Becky1 Skrevet 12. august 2013 #901 Del Skrevet 12. august 2013 Åååå, tenk om du får jenta di i natt masse lykke til, om dette er tiden det skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2013 Forfatter #902 Del Skrevet 12. august 2013 Det ER vannavgang, så pga fare for infeksjon hvis man går for lenge blir jeg satt opp til time til induksjon (igangsetting) innen 48 timer. Men hun jeg snakket med mente at jeg antagelig ville gå i fødsel av meg selv før det... Herregud så rart, igangsetting liksom, det hadde jeg ikke sett for meg. Håper jeg slipper det da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2013 #903 Del Skrevet 12. august 2013 Ææææ, så spennende!!!!! Blir du sendt hjem nå eller hva skjer? Jeg tipper som sagt at det tar seg opp i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. august 2013 #904 Del Skrevet 12. august 2013 Oi! Ja, men det må vi jo tro da! At du går i fødsel nå ganske snart! De vil ikke sjekke eller lugge litt nå da..? Eller gjør de ikke det pga infeksjonsfare? Det var godt du dro inn for sjekk da! Velkommen skal du være miniminiCypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. august 2013 #905 Del Skrevet 12. august 2013 Oi, så spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 12. august 2013 #906 Del Skrevet 12. august 2013 Hihi... Jeg tror også at dette vil gå av seg selv veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. august 2013 Forfatter #907 Del Skrevet 12. august 2013 Hjemme igjen i seng nå. Nå må jeg forte meg å sove egentlig, og spare krefter!! Jeg har time til kontroll og blodprøvetaging i morgen ettermiddag, og hvis ikke naturen har ordnet opp selv blir jeg satt i gang onsdag morgen. Hjælp!! Nå skjer det virkelig! Lett å få sove nå... Jada... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 12. august 2013 #908 Del Skrevet 12. august 2013 Sov godt!! Håper du våknet frisk og uthvilt til rier sånn i 9-tia i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 12. august 2013 #909 Del Skrevet 12. august 2013 Enig med Siebaeo! Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. august 2013 #910 Del Skrevet 13. august 2013 Spennende! Håper det er action nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 13. august 2013 #911 Del Skrevet 13. august 2013 Lykke til cypress!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. august 2013 #912 Del Skrevet 13. august 2013 Håper du får sove godt (og at du ikke får melding på mobilen når det er oppdatering i dagboka di, for da får du nok ikke sove mye ) Masse masse lykke til! STOOOR klem fra meg og M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 13. august 2013 #913 Del Skrevet 13. august 2013 Lykke til!!! Tidligere en jeg trodde!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. august 2013 Forfatter #914 Del Skrevet 13. august 2013 Haha, nei jeg får heldigvis ikke melding på mobilen når det skjer noe her i boka! Det har vært en stille og rolig natt, og jeg har sovet helt greit. Jeg hadde jo håpt at vi var i gang med noe ordentlig action nå, men dessverre ikke... Jeg skvetter fortsatt litt nå og da, og fått den "glede" å bli kjent med bind igjen. Det har jeg ikke brukt siden etter fødsel sist, og jeg kan ikke si jeg har savnet det. Æsj, så klamt og klumpete a gitt. Jeg lover å fortsette å holde dere oppdatert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 13. august 2013 #915 Del Skrevet 13. august 2013 Nå har jeg sjekket hvert 10.minutt omtrent, i tilfelle du skulle oppdatere Det er fint at du har sovet nogenlunde greit hvertfalll, for nå er det ikke lenge til det braker løs! Kjempe kult at du holder oss oppdaterte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2013 #916 Del Skrevet 13. august 2013 Håper det tar seg opp snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. august 2013 #917 Del Skrevet 13. august 2013 Velkommen til bindverden. Jeg skal kjøpe tøybind i dag! Og prøve Tena. Haater plastikken! Kanskje du må gå deg en tur i dag? Det kan jo hjelpe på. Håpet det braker løs snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. august 2013 #918 Del Skrevet 13. august 2013 Bind er grusomt! Utrolig spennende da! Igangsetting trenger ikke være så ille altså - jeg ble igangsatt sist, og det var jo egentlig helt supert. Så fortvil ikke. Men nå er det jo fremdeles godt håp for at dette løsner på egen hånd da Lykke til - måtte du få en rask og grei fødsel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 13. august 2013 #919 Del Skrevet 13. august 2013 skal bli tjukk i dag skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. august 2013 #920 Del Skrevet 13. august 2013 Tenkte på deg istad da jeg satt hos frisøren. "Hmm... kanskje Cypress føder akkurat nå" Håper du får se skjønningen din snart og at fødselen går lett som en lek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå