Gå til innhold

Mafalda peiser på


Mafalda

Anbefalte innlegg

Hola chicas! :vinke:

Et relativt absurd tidspunkt å starte prøverdagbok på. Akkurat nå sitter jeg i solsteken på balkongen og ser utover Middelhavet, med en iskald San Miguel ved siden av PC'en. Vinden fra i morges er stilnet, nå er det brennhete solstråler, og palmer som bare såvidt gidder å vaie litt i brisen en sjelden gang.

San Miguel, ja. Det blir dårlig med det i månedene som kommer, hvis alt slår til :ler: Men jeg har mine tvil om det klaffer denne måneden, med mindre mannen min har svært seiglivede svømmere. At de svømmer som rakkern vet vi jo allerede- jeg er tross alt her på fotballcup med eldstesønnen, og hjemme har vi tre til- men om de lever lenge nok til å treffe et egg som ble sluppet akkurat mens mannen var på forretningsreise i Statene, det skal vel mye til.

Vi får se. Jeg har ingen hast. Det er ikke engang sikkert at det går så lett, vi er ikke direkte unge lenger. Men spiralen er uansett ute, så nå kan alt skje! Spennende!

Man skulle kanskje tro at det ikke er noen big deal å bli gravid for femte gang. Og på en måte er det ikke det, jeg er jo veldig avslappet (det var den San Miguel'en igjen, i tillegg til at jeg ikke forstår meg på sånne ting som EL-testing og tjo og hei. Vi bare, øh, puler uten prevensjon og ser om mensen kommer. Boring old farts!). Samtidig vet jeg jo det, at den dagen vi står der med to blå streker, så er det nøyaktig like spennende som sist. Et nytt eventyr. En ny fotballspiller? Eller klarinettist? En ny statsminister- eller et nytt postbud. Ligner på mamma, pappa, storebror? Er det noe jeg har fått respekt for i løpet av mine mange år som mamma, er det hvor "ferdige" barna er når de kommer. Mange liker jo å tro at vi kan forme barna som vi vil, men det er bullshit. Fremelske, dempe, støtte, endre litt- ja, men ungene er som de er fra dag 1, og vår jobb som mamma&pappa er over alt å bare go with the flow, ta ting som de kommer, og være bevisste på hva vi gjør.

Apropos flow- jeg får gå ned til bassenget og se om det er mulig å fiske opp guttungen før han er aldeles blå på leppene. Han er over det stadiet at han kan lokkes med en is, men kanskje en bedre lunsj kan friste?

Hyggelig å "hilse" på dere. Skal lese litt rundt etterhvert og gjøre meg kjent. Kan ikke love at jeg oppdaterer annenhver time, det er mye tidsklemme og ståk hjemme hos oss ;) Men nettopp siden hverdagen består av så mange praktikaliteter, er det godt å ha et "mage-fristed" i tilfelle det flytter inn en reke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tilbake i (kalde) Norge, og nesten helt sikker på at jeg har en liten, hard tennisball nederst i magen. Nemlig.

Ok, så er det et elendig graviditetssymptom. Men det er et veldig godt prøver-symptom! Velkommen til de innbilte (og til tider absurde) symptomers verden! :ler:

Det blir ikke bedre av at jeg ikke har sånn helt kontroll på når mensen inntreffer. Altså, jeg er rimelig regelmessig, men har jo ikke planlagt så godt, så vi må ta forrige måneds datoer etter hukommelsen. Tror det er kanskje rundt den 4.-5. juni?

Uansett- ingen testing før midten av neste uke. Basta! Og så skal jeg ikke skru opp forventningene, det er små sjanser for at vi traff blink denne måneden uansett. Ikke tenke på tennisballen, ikke tenke på tennisballen...

Usj. Like effektivt som å ikke tenke på den rosa elefanten! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, formen er definitivt... snål.

I tillegg til en litt øm tennisball i magen, verker det fælt i korsryggen. Kaffekoppene jeg er fullstendig avhengig av nå fremkaller en viss kvalme. Puppene er ømme- men akkurat det kan like gjerne være et tegn på at mensen er på vei.

Uff. Mind games. Det kan like gjerne være PMS som noe annet. Og jeg har fra før av en veldig "mental kropp" (hvis man kan si det slik)- det jeg tenker, påvirker hva som skjer i kroppen så til de grader. En gang da jeg var ung og fryktet at jeg var gravid, ble mensen en uke forsinket. Og jeg har til og med klart å midlertidig stoppe blodstrømmen i armen ved blodprøvetaking... Med andre ord er det slett ingen grunn til å lytte til kroppens signaler her, kroppen tar antageligvis feil :ler: Jeg tar det i alle fall med en STOR klype salt! Men at formen er rar, er hevet over tvil.

Nå må jeg bare passe på at den småkvalme følelsen ikke "tvinger" meg bort i resepsjonen der det står en sjokoladeskål fra gårsdagens møte... Burde vært forbudt med sjokolade på jobb, det tapper en stakkar for viljestyrke.

Noen timer på jobb nå, og så bærer det ut i noe som må være den kaldeste første sommerdagen på lenge. Brrr, ikke mye som minner om sommer her i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kommet til punktet "KanIkkeMensenBareKommeDa, SåViKanPrøvePåOrdentligSnart!" i prøver-psykosen min.

Uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så er det vanskelig å tro at mannens svømmere skulle ha noen sjanse denne måneden, med mindre de er utstyrt med verneutstyr og proviant :gjeiper: Derfor er disse liksom-tegnene ganske forvirrende, og det hadde på et vis vært like greit om forhåpningene ble slukket en gang for alle- så kunne vi heller gått inn i juni som Duracell-kaniner. Jeg vet at mannen ikke hadde hatt noe imot det!

Rosa elefant... :fnise:

Det jeg burde gjøre, var jo å droppe de tankene og heller konsentrere meg om en av de fire tusen tingene som ligger på Gjørelista. Mai og juni er marerittmåneder i enhver flerbarnsfamilie, den eneste som kan måle seg i stressnivå er desember. Jeg har en million andre greier som burde prioriteres framfor prøving, og føler på et visst tap av selvkontroll og disiplin akkurat nå. Trøster meg med at jeg ikke er den første- og heller ikke blir den siste- som blir en smule tussete i denne perioden... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg fikk "ønsket" oppfylt- Tanta var på plass da jeg våknet i morges. Er ikke spesielt deppa over det, da det som sagt skulle et aldri så lite mirakel til, men det er klart det hadde vært hyggeligere hvis mensen ikke kom...

Nåja. Ny måned, nye muligheter. Fikk et øyeblikks panikk idet jeg trodde at Gubbens jobbtur til Amsterdam også kom til å være rundt EL-perioden, men jeg hadde husket feil. Så det skal ikke stå på det, i hvert fall!

Har alltid hatt (for) lett for å bli gravid, men det er klart: når man begynner å klatre godt opp i 30-årene, vet man at det ikke nødvendigvis er like lett. Men det er ikke annet å gjøre enn å pule vente og se.

Og for å fokusere på det som er bra: det blir en aldri så liten iskald pils til EM-åpningen på fredag! Gleder meg som en unge, jeg er totalt fotballgal og har hatt det fælt nå som det er fotballpause i alle ligaer. Faktisk var det jeg som insisterte på at vi måtte kjøpe tilgang til både Tippeligaen, Permier League og La Liga, selv om det koster skjorta (med mange barn er vi jo så mye hjemme uansett, at vi kan like gjerne kose oss når vi er der- det er liksom argumentasjonen min, øh...).

Dette er et faktum min mann elsker å trumfe med når hans kolleger klager over at de ikke får se fotball av kona. :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 dager igjen. 11 dager!

Og det har ingenting med verken egg, sex eller slim å gjøre :hoho: (gjorde den feilen å stikke innom Prøver-forumet mens jeg spiste lunsj. Veldig dårlig effekt på matlysten, anbefales ikke.)

Derimot er det 11 dager igjen til sommerferien!

Nå er det riktignok ikke jeg som har sommerferie, men barna. Og da er det faktisk ferie, det faktum at jeg er på jobb åtte timer om dagen hindrer ikke feriefølelsen. Etter min definisjon har jeg ferie, så lenge barna ikke skal overalt hele tiden og ikke må gjetes med lekser og kjøring hele tiden.

For nå går gamle Mafalda på stumpene. Er hittil oppe i to konserter, en avslutning, to konferansetimer og tre fotballkamper denne uka, i tillegg til vanlige greier, og så er det fest i barnehagen i ettermiddag. Og selv om jeg oppriktig synes det er gøy, så er juni-innspurten temmelig tøff. Jeg var ikke veldig opplagt der jeg sto og pyntet kake klokka seks i dag morges... :natti:

Kanskje like greit at jeg ikke ble gravid denne måneden, ellers hadde jeg gått rundt som en zombie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK, så stresser jeg ikke voldsomt med å tisse på pinner og beregne og teste i hytt og pine.

Men sex må man dog ha, hvis det skal bli noen baby. Såpass har jeg satt meg inn i det.

Problemet er: når?

Helgen var cup, avslutningskonsert, og pliktbesøk hos familie. Så en mandag med huskonsert og kamp, en tirsdag med mann på jobbfest. I dag en kamp og speideravslutning, og i morgen konsertopptak og idrettsstevne. Fredag er nok en huskonsert- andre siden av byen denne gang- og en kamp til, og lørdag er dugnad og grillfest hos det ene laget på kvelden. Og ja, jeg har en jobb :fnise:

Det er søren ikke lett å få tid oppi alt dette. Når klokka nærmer seg midnatt og det groveste av husarbeid og planlegging er gjort, er det jammen ikke mye saft og kraft igjen i en gammel skrott. Det gjelder nok både meg og Gubben.

Men som sagt, det må jo til dersom det skal kunne bli til noe barn. Derfor er jeg aldri så lite stolt av min egen innsats i dag: etter siste kjøretur, og etter Portugalkampen (yess! Det gikk vår vei!), lot jeg van Persie og Gomez gå på selvstyr i hele førsteomgang, mens jeg bevilget meg et deilig bad, en kroppsskrubb, og hårkur. Fikk til og med lakket neglene og klasset på litt bodylotion. Og med 30 minutter i varmt vann og med lukkede øyne blir man jo nærmest et nytt menneske. Oppvasken får bar stå til i morgen, så!

Mannen kommer snart hjem fra nok en jobbmiddag. Glad og rødvinsmarinert, vil jeg tro. Klokka er ikke altfor mye, og jeg er både 1) ren og 2) rimelig våken. Det er gode sjanser i kveld! :nigo:

Håper dere som detter innom også koser dere med prøving, i den grad timeplanen tillater det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du skriver veldig bra, måtte bare lese alle innleggene dine! Jeg er førstegangsprøver, håper dere også får treff snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord, og for lykkeønskninger, Mus-Katt (kult nick!). Hyggelig å se deg, og jeg håper det går deres vei snart også! :)

Jeg skriver jo ikke så voldsomt bra Øh, legg falsk beskjedenhet til side nå. Jeg skriver relativt greit, og fremfor alt er jeg en typisk skrivende person. Er på langt nær så slagferdig og overbevisende muntlig, der slår selvkritikken inn på høygir. Men å skrive er for det første morsomt, og så får jeg i tillegg en slags oversikt over en tilværelse som i beste fall er hektisk, og i verste fall fullt kaos :ler: Jeg mistenker at både prøve- og graviditetsdagbok blir fullt av irrelevant pjatt, nettopp av denne grunn, haha!

Fredag kveld. Oh joy! Og enda bedre: jeg har mann og barn ute av huset! Det vil si, minstejenta sitter og ser på Toy Story og gumler jordbær, men alle de andre er ute: mannen min er taxi-service, Susain Bolt (min eldste datter) er på cello-avslutning, NaniRonaldo717 (min eldste sønn)skal spille elite-kamp utenfor byen, og GladVimsen (min yngste sønn) har blitt med en kompis hjem. Kjenner at det ikke er feil med noen få timers pusterom. For helgen er selvsagt heller ikke helg, vi skal på dugnad klokka ni i morgen, etterfulgt av grillfest for NaniRonaldo717, og på søndag er det cup og seriekamp hele dagen. Mandag, tirsdag og onsdag har doble avslutninger hver dag, jeg har ansvar for to av dem. Og, as Sod's Law declares , sentralborddamen på jobb har ferie nå, og siden jeg sitter rett ved siden av er det min jobb å ta over. Hvilket vil si å komme klokka åtte sharp og være lenket til plassen til sjappa stenger. I tillegg til min egen jobb, såklart- den tar jo ikke ferie selv om sentralborddamen er borte ;)

Noen timer i fred passer i grunnen greit! Jeg planlegger å se EM og drikke øl :ler: Noen ganger må man bare "pig out".

Det sagnomsuste egget slippes, i følge klikk.no sin kalkulator, på mandag. Det vil si at vi bør stå på litt i helgen. Så får vi se om det gir resultater. Men jeg kjenner at jeg er glad for å ikke være gravid akkurat nå... Det passer mye bedre i juli, når barna er i alle retninger og det er lite å gjøre på jobb. Såvidt jeg husker fra sist, blir formen relativt sjaber i starten- da er det greit å ikke være altfor overarbeidet.

Ønsker de som måtte stikke innom en fortreffelig fredag! Nå er det tid for Zlatan! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig. I følge kalkulatoren er det omtrent nå jeg verper.

Verper, som en annen høne :kaklehone:

Kan ikke si at jeg merker noe til at det skjer, så dette er kun basert på datoer. Men det høres rimelig ut, og jeg er ganske regelmessig.

Jaja, blir det ikke noe av denne måneden er det i alle fall ikke innsatsen det står på! Helgas tette program tatt i betraktning har vi gjort det beste vi kunne. Påskuddet var, i tillegg til babyproduksjon, at vi må fylle opp kvota før en ukes garantert sextørke. Litt for mange klasserom å rigge, litt for mange kaker å bake... ikke akkurat noen sex-höjdare! :ler:

Godt vi har gjort jobben i forkant av EL :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Four down, two to go... :sukk:

De to avslutningene jeg hadde ansvaret for, er ferdige. I dag er det bare en avslutning og en konsert (og et helt j****a Mount Everest i skittentøykurven når jeg kommer hjem), og så er avslutningsmaratonet over for i år. Susain Bolt skal på fest, og NaniRonaldo717 skal på trening, men det ordner de heldigvis selv, da er det bare de små igjen til meg.

For sikkerhets skyld, i tilfelle jeg ikke har vært tydelig nok: det er hyggelig og gøy med både avslutninger og konserter. Faktisk! Hyggelig å hilse på andre foreldre, gøy å se hva ungene har lært. Men perioden 17. mai til sommerferien er nok til å ta knekken på enhver stakkar som må ta firegangen på alle aktiviteter. Kan noen vennligst skrape meg opp fra gulvet på fredag? :ler:

Aldri så galt at det ikke er godt for noe: tiden går i alle fall fort. Det er godt over en uke igjen til jeg får lov til å tenke på IKM i det hele tatt, så det er kanskje greit å ha noe å fordrive tiden med? Må forresten huske å kjøpe grillmat i lunsjen.

God LilleLørdag, folkens! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og i det jeg skulle feire at vi endelig var ferdig med avslutningskarusellen, dumper det inn tre bursdagsinvitasjoner- en på mail til NaniRonaldo717, og to konvolutter på barnehageplassen til HelloKitty-frøkna. Her skal man ikke ligge på latsiden!

Men dagens adrenalin-kick var forsåvidt ikke bursdagene, men en mail fra Susain Bolts dirigent i ungdomsorkesteret. Vedlagt faktura på 2000 kroner for reparasjon av instrument, den tredje reparasjonsfakturaen vi har fått dette halvåret, men det er ikke poenget. Derimot er det et poeng at Susain må bytte ut det crappy låneinstrumentet sitt så snart som mulig. Sitat dirigenten: "Det er ikke vits i å reparere dette instrumentet mer, i tillegg til at det hindrer Susain i hennes musikalske utvikling". Det triste er at mannen har helt rett, det dreier seg ikke om snobberi. Men jeg må innrømme at et nytt innhogg i nettbanken ikke er så veldig velkomment. Tross alt har sommerens aktiviteter nettopp hatt forfall, og bare den godeste Susain har kostet meg 4000 på Hudøy, 5000 på orkesterkurs, 5000 på Paris-turne, og en tusenlapp på Friidrettsskole. Gutta er ikke stort billigere i drift, bortsett fra SnillVimsen som bare koster 2000 på Hudøy, 1500 på fotballskole og 6000 på orkesterkurs (mormor inkludert), han er jo rene røverkjøpet. Dette var altså utenom den tradisjonelle familieferien.

Nytt instrument til Susain vil vel ligge på en 15-20 000. Og da kjører vi budsjett. Det er mulig å få det billigere, men da synker kvaliteten fra "grei nok" til "elendig". Og det er ikke kult å betale 8000 for et elendig instrument.

Jeg leser trådene om "Hvor mye sparer dere til barna deres", og prøver hardt å la være og le. Disse skjønne og litt naive mødrene (er ikke ironisk her, jeg mener det!), med en eneste billig baby, som insisterer på at det eneste rette er å sette barnetrygden på konto. You wish. Men det kan jo hende at de virkelig prioriterer sparing. La oss i så fall håpe at babyene deres aldri får spesielle fritidsinteresser, har særskilte talenter, eller i det hele tatt er særlig aktive- eller blir bedt i en million bursdager. For oss andre er det bare å punge ut.

*********

Prøving: hvis det ble noe resultat av denne månedens prøving, har jeg nå et frittsvevende, bittelite bringebær i magen. Rart å tenke på. Men jeg tror ikke nødvendigvis at det er tilfelle. Vi har blitt eldre, begge to, og noe sier meg at det ikke blir så lett denne gangen. Det vil tiden vise.

Nå er det tid for EM, og godgutta mine! Força Nani, força Ronaldo, força Portugaaaal! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det er EM, og siden jeg er fullstendig fotballgal, må jeg bare dra fram denne. For selv om spillet fotball er vakkert, er det ikke alt rundt fotballen som er like sjarmerende. Dette må da være Norges aller dårligste supportersang? Jeg ler like høyt hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... og ikke før har vi kjøpt ny gressklipper og til og med skrudd den sammen- så bøtter regnet ned.

Ser ikke ut til at vi får ordnet i hagen denne helgen heller. Og nå begynner det å nærme seg internasjonal hage-krise. Sikker på at alle som kjører forbi tenker at her bor det noen forferdelige lathanser...

Været er dog ingen hindring for en skikkelig fotballkamp! Vålerenga-Stabæk i kveld, nå må da Vålerenga fleske til. Har vært en elendig periode rett før ferien, så i kveld er det kun tre poeng som er godt nok. Og helst masse mål.

Hadde hyggelig jentekveld i går, hos en venninne som nettopp har kjøpt leilighet. Ble en smule cava-brisen... :sjenert: Neste helg er det Farris som gjelder, i tilfelle noe har skjedd. Men det er merkelig, jeg har på et vis ikke på følelsen at vi får det til. Jeg har ingen grunn til å tro det, så lett som det har gått tidligere, det eneste er at vi har blitt eldre men jeg er da på ingen måte utgammel... allikevel så har jeg på følelsen at dette blir vanskelig. Optimistisk og fin som alltid! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På plass på jobben. Med språkkurs i veska :sjenert:

Men nå begynner vi for alvor å komme i sommer-modus. Det er deilig de tre første dagene, så blir det kje-de-lig. Jobben min er av den typen som er ganske sesongavhengig- full rulle høst, vinter og vår, og dørgende stille om sommeren og rundt juletider. Men vi kan ikke akkurat stenge sjappa i to måneder heller, vi må ha en viss grunnbemanning. Derfor sitter jeg her, og skal gjøre det i tre uker til... Like greit å ta med seg bøker og pugge noen gloser, i stedet for bare å surfe rundt på nettaviser!

To unger på sommerskole i dag, den tredje på orkestertur i morgen. Gubben av gårde på konferanse, og jeg jobber som sagt. Ikke den store feriefølelsen, nei, men vi slipper i alle fall ettermiddagsstresset.

Og så venter vi på IKM. Og veeenter, og veeenter. Tiden går ikke akkurat plagsomt fort når man prøver på baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Modig mor

He he - jeg trodde før vi begynte å prøve, at jeg sikkert aldri kom til å bli gravid. Men det ble jeg etter få måneder. Og mistet. Men ble gravid igjen like etterpå. Også nummer to og tre var lette å få på plass. Nå er vi et par år eldre, og igjen tenkte jeg at jeg blir nok ikke gravid igjen ... Jeg tror det delvis er en slags selvforsvarstaktikk. Nå ble jeg jo gravid etter noen måneder i fjor høst, og så med en gang igjen etter spontanaborten. Men etter seinaborten i mars har det gått noen måneder med dårlige sykluser ... Håper vi blir smelt på tjukka begge to så snart som bare det. (Ja, og det samme gjelder alle andre som ønsker seg det, naturligvis!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he - jeg trodde før vi begynte å prøve, at jeg sikkert aldri kom til å bli gravid. Men det ble jeg etter få måneder. Og mistet. Men ble gravid igjen like etterpå. Også nummer to og tre var lette å få på plass. Nå er vi et par år eldre, og igjen tenkte jeg at jeg blir nok ikke gravid igjen ... Jeg tror det delvis er en slags selvforsvarstaktikk. Nå ble jeg jo gravid etter noen måneder i fjor høst, og så med en gang igjen etter spontanaborten. Men etter seinaborten i mars har det gått noen måneder med dårlige sykluser ... Håper vi blir smelt på tjukka begge to så snart som bare det. (Ja, og det samme gjelder alle andre som ønsker seg det, naturligvis!)

Hehe, det er litt pussig med både dagbøker og i prøverforumet. Vi håper jo alle at alle de andre (og en selv) forsvinner ut derfra fortest mulig! :ler:

Litt av en historie du har- jeg håper inderlig at det snart ordner seg for dere, og at dere snart har en liten tass stabbende rundt. Det er jo veldig hyggelig med eldre søsken som går opp i nykomlingen på en litt annen måte- og så ser jeg for meg at det er bra for familiefølelsen. Et nytt midtpunkt og noe å samles om? Her i huset blir det garantert jubelrop hvis vi annonserer en ny liten søster eller bror! Håper den dagen kommer snart- både for deg og for meg :)

Og ja, det er nok en slags selvforsvarstaktikk. Innerst inne håper jeg jo at det har blitt noe. Tør bare ikke tro det ;) Nå synes jeg det stikker i puppene, men er redd for at det bare er psyken som spiller meg et puss igjen. Det hadde ikke vært første gang... Symptomjakt mer meningsløse greier, for man kan innbille seg nesten hva som helst når man aktivt kjenner etter hele tiden. Samtidig er det vanskelig å la være! :klaske:

Spennende! :)

Neimen, hello there! :klem:

Ingen bok på slep, og ikke noe hjørne å oppbevare dem i? Hmm, men mulig du har annet å henge fingrene i for tiden :) Hyggelig å se deg i alle fall, og velkommen til en ny nevrotisk runde!

*************

Susain har flydd av gårde på turne. OK, det var kanskje en overdrivelse, men hun er altså på en orkestertur som faktisk har fått seg spilleoppdrag (gratis riktignok, men moro for det!)! En uke med masse musikk, samvær med venner, og kultur i et land hun er veldig interessert i. Regner ikke med å høre stort fra henne, men håper på en og annen sms når hun har en ledig stund ;)

... og mens jeg går her og venter på at tiden skal gå, hadde det vært fint hvis vi hadde litt fint vær å vente i. Ser ikke ut til at vi skal bli så heldige. Og nå er det snart juli. Får vi en begredelig reprise på fjoråret, mon tro? Skulle så gjerne hatt litt sol og varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, det stikker jo virkelig i puppene! Helt sant!

Argh, prøver-psykosen slår ut i full blomst. Heldige mannen som kommer hjem til en tikkende hormon-baby-psyko-bombe om noen dager. Dette er ikke rasjonelt! :bond:

På tide å gå og legge seg med Vikram Seth. Da må jeg i alle fall konsentrere meg om noe annet. *irritert på seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da hatt veldig lett for å bli gravid de andre gangene? Går sikkert kjapt denne gangen også :)

Mange bøker, men intet bokhjørne. Gidder rett og slett ikke ;) Og leser nok mindre enn før, er cel ikke til å stikke under en stol at jeg er trøttere om kveldene enn jeg pleide. Men snart får jeg jo en ny permisjon og har like urealistiske planer som forrige gang om å få lest masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...