varte henne opp mellom etappene, så blir dere blodig fornærma når dere sevfår følelsen av at han ser på dere på akkurat samme måte dere ser på han. Et enkelt objekt for selvbehag. Synspunkter?

er forsåvidt enig med deg. I den ene tråden der en fyr klager over at dama ikke vil ha sex får han stort sett bare pes, men i en annen tråd der ei gravid klager over for lite sex, da er det: stakkars henne, og for en egoistisk mann osv..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Katten.

En kvinne må få alle de kukene hun vil ha. :lur:

Og alle av mitt kjønn må få alle fittene (og rumpehullene) de vil ha. Uavhengig av deres høyde og alder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Og alle av mitt kjønn må få alle fittene (og rumpehullene) de vil ha. Uavhengig av deres høyde og alder.

er ikke alle som liker den oppi toern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke alle som liker den oppi toern.

Og poenget ditt er ?:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...