Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Herlighet.. Jeg synes jeg ser for meg deg i frisørstolen som gir kommando til frisøren om de lekreste oppsatser (tror det heter oppsatser ja, hehe) fordi du skal nemlig føde i natt :opplyser::fnise:

12. er forøvrig en veldig flott dato å få baby på, jenta mi er 2 måneder i dag :rodmer:

Følger veldig spent med fremover og krysser fingrene for at jeg ser fødselannonsering snart!

Hvem sladrer forresten? Synes det er så spennende å følge med på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, tror jeg bare nøyer meg med å be henne tørke og gre det. Sist gang jeg fødte sto jeg i dusjen på Ullevål i ca 3 timer som smertelindring. Det tror jeg vil ta knekken på selv den best sprayede oppsats!! Men jeg er glad jeg rekker å gjøre dette nå - hvem vet når jeg får anledning neste gang!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forresten godt bare sladre selv jeg. Det er jo ca samme prosess å sende sms som å gå inn her og skrive nå om dagen. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!! Uansett følger jeg med når du skriver, for da er det noe spennende uansett ;) Og enig i det forresten, det er jo nesten like greit å gå inn her og skrive :)

Masse lykke til hvertfall og vi heier på deg alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å være fin på håret til den lille kommer ;) Søstra mi krøllet håret da hun skulle møte M første gang :fnise: Håper det skjer i natt :jepp: Kanskje jeg skal våge meg på en "lykke til" ?! :jepp::danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør om de ha kapasitet på ABC om du rekker da! :jepp: Hvis du synes dusjen var bra kan jeg love deg at du vil like badekaret.. ;) Og da redder du oppsatsen! :lol:

Er det føde A eller B du skal på? A har faktisk et fødekar nå! :opplyser:

Må nesten også legge inn et lykke til :rodmer: Blir det ikke i natt kan du bare spare på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjen var bra, men epidural etterpå var bedre... ;)

A, som i det siste har vært så grei å legge, har plutselig i dag funnet ut at hun slett ikke vil sove! Helt hysterisk gråt der hele kroppen hennes dirrer, og dytter pappaen bort og vil bare ha mamma mamma mamma... Sikkert fordi hun vet at jeg er litt lettere å snurre rundt lillefingeren... Så da ble det far som måtte ta denne runden. Huff, ikke noe gøy å høre på!

Hopp over følgende avsnitt hvis du ikke vil ha kroppsvæskedetaljer: Av fødesymptomer kan jeg melde om at det stadig skvetter ut litt væske. Til nå har det vært ganske slimete, så jeg har tolket det som utflod. Men nå blir det mer og mer vannete, og ikke lenger rosa. Kan det være fostervann??? I så fall burde jeg vel ligge stille, for jeg aner ikke om hodet er festet?!? Tror jeg skal ta en tlf til føden bare for å høre litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være fostervann, men jeg tipper kanskje også slimproppen..? Den kom ut som helt vannete hos meg ca 18 timer før jeg fødte (trodde litt av vannet gikk). Hvordan lukter det? Blir plutselig et helt naturlig samtaleemne når man nylig har født selv (kroppsvæsker altså) ;)

Kjempe spennende! Jeg tipper det tar seg opp i natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville ha meg inn på sjekk, siden det var uklart om hodet er festet, så nå sitter jeg her og venter... Tipper også slim, ikke vann, men veldig greit å vite! Lukter ingenting i grunn. Og helt blankt nå.

Siebaeo; skal på A!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt luktet heller ingenting, men det var slimproppen ettersom de testet etter fostervann på sykehusey. Kanskje de skal ta samme test på deg? Var ikke ubehagelig eller vondt som jeg husker, gikk veldig greit :)

Er du på sykehuset og venter nå? Hold oss oppdaterte da, jeg er skikkelig spent kjenner jeg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hodet er ikke helt festet sier de, så nå ligger jeg med måler på magen og skal trykke på en knapp hver gang jeg kjenner bevegelse. Skjønner ikje helt hvorfor, for jordmor har allerede flere ganger kommentert hvor mye liv det er. Om en halvtime skal jeg reise meg opp, og da skal hun undersøke det som evt renner ut av meg for å se om det er vann el slim. Evt ta en annen test i tillegg som jeg ikke husker hva hun kalte. Syns dette er skikkelig spennende selv jeg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke hva den testen heter jeg heller, men det er nok samme test jeg tok for å sjekke om det er vannavgang eller noe annet muffins. ;)

Klarer ikke helt konse på krimen vi skal se her merker jeg... Spennende!!

Tror forresten den ctg'en også måler eventuelle rier, mener å huske det.. *ble plutselig tatt tilbake til dagen lillesøster ble født*..... Veldig lik start som meg hvertfall og jeg fikk en fantastisk fødsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det en såkalt trivselskontroll? Den måler vel rier også så vidt jeg husker.

Jeg synes også det er utrolig spennende! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...