pusla Skrevet 1. januar 2013 #381 Del Skrevet 1. januar 2013 Så herlig med et bankende hjerte da nå er det bare å senke skuldrene og ruge godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. januar 2013 #382 Del Skrevet 1. januar 2013 Så godt å se det lille og vite at døra er godt lukket! Skal du ha noen flere før den ordinære? Tenk før når dette ikke var et alternativ! Måtte bare vente og se lissom... Gleder/gruer meg til 8 jan.. Da skal vi også på UL. Er ca 11+1 da tror jeg. Håper det bor noen her og så Perm2013 går som planlagt! Og godt nyttår forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 1. januar 2013 #383 Del Skrevet 1. januar 2013 Så flott at alt så fint ut! Hater og sånne som maser om man er gravid. Jeg ble jo outet mye før jeg ville av en sladrekjerring på jobben, som helt umotivert kommer inn på kontoret mitt og spør "du! er du gravid eller??!". Det kom jo helt ut av det blå for meg, så jeg ble helt satt ut, og da skjønnte hun det jo. Møkkafolk sånne altså - det er bare fordi de er så forbasket sensasjonslystne. Som du sier, man forteller da når man selv vil det!! Men ellers, ha en flott kveld da Med spire i magen! A hørtes forresten kjempesøt ut på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. januar 2013 #384 Del Skrevet 1. januar 2013 Bankende hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 1. januar 2013 #385 Del Skrevet 1. januar 2013 Hyggelig å lese om deres julefeiring gleder meg til neste jul når M blir på samme alder som A nå Også så koselig med et bankende hjerte Riktig godt nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. januar 2013 #386 Del Skrevet 2. januar 2013 Godt nyttår! Så bra at alt var i skjønneste orden på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mildri Skrevet 3. januar 2013 #387 Del Skrevet 3. januar 2013 ÅÅÅÅ, gratulerer som gravid!!! Nå ble jeg skikkelig glad:) Da er det håp for oss som ikke får nr 2 på først pp;) Hvor ofte hadde dere sex rundt eggløsning? Jeg spør pga at jeg nettopp har lest at hver dag er FOR ofte, at dette går drastisk ut over mannens sæd. Akk. Vi har nettopp hatt sex hver dag de tre dagene før el, ikke noe på el dagen (mannen var utslitt, hehe). Hurra, og lykke til i svangerskapet. Håper det blir problemfritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 5. januar 2013 Forfatter #388 Del Skrevet 5. januar 2013 Åååh, jeg er så trøøøtt!! Og vi skal snart bort på middag til noen venner som ikke vet enda at jeg er gravid. Skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #389 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Sniker meg en tur innom min egen bok.. Lenge siden sist gitt!! Alt går veldig bra her. Vi har hatt en liten weekendtur til London i helgen, for å besøke noen venner. Det var veldig hyggelig! Det gikk veldig greit å fly med A heldigvis. Dette var jo siste helgen vi kunne ha henne på fanget, siden hun fyller to år til helgen, og deretter må ha eget sete. I dag tidlig fikk jeg hilse litt på oppkastet for første gang dette svangerskapet... Jeg lå fortsatt i sengen, og hadde ikke fått i meg noe enda, da jeg plutselig kjente den velkjente oppsamlingen av spytt i munnen og magen som trakk seg sammen. Jeg rakk heldigvis å komme meg på do, men magesekken var selvfølgelig tom, så det kom jo ingenting. Ekkelt altså... Men litt deilig og, for da tenker jeg at alt er normalt inni der! Har ikke så mye andre symptomer, bortsett fra at jeg er veldig trøtt, og veldig sulten alltid! Og veldig lyst på kjøtt!!! Når jeg ligger på ryggen, kan jeg nå kjenne en hard klump som stikker opp over skambenet. Antar det er livmoren. Syns bare kanskje det er litt tidlig å kunne kjenne den allerede?? Eller?? Husker ikke fra sist.... Endret 14. januar 2013 av cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 14. januar 2013 #390 Del Skrevet 14. januar 2013 Jeg hadde også veldig lyst på kjøtt i forrige svangerskap God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. januar 2013 #391 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulera så masse med nr 2 Cypress! Så koselig at vi slår følge denne gang da. Jeg ligger litt foran deg i løypa, er i uke 13 nå. Heh nå kjenner jeg også godt til den berømmelige preggiskvalmen, har ikke kastet opp men vært ulidelig kvalm døgnet rundt. Heldigvis på vei til å gi seg nå ser det ut til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 15. januar 2013 Gratulera så masse med nr 2 Cypress! Så koselig at vi slår følge denne gang da. Jeg ligger litt foran deg i løypa, er i uke 13 nå. Heh nå kjenner jeg også godt til den berømmelige preggiskvalmen, har ikke kastet opp men vært ulidelig kvalm døgnet rundt. Heldigvis på vei til å gi seg nå ser det ut til... VELDIG koselig ja!!! Jeg ble så glad da jeg så nyheten om din "tilstand" på Facebook!! Jeg er vel ca 9 uker nå, så du er litt foran ja, men i teorien kan jo min komme ut før din for den saks skyld. Skal du være litt mer aktiv her fremover? Hadde vært hyggelig å følge litt mer med på hvordan det går med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. januar 2013 #393 Del Skrevet 15. januar 2013 VELDIG koselig ja!!! Jeg ble så glad da jeg så nyheten om din "tilstand" på Facebook!! Jeg er vel ca 9 uker nå, så du er litt foran ja, men i teorien kan jo min komme ut før din for den saks skyld. Skal du være litt mer aktiv her fremover? Hadde vært hyggelig å følge litt mer med på hvordan det går med deg! Jepp skal definitivt henge mer på KG fremover, er så kjekt å følge andre gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. januar 2013 #394 Del Skrevet 15. januar 2013 Er ikke så uvanlig at magen kommer tidligere med nummer 2. Livmora og magen har tross alt strukket seg ut en gang tidligere, så den er allerede litt laus Håper det begrenser seg med oppkast for deg. Jeg var heldig i svangerskapet med M at jeg ikke kastet opp en eneste gang, men det kan jo forandre seg fort med nestemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 15. januar 2013 #395 Del Skrevet 15. januar 2013 Nå er det ikke så lenge til du er ved de magiske 12 ukene heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 15. januar 2013 #396 Del Skrevet 15. januar 2013 Eneste jeg aldri kastet opp i svangerskapet var biff, haha.......spiste utrolig mye biff altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #397 Del Skrevet 16. januar 2013 Åhhh.. biff... har så utrolig kjøtthunger hele tiden!! Og generelt veldig mye mer sulten! I går klarte jeg faktisk å lure mannen min til å stå opp etter at vi hadde lagt oss, og steke et speilegg til meg! Han var grei da syns jeg!! Tror han var i godt humør fordi jeg akkurat hadde tatt initiativ til et lite nummer.. Blir ikke så ofte om dagen gitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. januar 2013 #398 Del Skrevet 16. januar 2013 Cyrpess Lenge siden jeg var innom her så jeg må få gratulere deg så masse med graviditeten! Jeg var sikker på at det kom til å løse seg for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. januar 2013 Forfatter #399 Del Skrevet 16. januar 2013 Cyrpess Lenge siden jeg var innom her så jeg må få gratulere deg så masse med graviditeten! Jeg var sikker på at det kom til å løse seg for dere Takk!! Hyggelig å se deg innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. januar 2013 #400 Del Skrevet 16. januar 2013 Haha, ja de mannfolka er enkle Men snillt uansett da - koslig at han tar vare på sin gravide kone Jeg mistet all matlyst fra jeg var 6-7 uker og frem til uke 20 jeg, og godt var det, viss ikke hadde jeg blitt STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå