Vulpes Skrevet 30. mai 2012 #61 Skrevet 30. mai 2012 Aaron? Det var jo Nick som var den heite! Hahaha!! Nei, Nick var for gammel for meg. Hele 8 år eldre, hjelpes! Mens Aaron var perfekt.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #62 Skrevet 30. mai 2012 Alle disse jentene har en drøm om å møte han, bli sett og lagt merke til av han.. tror nok alle drømmer om og få en karriere eller kjendisstatus servert på sølvfat.. de må bare bli lagt merke til først... og det er jo den som skriker høyest som vinner vet dere :-P
Gjest Eluveitie Skrevet 30. mai 2012 #63 Skrevet 30. mai 2012 Jeg synes det er uforsvarlig å la de ungdommene stå som sild i tønne i denne heten og vente i evigheter på at han skal komme på scenen. Er vel ikke før i dag at de faktisk nevnte et tidspunkt, og de visste jo at det ville komme masse folk og trengselen ville bli stor? Allerede har ei jente satt seg fast i et gelender og måtte skjæres løs, andre er slitne og gråter fordi de sikkert ikke har spist og drukket på lenge, og stått der i hele dag. Hva skjer når han kommer på scenen og folk begynner å presse på hverandre? Bare det ikke skjer noe så folk skader seg.. 3
Gjest uAnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #64 Skrevet 30. mai 2012 De er overraskende stille nå til å være så mange jenter. Adrenalinet har vel begynt å fizze ut litt.. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #65 Skrevet 30. mai 2012 De er overraskende stille nå til å være så mange jenter. Adrenalinet har vel begynt å fizze ut litt.. Ja, eventuelt så er de bare fryktelig slitne. Så et intervju med ei av de fremste. Hu hadde stått der i 7-8 timer. fortsatt over 3 timer igjen. Med bare litt vann, ingen mat eller dobesøk. Men adrenalinet kommer nok tilbake i det han kommer på scena, og da syns jeg synd på de foran.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. mai 2012 #66 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er seriøst bekymra for en hel del av disse jentungene Det blir kaos om han går på scenen nå. Slitne fjortisser mister dømmekraften helt om de får opp adneralinet igjen nå. 2
Luppa Skrevet 30. mai 2012 #67 Skrevet 30. mai 2012 Latterlig dårlig planlagt. Synes ordentlig synd på de jentene som var intervjuet (på dagbladet eller hva det var) og hadde vunnet møte med helten og så ble det avlyst fordi noen ikke har vært oppegående nok til å skjønne at dette kom til å bli fullstendig kaos. 2
Gjest Eluveitie Skrevet 30. mai 2012 #68 Skrevet 30. mai 2012 Jeg er seriøst bekymra for en hel del av disse jentungene Det blir kaos om han går på scenen nå. Slitne fjortisser mister dømmekraften helt om de får opp adneralinet igjen nå. Jeg ser på det ene klippet at det sitter en gjeng jenter helt på kanten der, og ned under dem er det vann. Hvor dypt er det der, egentlig? Hva skjer når Bieber entrer scenen eller det blir kaos og de jentene blir dyttet uti det vannet, er det noen som står klar til å fiske dem opp? Det er flere ting fra denne artikkelen jeg reagerer på, og for å være ærlig så er jeg mer og mer urolig for at dette kan ende stygt. Idiotisk opplegg, det er ikke system i noe. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10053881 1
Havbris Skrevet 30. mai 2012 #69 Skrevet 30. mai 2012 Dette er ikke noe nytt fenomen. Som en annen her skrev, så var hysteriet rundt Beatles helt vannvittig (uten å sammenlikne Beatles og Bieber). Hyling og gråting var også da en del av hele greia, og vi trenger ikke å forstå det. Jeg er bare lykkelig over at jeg slipper å være der, at jeg ikke har døtre som er der og at jeg kan legge meg i hengekøya i hagen og hvile. Jeg håper bare at sikkerheten er så god at ingen blir skadet på dette arrangementet. 2
Rainbow Skrevet 30. mai 2012 #70 Skrevet 30. mai 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Rainbow81, mod.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 30. mai 2012 #71 Skrevet 30. mai 2012 Bussene som går igjennom sentrum, er forsinka hele veien pga alle fjortissene. Kaos much. Og helt ute av kontroll. Universal bør få refs etter dette her.
sauen87 Skrevet 30. mai 2012 #72 Skrevet 30. mai 2012 Er seriøst bekymra for de jentene. Hva om en av dem besvimer, blir dårlig eller blir trampet ihjel midt under konserten? Om denne personen befinner seg midt i folkemengden har man ikke sjans til å få hjelp - politi og røde kors kommer seg vel ikke inn der. Lurer også på hva som kommer til å skje med dem som står fremst når Bieber kommer på scenen. Folk kommer til å presse noe enormt på... Håper bare det går bra og at ingen blir skadet... 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #74 Skrevet 30. mai 2012 Dette er ikke noe nytt fenomen. Som en annen her skrev, så var hysteriet rundt Beatles helt vannvittig (uten å sammenlikne Beatles og Bieber). Hyling og gråting var også da en del av hele greia, og vi trenger ikke å forstå det. Jeg er bare lykkelig over at jeg slipper å være der, at jeg ikke har døtre som er der og at jeg kan legge meg i hengekøya i hagen og hvile. Jeg håper bare at sikkerheten er så god at ingen blir skadet på dette arrangementet. Ja, men....Beatles var faktisk bra. Det folk ikke skjønner er alt hysteriet rundt han lille fjotten der. Ikke er musikken noe spesielt bra heller...seriously. What's the hype all about? 1
Havbris Skrevet 30. mai 2012 #75 Skrevet 30. mai 2012 Ja, men....Beatles var faktisk bra. Det folk ikke skjønner er alt hysteriet rundt han lille fjotten der. Ikke er musikken noe spesielt bra heller...seriously. What's the hype all about? Ja - og jeg skrev jo også uten sammenlikning forøvrig. Jeg antar at begge vi to synes at musikken til Beatles er bra - men den fansen som dukket opp på de konsertene var heller ikke bare opptatt av musikken - det var alt rundt de! Jeg tror ikke det er mulig å skjønne det med mindre man har stått og hylt og skreket en gang selv.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #76 Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror seriøst helten min er han pappaen som har stått støtt med ungen sin på skulderne midt i fjortisskaoset de siste TRE timene. 6
Solbærsaft Skrevet 30. mai 2012 #77 Skrevet 30. mai 2012 Jeg kjenner jeg begynner å grue meg til å dra ned til byen med niesen min etterpå. Scorer nok greit på tantebarometeret, men det blir definitivt ørepropper i øra Lykkelig for at min niese måtte dra hjem lenge før konserten startet. Hu fikk seg noen nye klær som plaster på såret og ble sendt lykkelig hjem for en time siden. Virket som hun syns det var håpløst av folk å møte opp så mange timer før en konsert som jentene på operataket har gjort. Håper hun fortsatt mener det når hun blir gammel nok til å få lov til å farte rundt alene. Men selve hysteriet er nok ikke akkurat nytt nei. Tenåringsjenter vil nok være slik til evig tid, uansett hvor bra (eller dårlig!!) musikken er, så lenge gutten(e) er kjekke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå