Gå til innhold

Er stjernetegnet du har ditt egentlige?


Anbefalte innlegg

Dette er sikkert old news for noen, men det har seg altså slik at stjernetegnene våre har liksom endret seg en smule, ifølge denne her; http://www.livescience.com/9292-wobbly-earth-means-horoscope-wrong.html

Selv om astrologer hardnakket hevder at det har iiiiiingenting å si for den vestlige astrologien, http://www.bbc.co.uk/news/magazine-12207811 , så vet jeg iallfall ikke hvem som stikker av med sannheten her.

Jada, astrologi er bare vissvass, men det er nå litt gøy med stjernetegn likevel.

Capricorn: Jan. 20-Feb. 16.

Aquarius: Feb. 16-March 11.

Pisces: March 11-April 18.

Aries: April 18-May 13.

Taurus: May 13-June 21.

Gemini: June 21-July 20.

Cancer: July 20-Aug. 10.

Leo: Aug. 10-Sept. 16.

Virgo: Sept. 16-Oct. 30.

Libra: Oct. 30-Nov. 23.

Scorpio: Nov. 23-29.

Ophiuchus: Nov. 29-Dec. 17.

Sagittarius: Dec. 17-Jan. 20.

Så hvem har endt opp med det helt nye tegnet?

Jeg er nå glad for at jeg fremdeles er løve. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har visst fått dette nye tegnet. Men hva heter det på norks, og brukes det til noe i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke tvilling. Aldri vært tvilling, tilogmed tattovert kreps, så dette nekter jeg å gå med på! :lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst fått dette nye tegnet. Men hva heter det på norks, og brukes det til noe i det hele tatt?

Slangebæreren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst fått dette nye tegnet. Men hva heter det på norks, og brukes det til noe i det hele tatt?

Det blir vel noe sånn som slangebæreren/dragebæreren. Serpent bearer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmann, jeg? neh den beskrivelsen passer meg ikke, fiskene (som jeg er etter vanlig beregning) passer så jeg forholder meg til det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er 100% personligheten til mitt gamle stjernetegn. 101%. Det er såpass treffende at i samtlige beskrivelser av den typiske XX-stjernetegn kunne man satt inn mitt navn, og alle som kjenner meg ville nikket og sagt: Ja, akkurat sånn er Dolce.

Men jeg har tydeligvis fått nytt stjernetegn nå, og har bortimot ingenting til felles med beskrivelsene av personer som er født i dette tegnet. Kanskje 2%? I beste fall.

Jeg tror heller ikke på stjernetegn og sånt. Men leser litt for moro skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kittycat

Ja leste om dette for en stund siden. Ble litt argh :P Skorpionen er liksom meg. Liker personligheten til skorpionen: selvstending, ego, ond og creepy :P vet ikke hva jeg liksom skal være nå, er født 24. oktober, men holder meg til scorpio<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst endret stjernetegn. Morsomt med astrologi tross jeg bare synes at det kun er for gøy.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både det nye og det gamle tegnet kler meg, men det gamle mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst plutselig blitt vær jeg nå.. :klo:

Jeg som synes jeg passet så godt til å være tyr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Fikk nytt stjernetegn og det passa meg bedre enn mitt "gamle" :fnise: Utrolig mye bedre faktisk. Er som å lese om seg selv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nytt stjernetegn og det passa meg bedre enn mitt "gamle" :fnise: Utrolig mye bedre faktisk. Er som å lese om seg selv. :P

jeg hadde det sånn på det jeg hadde "før".. Mitt "nye" stemmer ikke i det hele tatt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Søgni

Jeg har visst et annet etter den nye oversikten. Det forklarer hvorfor alle de storslåtte planene mine om hvordan kapre diverse "drømmemenn" basert på matchtester/horoskop i skoledagbøker og blader alltid slo feil da jeg var fjortis. :filer:

Derfor, og utelukkende derfor, tror jeg den nye oversikten stemmer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt, du liksom! :snurt:

Jeg vil gjerne fortsette å være skorpion, for det tegnet er mye kulere enn vekten sitt. Pluss at jeg er like giftig som en skorpion. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått fra Vær til det nye. Jaja, kanskje hellet mitt tar seg opp og alle mine store planer faktisk går slik jeg har tenkt da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...