Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men denne mediedekningen på nyheter er jo sykt.Makan til agurknyheter!

Så enig, så enig.

Her er det media (spesielt VG og Dagbladet) som bør rødme av skam - og ikke småjentene. Denne type jentehysteri har jo eksistert i minst 50 år (Elvis, Beatles). Ser man gamle Beatleskonserter på youtube, er det noen ganger helt umulig å høre musikken fordi hylingen fra jentene overdøver alt.

Men hvorfor voksne mennesker (redaksjonen og journalister) i blant annet VG og Dagbladet går fullstendig av hengslene kan man jo lure litt på.....

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jo hvordan deler av min entusiasme rundt Spice Girls var litt overdreven, nettopp fordi jeg så at andre i klassen var så hysterisk opptatt av Spice Girls. Samme med Aaron Carter. Jeg visste knapt nok hvem han var før jeg plutselig skjønte at han liksom var supersøt og kjekk, og at noen andre jenter i klassen elsket ham. Så da slang jeg meg på jeg og, og hadde et lite Aaron Carter-crush i noen uker.

Jeg forsto det sånn på TS at hun nettopp lurte på hvorfor folk lar seg så lett rive med, da hun selv ikke var sånn som tenåring. Det var ikke jeg heller. Hadde blitt utrolig flau om det var mine venninner som oppførte seg sånn. Jeg skjønner bare ikke hvorfor man blir "entusiastisk" av å se at andre blir det, eller hvordan man kan få "crush" på noen fordi andre har det.

Skrevet

Jeg er ingen kjempestor fan av Justin Bieber, men det jeg reagerer på er alt hatet rundt ham. Under artikler om han må folk på død og liv kommentere om hvor mye de hater han, latterliggjøre fansen ol. kan ikke folk bare være glad på deres vegne? Etter at jeg så filmen om ham endret jeg mening om hele han. Han har faktisk jobbet hardt for å komme dit han er i dag. Mange i fansen har fulgt ham siden før han ble ordentlig kjent, den perioden hvor han la ut videor på youtube, og føler derfor de har fulgt ham hele veien.

Hehe ja, jeg synes Bieber-hatet er mye mer tragisk og fjortis enn de som forguder ham.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært 13, 14, 15 og 16-år, men jeg har aldri oppført meg slik. Jeg tror jeg hadde blitt flau allerede da. Jeg var ca. 8 år da spice girls var et populært jenteband, og da hadde jeg kanskje hylt og skreket litt, men det er fortsatt en forskjell på å være 8-9 år og 14-15 år. En som er over tretten og oppfører seg slik er pinlig.

AnonymBruker
Skrevet

Slik var Justin Biebers første kveld i Oslo

Ville tilstander da Bieber dro på middag

Slik var Biebers sushi-middag (VGTV - satt på nabobordet)

Her får Bieber-fansen sjokkbeskjeden

Disse guttene fikk ta bilde med Bieber (- sikkert først i Norge)

Bieber: - Oslo, jeg er våken!

Skulker for Bieber

Bieber-bil bøtelagt

Her vinker Bieber til fansen i går (har du bilder av Bieber i Oslo? Kontakt oss.

Har det klikket for VG?

Jeg blir mest flau over VG, jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slik var Justin Biebers første kveld i Oslo

Ville tilstander da Bieber dro på middag

Slik var Biebers sushi-middag (VGTV - satt på nabobordet)

Her får Bieber-fansen sjokkbeskjeden

Disse guttene fikk ta bilde med Bieber (- sikkert først i Norge)

Bieber: - Oslo, jeg er våken!

Skulker for Bieber

Bieber-bil bøtelagt

Her vinker Bieber til fansen i går (har du bilder av Bieber i Oslo? Kontakt oss.

Har det klikket for VG?

Jeg blir mest flau over VG, jeg.

Klikket er nok rette ordet, for jeg tipper de får myriader av klikk på nettopp de sakene. Man kan like det, eller ei. Jeg synes det er interessant å lese om dette massehysteriet selv. Men sushisaken gadd jeg ikke klikke meg inn på, ett sted går grensen. :gjeiper:

Skrevet

Tror VG lager så mye oppslag om det fordi det er tusenvis av jenter utenfor Oslo området som ikke har mulighet til å møte Justin Bieber. Derfor de sitter i stede og leser om han ser på NettTV om han osv! Tror de får ganske mange klikk på de sakene!

AnonymBruker
Skrevet

Klikket er nok rette ordet, for jeg tipper de får myriader av klikk på nettopp de sakene. Man kan like det, eller ei. Jeg synes det er interessant å lese om dette massehysteriet selv. Men sushisaken gadd jeg ikke klikke meg inn på, ett sted går grensen. :gjeiper:

Nei, det er virkelig ikke interessant (med mindre en er JB-fan). Syns man slikt er interessant, har man se%hør tilgjengelig.

AnonymBruker
Skrevet

DIREKTE: Fansen venter i spenning på Justin Bieber, skriker stjernes navn.

SISTE: Justin Bieber vinker til fansen ved Nationaltheateret

«Bieber-fever» i Oslo sentrum. Flere tusen samlet.

Bieber holder pressekonferanse 15.00. Se den på VGTV.

Ikke mer VG på meg i dag, nei, det samme gjelder Dagbladet også.

Gjest Sobril
Skrevet (endret)

Har aldri vært sånn selv, men har friskt i minne at Shatoo satt på den lokale platesjappa og signerte singler en gang på 80-tallet. Tror jeg har den liggende hjemme - løp og kjøp!

For øvrig; har dere noensinne sett dokumentarer fra den gangen Beatles og Elvis var store? Var like hysteriske tilstander da.

Selv kan jeg ikke fatte og begripe at det går an å opphøye mennesker på den måten.

Kvinnfolk! (og jentunger)

Endret av Sobril
Skrevet

Hehe - slik skriking kommer vi nok ikke unna!:) "Normal" måte å vise man er fan på. Jeg kan jo sitte hjemme selv og virkelig kjenne beundring over noens arbeid - enten det er film eller musikk. hvordan denne beundringen uttrykkes varierer bare XD haha. Og selv om Justin Bieber ikke lager min type musikk, så er han jo flink - han er.. 18 år? Ikke det at jeg ville vært en person som skrek etter han på gaten - verken nå eller da jeg var fjortis selv..:P Jeg er nok - om det skal sammenliknes - ungen som står lengst bak i køen for å få russekort av den store kule russen;)

Skriking virker for meg mer naturlig rett før konserten hans for eks - for da er man oppglødd for en opplevelse man snart skal få. Hvordan noen av jentene kan begynne å grine kun av synes av Bieber er meg litt fjernt. Men herregud - de har det jo moro. Vil de stå flere timer i kø - så hvorfor ikke?;) Og avisene skriver alltid masse om slike kjendisbesøk - hvorfor skal det være ekstra mange klager når det skjer med justin bieber?

Skrevet

Hadde enda skjønt det hvis han så ut som en gutt, men han ser ut som en 12 år gammel jente i ansiktet. Han er den mest feminine gutten jeg har sett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disse skrikebertene virker ikke akkurat som de skarpeste knivene i skuffen, så de burde heller vært på skolen.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner jeg begynner å grue meg til å dra ned til byen med niesen min etterpå.

Scorer nok greit på tantebarometeret, men det blir definitivt ørepropper i øra :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingenting imot fyren, min irritasjon går utelukkende på alle de hylende tenåringsjentene som løper rett ut i trafikken nede ved Oslo S, og således skaper fullt kaos for politi og andre sivile, samt en bråte med nesten-ulykker. Fikk selv hjertet i halsen av VGTV-videoen hvor fanskaren løper etter den svarte bilen ved JBT - rett ut i veien, foran trikken, biler og alt, uten å se seg for eller noe som helst.. Selv har jeg tenkt å holde meg laaaaangt unna sentrum så godt det lar seg gjøre resten av dagen og i morgen tidlig, og jeg håper at ingen blir påkjørt av trikken/bussen i sin iver etter å se en flik av Bieber.

Skjønner så klart at det er fryktelig spennende; hvor ofte får man sjansen til å se en superkjendis up close liksom, og i Norge attpåtil ;)

But still, litt trafikkvett hadde vært fint.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg tenker meg om hyler jeg selv i flere situasjoner, blant annet før, under og etter konserter jeg er giret på. Ikke ukontrollert skriking men mer hoiing, men likevel - er det egentlig så veldig annerledes?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg må helt ærlig si at jeg blir pinligberørt av oppførselen på disse ungjentene.. Jeg (som også er en fan av Justin Bieber) klarer ikke helt å forstå hva som får de til å løpe etter bilen hans og kaste seg ut i trafikken for å kanskje få et lite glimt.

Er det fordi han aldri har vært her før? Fordi vi ikke har hatt muligheten til å se en konsert? Jeg forstår det ikke!?

Så en video lagt ut av tv2 og det første jeg tenker er "stakkars gutt, hvordan i alle dager orker han det der?!"

En ting er hvertfall sikkert, jeg vil aldri bli berømt! =P

Endret av Maddebs
Skrevet
Samme med Aaron Carter. Jeg visste knapt nok hvem han var før jeg plutselig skjønte at han liksom var supersøt og kjekk, og at noen andre jenter i klassen elsket ham. Så da slang jeg meg på jeg og, og hadde et lite Aaron Carter-crush i noen uker.

Aaron? Det var jo Nick som var den heite!

enhanced-buzz-756-1334682441-25.jpg

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...