Mus-Katt Skrevet 1. mai 2013 #561 Del Skrevet 1. mai 2013 Ellers så er det kanskje greit at hun er på føden istedenfor hjemme... Noe sier meg at Mafalda ikke hadde hatt godt av å se Real Madrid mot Dortmund i dag. Den kampen ble i overkant spennende på slutten... haha! kanskje spenningen fra kampen hadde fått Smule til å komme ut? Da veit du det til neste gang Mafalda, legg opp til fødsel på Champions League Semifinale/Finale-kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2013 #562 Del Skrevet 1. mai 2013 Ingen oppdateringer i natt. Men nå må hun da snart være i mål... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 1. mai 2013 #563 Del Skrevet 1. mai 2013 Kanskje hun har fått noe å sove på i natt, for så å bli satt på drypp i morges? Har hørt om at de gjør det om den fødende er sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2013 #564 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, kanskje det? Spennende dette her. Måtte se på mobilen hver gang jeg ammet i natt. Synes Mafalda er så tøff. Fem barn! Og ingen dans på roser med svangerskap og fødsler. Tenk så deilig når hun kan si at babyproduksjon er et tilbakelagt kapittel og bare nyte det utvilsomt supersøte resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. mai 2013 #565 Del Skrevet 1. mai 2013 Håper det går bra med dem! Ser for meg at hun synes det er greit at dette er sistemann, ja! Er så spent på om Smule er jente eller gutt! Håper det blir en ok opplevelse for henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 1. mai 2013 #566 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg blir bare mer og mer bekymret nå, jeg... Og ikke minst så synes jeg bare mer og mer synd på Mafalda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2013 #567 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, jo lenger det trekker ut jo mer tenker jeg på hvor sliten hun må være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mai 2013 #568 Del Skrevet 1. mai 2013 Huff, dette er iallfall noko heilt anna enn min drømmefødsel, forstår eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 1. mai 2013 #569 Del Skrevet 1. mai 2013 Uff, håper hun snart har Smule på brystet og kan nyte lille babyen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 1. mai 2013 #570 Del Skrevet 1. mai 2013 Håper så inderlig at det snart nærmer seg slutten nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. mai 2013 #571 Del Skrevet 1. mai 2013 Oj oj oj! Går sikkert bra Spent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 1. mai 2013 #572 Del Skrevet 1. mai 2013 Huff, jeg kjenner også at jeg er bekymret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 1. mai 2013 #573 Del Skrevet 1. mai 2013 Ja, merker at jeg er litt urolig i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 1. mai 2013 #574 Del Skrevet 1. mai 2013 Er det ikke begrenset hvor lenge man får lov til å være i aktiv fødsel? Dvs at dersom Mafalda var i aktiv fødsel når hun sendte mld til Ciara i går morges, så har hun vært i aktiv fødsel i nærmere 36 timer nå... Det er det vel lite sannsynlig at sykehuset tillater? Nei, det spørs nok ikke om Mafalda har blitt mamma igjen, og da gjenstår det å se om det ble en gutt, jente, keiserinne eller keiser. Jeg sitter nesten med følelsen av at det endte med keisersnitt nå som det har drøyd ut såpass lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2013 #575 Del Skrevet 1. mai 2013 Jeg har også tenkt keisersnitt. Men: Mafalda har hatt veldig langvarige fødsler før uten at det har vært noe galt. Så jeg velger å tro at det nok går greit. Og hun kan for eksempel har fått sove litt før hun ble satt på drypp, hva vet vi. ...og så finnes det selvsagt en annen mulighet, at Mafalda har født for flere timer siden men er for sliten/lykkelig/hormonell til at hun har sendt melding. Men i løpet av kvelden bør vi vel ha hørt noe. Jeg går nesten rundt og tripper og sjekker telefonen annethvert minutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 1. mai 2013 #576 Del Skrevet 1. mai 2013 ...Det kan godt være selvfølgelig. Ellers sitter jeg nå på tanken at så mye som hun har hatt i hodet sitt er det ikke overraskende om hun har glemt telefonladeren hjemme og batteriet er gått ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2013 #577 Del Skrevet 1. mai 2013 Hehe, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 1. mai 2013 #578 Del Skrevet 1. mai 2013 Melding fra Mafalda: "Dette har vært litt av en runddans og tidvis på grensen til absurd... Men er altså tilbake på ABC (!) og venter ferdig smule i løpet av natten. Godt i gang nå, så det er ikke mange timene " Så her har det nok skjedd mye rart. Men da er det tydeligvis ingenting i veien, og forhåpentligvis snart en smule på fødestua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 1. mai 2013 #579 Del Skrevet 1. mai 2013 Phew, da kan vi iallefall puste lettet ut! Du får si vi har bekymret oss mye her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 1. mai 2013 #580 Del Skrevet 1. mai 2013 Åh, det var godt å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå