Øydis Skrevet 2. mai 2013 #621 Del Skrevet 2. mai 2013 Oi, dette høres tøft ut. Man får jo bare regne med at de som sitter med ansvaret synes det er forsvarlig, men lenge har hun nå holdt på uansett. Håper det blir en spurt på slutten og at lille snart er ute! Alle vi som følger med kunne jo tatt en halvtime av fødselen hver, da skulle hun nok fått hvilt seg godt og lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. mai 2013 #622 Del Skrevet 2. mai 2013 Fødsel som organisert dugnadsarbeid, dét hadde vært i god Mafalda-ånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 2. mai 2013 #623 Del Skrevet 2. mai 2013 Uff, sender all min medfølelse over til Mafalda..... Kan tenke meg hun er sliten nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirama Skrevet 2. mai 2013 #624 Del Skrevet 2. mai 2013 Medfølelse fra meg også.. Håper det går bra med Mafalda, og at den lille (jenta? hihi), snart er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. mai 2013 #625 Del Skrevet 2. mai 2013 JIPPI!!! Mafaldas lille Smule ble født klokka 11.18 i dag! Og det er en jente! Jeg har fått se bilde og hun er en svært vakker liten frøken. Skulle hilse til damene her inne Å, gratulerer, Mafalda!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citrus Skrevet 2. mai 2013 #626 Del Skrevet 2. mai 2013 JIPPI!!! Mafaldas lille Smule ble født klokka 11.18 i dag! Og det er en jente! Jeg har fått se bilde og hun er en svært vakker liten frøken. Skulle hilse til damene her inne Å, gratulerer, Mafalda!!! Hurra!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 2. mai 2013 #627 Del Skrevet 2. mai 2013 (endret) ååååååå!! Endelig kom hun! Jeg kan tenke meg hun er utmattet men lettet nå! Så heldig du er som har fått bilde, Ciara Du må hilse så mye fra alle sammen! Og selvfølgelig, gratulerer! Endret 2. mai 2013 av Mus-Katt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 2. mai 2013 #628 Del Skrevet 2. mai 2013 Puster lettet ut her. GRATULERER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. mai 2013 #629 Del Skrevet 2. mai 2013 Åh, endelig! Gratulerer så mykje med den lille luring-jenta, Mafalda! Håper du får ein flott start på barseltida. Det er deg vel forunt etter ein slik slitsom fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 2. mai 2013 #630 Del Skrevet 2. mai 2013 Gratulerer så masse til hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 2. mai 2013 #631 Del Skrevet 2. mai 2013 Ååå, så gøy :D gratulerer massemassemasse til Mafalda og jenta :D ...og mannen og hele resten av gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 2. mai 2013 #632 Del Skrevet 2. mai 2013 IIik, nå fikk jeg frysninger! Hurra, hurra, hurra for Smula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øydis Skrevet 2. mai 2013 #633 Del Skrevet 2. mai 2013 Gratulerer så mye, Mafalda! Veldig koselig å høre, og vel overstått! Håper dere får en fin start sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 2. mai 2013 #634 Del Skrevet 2. mai 2013 Gratulerer så masse Mafalda! Hun er sikkert helt perfekt Ble nesten litt rørt jeg nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 2. mai 2013 #635 Del Skrevet 2. mai 2013 Å, for en herlig nyhet! Gratulerer så masse, Mafalda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illa236 Skrevet 2. mai 2013 #636 Del Skrevet 2. mai 2013 Hipp hurra gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 2. mai 2013 #637 Del Skrevet 2. mai 2013 Hurra! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirama Skrevet 2. mai 2013 #638 Del Skrevet 2. mai 2013 Gratulerer så masse med en liten frøken, Mafalda!! Endelig kom hun ut! :D Håper du har det bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. mai 2013 #639 Del Skrevet 2. mai 2013 Gratulerer så mye med prinsessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2013 #640 Del Skrevet 2. mai 2013 Gratulerer så mye med den egenrådige lille jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå