Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ER vannavgang, så pga fare for infeksjon hvis man går for lenge blir jeg satt opp til time til induksjon (igangsetting) innen 48 timer. Men hun jeg snakket med mente at jeg antagelig ville gå i fødsel av meg selv før det... Herregud så rart, igangsetting liksom, det hadde jeg ikke sett for meg. Håper jeg slipper det da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ, så spennende!!!!! :)

Blir du sendt hjem nå eller hva skjer? Jeg tipper som sagt at det tar seg opp i natt! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Ja, men det må vi jo tro da! At du går i fødsel nå ganske snart! :klem:

De vil ikke sjekke eller lugge litt nå da..? Eller gjør de ikke det pga infeksjonsfare?

Det var godt du dro inn for sjekk da!

Velkommen skal du være miniminiCypress! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen i seng nå. Nå må jeg forte meg å sove egentlig, og spare krefter!! Jeg har time til kontroll og blodprøvetaging i morgen ettermiddag, og hvis ikke naturen har ordnet opp selv blir jeg satt i gang onsdag morgen. Hjælp!! Nå skjer det virkelig! Lett å få sove nå... Jada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove godt :klemmer: (og at du ikke får melding på mobilen når det er oppdatering i dagboka di, for da får du nok ikke sove mye :fnise: ) Masse masse lykke til! STOOOR klem fra meg og M :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei jeg får heldigvis ikke melding på mobilen når det skjer noe her i boka! :ler:

Det har vært en stille og rolig natt, og jeg har sovet helt greit. Jeg hadde jo håpt at vi var i gang med noe ordentlig action nå, men dessverre ikke... Jeg skvetter fortsatt litt nå og da, og fått den "glede" å bli kjent med bind igjen. Det har jeg ikke brukt siden etter fødsel sist, og jeg kan ikke si jeg har savnet det. Æsj, så klamt og klumpete a gitt.

Jeg lover å fortsette å holde dere oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sjekket hvert 10.minutt omtrent, i tilfelle du skulle oppdatere ;)

Det er fint at du har sovet nogenlunde greit hvertfalll, for nå er det ikke lenge til det braker løs!

Kjempe kult at du holder oss oppdaterte :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til bindverden. :roll: Jeg skal kjøpe tøybind i dag! Og prøve Tena. Haater plastikken!

Kanskje du må gå deg en tur i dag? Det kan jo hjelpe på. Håpet det braker løs snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bind er grusomt!

Utrolig spennende da! Igangsetting trenger ikke være så ille altså - jeg ble igangsatt sist, og det var jo egentlig helt supert. Så fortvil ikke.

Men nå er det jo fremdeles godt håp for at dette løsner på egen hånd da ;)

Lykke til - måtte du få en rask og grei fødsel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på deg istad da jeg satt hos frisøren. "Hmm... kanskje Cypress føder akkurat nå" ;) Håper du får se skjønningen din snart og at fødselen går lett som en lek :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...