Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Kjenner meg veldig godt igjen her også. Vår A har begynt med den klassiske legge seg ned på magen og slå med hendene. :roll:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også sinnsykt med trass m dagen. I stad vurderte jeg å levere i barnehagen én uke for tidlig (har ferie ut neste uke) og si vi har bommet på ukene... :sjenert: Grrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble jeg trua med klyping ikveld :skratte: "Mamma, eg pype deg" sa det lille trollet fordi hun ikke fikk viljen sin (hun ville stå opp igjen etter hun var i seng :roll:) Jeg holdt på å daue av latter, hvor i heiteste hule har hun fått det der fra? True seg til å få viljen?! Og klyping??? :hoho: Sur som ei sitron ble hun også når jeg lo :fnise: "Nei mamma, de e itte løye!!!" Jo, tenk - det er det faktisk :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, skjønner det er noe å se frem etter hvert ja ;)

Bra timet for vår del da, at trassalderen begynner for fullt omtrent samtidig som lillebror kommer... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja perfekt timing! :tommelopp:

Godt (og morsomt!) å høre historier fra andre også! Det blir litt felles skjebne-tankegang ja!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg synes også det er utfordrende tider.. ;) Spes siden mini har begynt å utnytte at mamma er en ubevegelig hval. :daane: Gliser når jeg snakker til han.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme gjorde Tassen med meg Siebaeo.. Skikkelig kult.. Not! :rolleyes:

De vet å utnytte muligheter disse små ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag la M seg på ryggen på kjøpesenteret. Hun skulle da ikke dra. Da var det vanskelig å å ikke le. Mange som dro på smilebåndet av de andre kundene.

Har egentlig masse go'historier å fortelle, men kommer ikke på de nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 arbeidsdager igjen til permisjon!!!! :strix: Eller i praksis 2,5 da, siden jeg er 50 % sykemeldt. Det er ganske deilig å tenke på nå, selv om jeg vet at jeg kommer til å savne å jobbe etter en stund. Jeg trenger litt voksenkontakt - helt uten babyprat! Det er hyggelig med babyprat altså, men det kan være greit med en balanse. :)

Det er veldig rart å tenke på at babyen snart er her! Jeg fikk litt panikk her om dagen, da jeg fikk det for meg at ingenting var klart til henne. Mannen prøvde å roe meg ned med at vi jo har det meste utstyr, vi må bare finne det frem og klargjør, vaske og montere. Det er jo sant, men jeg fikk det for meg at det burde vært gjort for lenge siden. Litt gravidetårer fikk fart i mannen også, så etter det har han (endelig) fått ut fingern og solgt et skap som vi måtte ha ut, og vært på IKEA og kjøpt et annet, og litt forskjellig. Og jeg har kjøpt ny stellematte, og bestilt ny vogn. Det eneste vi vel mangler, som må kjøpes, er en tripp trapp stol til. Vi har kjøpt et sånt spedbarnsinnlegg brukt av noen venner, så det ligger bare og venter. Men A bruker jo fortsatt sin stol, så vi må ha en til. Fargen på As er selvfølgelig gått ut av produksjon, så vi får ikke to like som vi egentlig vil ha...

Jeg merker at jeg er litt sløvere enn vanlig om dagen. I forrige uke klarte jeg først å kaste adgangskortet til jobben i søpla hjemme. Altså ute, i de store kassene. Jeg oppdaget det ikke før jeg kom på jobb, og ringte hjem til mannen for å be han se etter det. Da hadde selvfølgelig søplebilen akkurat vært der og tømt... Det er sånt kort som vi bruker til "alt", og fyller på penger som vi bruker i kantina. Heldigvis hadde jeg bare kanskje 30 kr på det da, så det skal jeg ikke gå konk av å miste.

Men - dagen etter rotet jeg bort nøkkelen til bilen. Det er en sånn systemnøkkel, som jeg frykter det koster 4-5000 å bestille ny av. Jeg har lett OVER ALT, den er søkk borte. Så det er sykt irriterende!!! :sur: Som om ikke jeg har nok annet å bruke penger på nå, med babyen og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, kjipt å være så ''surrete''. Prematur ammetåke tror jeg. :fnise:

Jeg hadde også en sånn freak-out ang. utstyr ikke så lenge før M kom til verden. Heldigvis vil jeg si, for det tar jammen mye tid å vaske og gjøre klart også! :Nikke: Hvilken vogn har du bestilt da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogn ja, det glemte jeg å si noe mer om! Vi har bestilt denne i svart: http://www.kopbarnvagn.se/sv/artiklar/barnvagnar-barnvagn-kopa-pa-natet/babyjogger-barnvagnar-kopa-bra/kop-babyjogger-baby-jogger-barnvagn-barnvagnar-online-hos-oss-billigt/baby-jogger-city-select-12-syskonpaket-inkl-babyskydd.html .

A trenger fortsatt å ha mulighet til å sitte i vogn pga lathet og overdreven redsel for biler :rolleyes: , derfor har vi kjøpt en vogn som kan brukes både som singel og dobbel. Syns den ser ganske genial ut, og har lest mange positive anmeldelser, så jeg er spent på å teste selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, den City Select vurderer vi også! Blir spennende å høre hva dere synes!

Vet du om butikker i området som har den inne til utstilling?

På BH sa de at de hadde sluttet med den, og Babyshop har nettopp begynt med Babyjogger og visste ikke om de skulle ta den inn...

Vi er usikre på behovet for søskenvogn, så da er jo Selecten super egentlig, for man kan jo bare tilpasse...

Du får skrive litt om den når dere har testet den ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kastet tøflene til Tassen i svangerskapet, uten noen grunn.. Jeg må ha gjort det, for jeg fant de aldri igjen.. Så ja, man kan få prematur ammetåke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogna kom på onsdag allerede - det var veldig rask levering må jeg si!! Foreløpig har vi bare testet den litt hjemme med A oppi, men den virker å være veldig bra kvalitet. Solid og stødig. Gleder meg til p teste med babybag i tillegg!

I dag avspasserer jeg de siste plusstimene mine, så jeg er hjemme og koser meg i solen. A har siste feriedagen sin fra bhg i dag, og mannen har også ferie, så det er koselig. :) Mandag blir siste dag på jobb for meg før perm, og da skal jeg i praksis bare rydde mine personlige greier og legge inn fraværsassistent på mailen. :)

Bortsett fra en oppsving i antall kynnere i dag, er det ingenting som tyder på en nærstående fødsel. Like greit - nå skal jeg jo ha fri i tre uker!! ;) Vaske babyklær og kose meg er planen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du kan kose deg masse fremover og så satser vi på fødsel etter 3 uker kos og avslapning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Nå har jeg satt igjen mann og barn i Frognerparken og er gått på hudpleiesalong selv, for å få unna noe nødvendig voksing. Det er en utfordring med magen, men det går vel. :) digg med litt pleie i hvert fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...