Aussie Skrevet 29. mai 2012 #1 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg er ikke så mye eldre enn den aktuelle aldersgruppen av jenter som nesten går til grunne av hysteri i disse timene pga. Bieber. Jeg har aldri følt det slik noensinne ovenfor såkalte superstjerner og såkalte pusegutter som knapt er tørr bak ørene, at jeg skal nærmest gå opp i limingen pga. slike typer "stjerner" er for meg fullstendig fremmed. Kan noen med litt innsikt i menneskesinnet vennligst forklare meg utførlig hva som er så spesielt med fjonge tenåringsgutter hvis er et produkt av idol-og-penge-fabrikken, og som forårsaker den totale kollapsen i jenters (og enkelte gutters) hode? Edit: enkelte smårusk som måtte rettes. Endret 29. mai 2012 av Aussie 6
Gjest snoopy_93 Skrevet 29. mai 2012 #2 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Lurer jeg også på.. OT; fant en blogg for ikke så mange timer siden hvor en gutt (trolig lever i en fantasi verden)skriver at han og jb har giftet seg osv. I slutten av hvert innlegg er det skrevet "Elsker deg Justin Bieber <333 xoxo<333" Her finner du bloggen. Link som funker er på plass. Endret 29. mai 2012 av snoopy_93
Aussie Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Lurer jeg også på.. OT; fant en blogg for ikke så mange timer siden hvor en gutt (trolig lever i en fantasi verden)skriver at han og jb har giftet seg osv. I slutten av hvert innlegg er det skrevet "Elsker deg Justin Bieber <333 xoxo<333" Her finner du bloggen. Siden er tatt ned :gjeiper: Kom for øvrig til å tenke på den dagen Justin Bieber "legger opp", da kan jeg bare tenke meg den strømmen av telefoner som garantert vil renne inn til div. telefonhjelp-organisasjoner. Endret 29. mai 2012 av Aussie
Boudicca Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Æææ, så på nyhetene i sta. Irriterende, skrikende småjenter.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #5 Skrevet 29. mai 2012 Jeg stusser egentlig mer over alle de som hater Justin Bieber, og føler for å uttrykke det til alt og alle. Det han gir ut er ikke min smak i det hele tatt, men det må da gå an å respektere ham som menneske og musiker likevel. 16
Boudicca Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Det var mer hylinga, eller rett og slett den overdrivende skrikinga til de jentene som jeg reagerte på. 1
Aussie Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg stusser egentlig mer over alle de som hater Justin Bieber, og føler for å uttrykke det til alt og alle. Det han gir ut er ikke min smak i det hele tatt, men det må da gå an å respektere ham som menneske og musiker likevel. Det er oppførselen til fansen hans jeg stusser på, og ikke Bieber. Hva Bieber angår, så er han et produkt skapt av de som står rundt ham. Endret 29. mai 2012 av Aussie 4
Munchlax Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Siden er tatt ned :gjeiper: Kom for øvrig til å tenke på den dagen Justin Bieber "legger opp", da kan jeg bare tenke meg den strømmen av telefoner som garantert vil renne inn til div. telefonhjelp-organisasjoner. Link som funker Snakk om hysteri! Hva er det egentlig med denne gutten som er så fryktelig spesielt? Selv har jeg et par venninner på tjueto som er helt gale etter ham.
Gjest uAnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 sånn har det vært siden platespilleren kom på markedet, det er virkelig ikke et nytt fenomen som oppstod med Justin Bieber. Noen som husker Spice Girls, jeg sverger jeg fortsatt har piping i ørene etter skrikende småjenter på 90-tallet 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #10 Skrevet 29. mai 2012 Snakk om hysteri! Hva er det egentlig med denne gutten som er så fryktelig spesielt? Selv har jeg et par venninner på tjueto som er helt gale etter ham. Dette er da ikke noe nytt i det hele tatt. Boybands og mannlige artister har blitt forgudet av unge, hysteriske, avstandsforelskede jenter så lenge jeg kan huske. 4
Gjest WendyClear Skrevet 29. mai 2012 #11 Skrevet 29. mai 2012 Link som funker Snakk om hysteri! Hva er det egentlig med denne gutten som er så fryktelig spesielt? Selv har jeg et par venninner på tjueto som er helt gale etter ham. Jeg tror den bloggen er ironisk, en parodi av rosabloggerjenter.. men nå er ikke jeg alltid en kløpper på å gjennomskue ironi 5
Gjest WendyClear Skrevet 29. mai 2012 #12 Skrevet 29. mai 2012 (endret) dobbelpost Endret 29. mai 2012 av WendyClear
Gjest Yellow Taxi Skrevet 29. mai 2012 #13 Skrevet 29. mai 2012 Jeg har aldri følt det slik noensinne ovenfor såkalte superstjerner og såkalte pusegutter som knapt er tørr bak ørene, at jeg skal nærmest gå opp i limingen pga. slike typer "stjerner" er for meg fullstendig fremmed. Jeg forstår det heller ikke. Men jeg forstår det heller ikke i forhold til Steven Pinker, Kongen, Aksel Hennie, eller Jens Stoltenberg heller. Uavhengig om de har gjort noe jeg respekterer eller ikke så forstår jeg ikke hvorfor folk skriker og står i timesvis for å møte dem. Jeg har ingenen relasjon til noen av disse menneskene og jeg er sikker på at det ikke er noe jeg kunne sagt til noen av dem de ikke har hørt tusen ganger før, så jeg hadde ikke sagt noe uansett om jeg hadde sjansen. De er da bare mennesker. 5
Aussie Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Jeg forstår det heller ikke. Men jeg forstår det heller ikke i forhold til Steven Pinker, Kongen, Aksel Hennie, eller Jens Stoltenberg heller. Uavhengig om de har gjort noe jeg respekterer eller ikke så forstår jeg ikke hvorfor folk skriker og står i timesvis for å møte dem. Jeg har ingenen relasjon til noen av disse menneskene og jeg er sikker på at det ikke er noe jeg kunne sagt til noen av dem de ikke har hørt tusen ganger før, så jeg hadde ikke sagt noe uansett om jeg hadde sjansen. De er da bare mennesker. Veldig enig, for meg er disse vanlige mennesker, bare med den forskjell at alle "kjenner" dem. Jeg har møtt på kjente mennesker, og ikke gjort mer/annet enn å smile eller hilse på avhengig av situasjon og omstendigheter, akkurat som jeg gjør ovenfor totalt ukjente mennesker. Dog finner jeg det likevel fascinerende at noen mennesker, som i dette tilfellet Bieber, har en slik effekt på mennesker (mange mennesker), på en slik måte at det oppstår hysteri etc. bare han viser seg. Endret 29. mai 2012 av Aussie 3
Munchlax Skrevet 29. mai 2012 #15 Skrevet 29. mai 2012 Jeg tror den bloggen er ironisk, en parodi av rosabloggerjenter.. men nå er ikke jeg alltid en kløpper på å gjennomskue ironi Det håper jeg virkelig den er, hvis ikke blir jeg litt småredd.
Gjest Kyklopen Skrevet 29. mai 2012 #16 Skrevet 29. mai 2012 (endret) de er jo ganske unge da. de gjør vel bare det de har sett på TV og kopierer det. jeg mener, de ser jo ut som noen spørsmålstegn der de står og venter. jeg tror egentlig ikke de skjønner helt hva de skal gjøre, for det er egentlig ikke noe spess å gjøre bare fordi man ser en kjendis, så da gjør man det man har sett på TV. hyle, hyle og hyle mer! Endret 29. mai 2012 av Kyklopen
Gjest SummerJudith Skrevet 29. mai 2012 #17 Skrevet 29. mai 2012 haha, ser dere virkelig ikke at den bloggen bare er kødd xD? ganske morsom blogg egentlig
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #18 Skrevet 29. mai 2012 Ja, jeg syns det er flaut å se at mennesker reagerer slik av å se en de har sett på tv'n eller hørt på radioen. Jeg kommer aldri til å forstå det. Har vært tenåring jeg også, men jeg har aldri reagert med å skrike og hyle når jeg ser et "kjent" menneske. Det er bare pinlig. Og ja, jeg blir litt flau av å være jente når jeg ser disse små fjortisene hyle, skrike og gråte når de ser f.eks Justin Bieber.
Sophia Skrevet 29. mai 2012 #19 Skrevet 29. mai 2012 Vi har så sykt lyst til å se ham nå! Det hadde redda livet, liksom. Tenk at vi puster samme luft som Justin Bieber. Silje og Idunn forteller at de tror de kommer til å bli veldig hysteriske, om Bieber plutselig dukket opp. De er forberedt på å gjøre alt for å få se ham. - Vi kommer til å sove ute i natt, utenfor hotellet, om nødvendig. Det hadde vært veldig stort å få se ham. Vi kommer nok til å gråte, og bli veldig hysteriske. Link artikkel De er nå søte da, selv om de er litt hysteriske. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #20 Skrevet 29. mai 2012 Syns Dagbladets dekking av saken er vel så fjortis. og DET gjør meg flau. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå