Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åh jeg er så glad jeg er ferdig med den alderen.Fy flate så slitsomt med ørten hylende hysteriske småjenter.

Men denne mediedekningen på nyheter er jo sykt.Makan til agurknyheter!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Media gjør det hele enda mer pinlig. Greit nok med fjortissene, de kan jeg da skjønne. Journalistene derimot, voksne mennesker! :lete:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ser ikke helt greien med å bli så hysterisk. Har møtt på og snakket med en del både mer og mindre kjente kjendiser, men aldri blitt hysterisk av den grunn. De er da vanlige mennesker de også, forskjellen er vel bare at de har en jobb som gjør at veldig mange vet hvem de er...

Skrevet

Det er nok sikkert bare en fase som Tokio Hotel var for noen år siden. Fjorissene blir eldre og de nye fjortissene som skal "ta over" er ikke like interessert lenger. Justin lager ikke like tid-løs musikk som fks. Michael Jackson og de store der.

- Citron :gullengel:

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

:skratte:

Link artikkel

De er nå søte da, selv om de er litt hysteriske.

Redde livet ja, jeg viste ikke at bieber hadde kuren til en dødelig sykdom som rammer ungjenter.

AnonymBruker
Skrevet

Sånne som lar seg drive til ekstase av mediahypede fjortisunderholdere er ganske stakkarslige og jeg synes mer synd på dem enn noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så akkurat på vg nett en par videoer og jeg ble helt paff. Lo ganske godt når en vakt kom bort å fortalte all fansen utenfor grand hotel at han befant seg på royal på jernbanetorget :P Hehe uff de løp jo som gale da de fant det ut. Syns er to much!

Jeg må innrømme hadde jeg sett Michael Jackson når han levde hadde jeg skreket som de garantert, men han er jo faktisk et supertalent med en fantastisk historie, og en fantastisk legende. Og et sånt talent er verdt å skrike for. Men justin Bieber er som mange sier skapt av media til å være all that når han egentlig er en vanlig musiker. Han er jo veldig flink til å synge og danse :) Må ikke ta fra han det, men musikken er så å si ikke hans og er så hysteri rundt det hele at blir så dumt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er denne Justin Biber? Navnet høres jo ut som bever.

Skrevet

Jaja, bra dagbladet og vg får noe å skrive om, Syria begynner jo å bli kjedlig.

:eeeh:

• Liker 1
Skrevet

He he la de skrike og holde på, det går over :-)

Når det gjelder Beiber selv så synes jeg egentlig ingenting, det er ikke min type musikk og han fremstår mer som et produkt enn en artist.

Blir gøy når han kommer ut av skapet.

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg så dette på tv tenkte jeg først herregud så teit! Men så kom jeg på min egen fjortissperiode og hvordan vi var da backstreet boys kom til Oslo :sjenert: Haha, jentene girer hverandre opp og det er jo litt moro da. Vi må ikke bli helt kjærringer heller da;)

• Liker 6
Skrevet

Sånn har det da altid vært, unge tenåringer finner altid noen idoler å forgude. Da jeg var liten handlet det om Spice Girls og Backstreet Boys. Kan ikke akkurat påstå at det var så mye bedre.

Nå har jeg dog aldri vært typen til å bli helt hysterisk angående kjendiser, men jeg hadde nok blitt ganske oppspilt om jeg i min verste Spice Girls-feber hadde fått møtt eller sett dem.

Så la fjortisene hyle i fred :) Synes man at de eller Bieber er irriterende er det vel bare å unngå dem så godt man kan. Jeg har aldri hørt hele av en eneste Bieber-sang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har det da altid vært, unge tenåringer finner altid noen idoler å forgude.

Joda, men vi kan jo fortsatt lure på hvorfor :)

Det må være en form for flokkmentalitet. For jeg tror ingen jenter ville reagert sånn om de ikke lot seg rive med av andre. Også må det ha med kjendisfaktoren å gjøre, for jeg ser aldri jenter hyle og skrike og besvime når de får en ny kjekk gutt i klassen. Og de fleste har vel minst en kjekkere gutt i klassen enn Bieber. Gutten ser jo ut som ei jente.

Gjest Yellow Taxi
Skrevet

Camilla og Sophie skulker skolen

Og med foreldrenes velsignelse...

Det hadde jeg glatt velsignet også. Ikke fordi Bieber er verdt å gå glipp av undervisning for, men fordi med unntak av en potensiell eksamen eller to så gjør de ingenting fornuftig på grunnskolen den siste måneden før ferien. Det er mye filmtitting, ballspill og tommel-tvinning.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Haha,,, stor humor å se avisenes dekning.

"Her får Bieber-bilen parkeringsbot"

"Slik var Biebers sushi-middag"

• Liker 1
Skrevet

Joda, men vi kan jo fortsatt lure på hvorfor :)

Det må være en form for flokkmentalitet. For jeg tror ingen jenter ville reagert sånn om de ikke lot seg rive med av andre. Også må det ha med kjendisfaktoren å gjøre, for jeg ser aldri jenter hyle og skrike og besvime når de får en ny kjekk gutt i klassen. Og de fleste har vel minst en kjekkere gutt i klassen enn Bieber. Gutten ser jo ut som ei jente.

Joa, om det er det man vil diskutere så er jeg med på den. Tolket diskusjonen mer dithen at man ikke forstod hvorfor folk ble opphengt i Justin Bieber, men da misforstod jeg kanskje.

Det er nok mye flokkmentalitet bak det hele, ja. Ikke at det automatisk er galt, vi er et flokkdyr og det er naturlig for oss å se på andres reaksjoner og oppførsel som en slags pekepinn. Det er kanskje også naturlig for oss å søke etter noen å se opp til? Og da fyller kanskje en del kjendiser dette behovet. Nå bare gjetter jeg, dette kan jeg ingenting om fra et faglig synspunkt.

Jeg husker jo hvordan deler av min entusiasme rundt Spice Girls var litt overdreven, nettopp fordi jeg så at andre i klassen var så hysterisk opptatt av Spice Girls. Samme med Aaron Carter. Jeg visste knapt nok hvem han var før jeg plutselig skjønte at han liksom var supersøt og kjekk, og at noen andre jenter i klassen elsket ham. Så da slang jeg meg på jeg og, og hadde et lite Aaron Carter-crush i noen uker.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke har fått med meg at han skulle til Oslo? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Er jeg den eneste som ikke har fått med meg at han skulle til Oslo? :klo:

Sikkert flere av dere, men det har vært store oppslag om det i flere aviser, så det var ikke vanskelig å få det med seg heller :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen kjempestor fan av Justin Bieber, men det jeg reagerer på er alt hatet rundt ham. Under artikler om han må folk på død og liv kommentere om hvor mye de hater han, latterliggjøre fansen ol. kan ikke folk bare være glad på deres vegne? Etter at jeg så filmen om ham endret jeg mening om hele han. Han har faktisk jobbet hardt for å komme dit han er i dag. Mange i fansen har fulgt ham siden før han ble ordentlig kjent, den perioden hvor han la ut videor på youtube, og føler derfor de har fulgt ham hele veien.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...