cypress Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #801 Del Skrevet 29. juli 2013 Permisjon!!! Ble litt sånn, hva skal jeg finne på nå a?, men så kom jeg på at det fortsatt gjenstår masse ryddig og ordning her før lillesøster har fått den plassen hun fortjener. Så noen dager skal nok bli fylt med det. Jeg måtte lese litt i dagboken min fra sist gang, og jeg holdt jo på å fly på veggen da. Denne gangen er jeg i hakket dårligere form, så jeg klarer ikke holde det samme aktivitetsnivået som sist. Herlighet, jeg vasket ut av en leilighet og arrangerte jentekveld for 8 pers bare uka før jeg fødte sist!! Helt der er jeg ikke nå... Men for all del, bra form nå og. Magen min er større nå enn sist, og bekkenet litt mer slarkete. Jeg hører ofte at det klikker inni der når jeg går, og det stikker mer i symfysen enn jeg kan huske det gjorde sist. Men jeg lurer nesten på om jeg hadde mer kynnere da enn nå, ut fra hva jeg kunne lese. Er ikke det litt unormalt?? Vil noen være med og tippe dato forresten?? Jeg selv tenkte egentlig 19. Aug, men så så jeg at det er fullmåne den 21., så da går jeg for den. Jeg fødte på termindato sist, og da var det også fullmåne. (Ble plutselig kvasi-overtroisk her..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. juli 2013 Forfatter #802 Del Skrevet 29. juli 2013 (endret) Tippeliste: Siebaeo: 17. august Neferet: 18. august TuttaV: 18. august Pupsilure: 19. august Mazilla: 19. august Termin: 20. august Pusla: 20. august Azalea: 20. august Cypress: 21.august Dine: 22. august Zia: 23. august Becky1: 24. august Endret 31. juli 2013 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 29. juli 2013 #803 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg får gjette 19 jeg da (Goffels bursdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 29. juli 2013 #804 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg tipper 22. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 29. juli 2013 #805 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg tipper 17 august! Knepping i bekkenet fikk jeg også denne gangen. Men ikke før noen dager før fødsel. Det kom sikkert av at jeg gikk noen turer i de dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 30. juli 2013 #806 Del Skrevet 30. juli 2013 Litt splittet her, men tror du føder rundt termin iallfall, men kanskje før denne gang siden det er andremann? Men går for overtid likevel jeg, sorry - Jeg tipper 23. august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 30. juli 2013 #807 Del Skrevet 30. juli 2013 Jeg tipper 18 august! Kos deg med permisjon og de siste forberedelsene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. juli 2013 #808 Del Skrevet 30. juli 2013 Tipper 24.8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. juli 2013 #809 Del Skrevet 30. juli 2013 Har litt tro på fullmåne jeg og, men det er kanskje jukså gjette det samme som dere så da sier jeg 20. august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 31. juli 2013 #810 Del Skrevet 31. juli 2013 Ikke føde før jeg kommer hjem igjen!! så tipper at du starter den 19 på kvelden og lillesøster kommer 20 august så jeg tipper 20 august!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 31. juli 2013 #811 Del Skrevet 31. juli 2013 Jeg tror lillesøster kommer litt tidligere, så jeg tipper 18. august! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2013 #812 Del Skrevet 31. juli 2013 19.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #813 Del Skrevet 31. juli 2013 Så gøy at dere tipper! Gleder meg til å se hvem som får rett!! Her er det full fart om dagen! Vi rydder og vasker, kaster og selger og er helt i hundre. Mannen har hjemmekontor denne uken, men det er så lite å gjøre, så han jobber i praksis bare en time eller to hver dag. Og med A i barnehagen, har vi masse tid til å fikse her. Det er BRA, for jeg begynte å bli litt stressa! I dag har jeg vasket klærne i str 50, og funnet og vasket alt jeg trenger til babysenga. Vogn og bilsete er også på plass, så da er i grunn alt det viktigste i orden. Mangler bare å kjøpe en TripTrapstol til. Irriterende nok er fargen på stolen vi kjøpte til A gått ut av produksjon, så vi får ikke to like. Med mindre vi maler begge to da... Ser ikke for meg at det skjer nå! A har begynt i ny avdeling i barnehagen forresten! Jeg var med og leverte henne på mandag, men deretter har mannen tatt seg av henting og levering, så jeg har ikke fått høre direkte hvordan det har gått. Men ifølge mannen har hun klart seg fint med de store barna, og hun virker ganske stolt selv også over å nå være en av de store. Jeg er så spent på hvordan hun kommer til å takle overgangen til å bli storesøster! Hun virker veldig avslappet i forhold til det, og jeg håper det er riktig! I sted så hun at jeg hadde hengt en av hennes gamle kjoler til tørk etter vask, og siden hun er ekstremt opptatt av kjoler - og hva som er sitt - om dagen, kommenterte hun selvfølgelig at "Det er min kjole!" Jeg forklarte at den er for liten til henne nå, så den skal lillesøster få. Det aksepterte hun uten problem, og sa bare "Lillesøster låne den". Jaja, få eller låne, resultatet blir der samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 31. juli 2013 #814 Del Skrevet 31. juli 2013 Bare innom for å si at fra 12 august er pappapermen over her, og da er jeg og lillesøster klar for treff om du ruger og kjeder deg på dagtid! Tror Dine var klar for noe en dag også Redebygging delux på gang skjønner jeg! Deilig å få ting unnagjort da. Kjenner igjen den stressafølelsen.. Og den stemte jo her Så bra at avdelingsbyttet ser ut til å gå greit! Og at dere får det litt i forkant av the big change.. Tror det er litt tøft for de små å få det samtidig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. juli 2013 Forfatter #815 Del Skrevet 31. juli 2013 Bare innom for å si at fra 12 august er pappapermen over her, og da er jeg og lillesøster klar for treff om du ruger og kjeder deg på dagtid! Tror Dine var klar for noe en dag også Redebygging delux på gang skjønner jeg! Deilig å få ting unnagjort da. Kjenner igjen den stressafølelsen.. Og den stemte jo her Så bra at avdelingsbyttet ser ut til å gå greit! Og at dere får det litt i forkant av the big change.. Tror det er litt tøft for de små å få det samtidig.. Ja, jeg er absolutt med på treff! Hvis historien gjentar seg fra sist, så avtaler vi en dag, og så får jeg rier natten før, og er på sykehuset og føder mens deres treffes da men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. august 2013 #816 Del Skrevet 1. august 2013 Ha treff på min fridag så er jeg med. Men vet ikke før neste uke hvilken ukedag det blir Tippedato 20! Tror du er en som alltid føder på termin jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. august 2013 Forfatter #817 Del Skrevet 1. august 2013 Ha treff på min fridag så er jeg med. Men vet ikke før neste uke hvilken ukedag det blir Tippedato 20! Tror du er en som alltid føder på termin jeg Du tippet jo riktig på meg sist, så kanskje du får rett igjen!?! Si fra når du vet når du har fri da! Det hadde vært hyggelig å se deg igjen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. august 2013 #818 Del Skrevet 1. august 2013 Ja gjorde jeg det!? Husker ikke men har følelsen ihvertfall hehe Skal si fra så fortjeg vet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. august 2013 Forfatter #819 Del Skrevet 1. august 2013 Var på kontroll hos legen i dag. Alt er Han trodde hodet var festet, men jeg har mine tvil. Jeg skjønner ikke at det kan være festet når det fortsatt er SÅ mye bevegelse inni der?!? Akkurat da han skulle måle SF spente hun fra, så vi kunne se en fot (antar jeg) som gled langs magen. Jeg har jo sett det mange ganger før, men jeg tror legen syns det var litt kult faktisk. Det er jo facinerende greier!! Neste legetime 19. Aug. Håper på å slippe å gå på den... Nydelig vær i dag, og jeg har tilbragt noen timer i sola på balkongen, deretter lunsj med en venninne i byen, før legen. Nå skal jeg snart hente A i bhg og kose litt med henne. Så skal vi gå og se på et hus som noen venner har kjøpt borti gata her. Er jeg forresten nazi som syns at mannen kan la være å drikke alkohol nå?? Jeg tror ikke han skjønner at det er 50% sjanse for at hun kommer før termin! Hvilken dag som helst faktisk! Han er invitert på guttefest den 10., og virket rett og slett litt snurt da jeg sa jeg syns han kan la være å drikke da. Mente at vi kan ta taxi dersom noe skjer. Jeg sa at å ha med en alkohol-stinkende fyr inn på fødestua var helt uaktuelt, så da tar jeg taxi alene, så kan han bare bli på festen sin. Virket ikke som han hadde så lyst til dét heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. august 2013 #820 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg tror jo ikke du får bruk for den jm-kontrollen Det er vel nesten mer enn 50% sjanse iom at du fødte på termin sist, og andremann "ofte" kommer litt tidligere..? Jeg synes ikke du er nazi! Det handler mest av alt om din trygghetsfølelse tenker jeg da.. Jeg ble så irritert når folk spøkte med meg om at det "fantes jo sykehus her og" når vi var på ferie og jeg ville returnere hjem to uker før termin. (Herlig å sitte 3-5 timer i bil med rier eller mørbanket underliv og hylende baby i baksetet..) Så kom hun jo en uke etterpå også! Men da følte jeg at vi måtte dra fordi JEG ville det.. Ikke fordi VI syntes det var trygt og greit. Og kvelden dagen før jeg fikk rier drakk min kjære 3 store øl.. De føler det nok ikke godt på kroppen som vi gjør!! Jeg opplevde det egentlig som ganske sårende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå