Gå til innhold

Mafalda peiser på

Mafalda

Anbefalte innlegg

Ellers så er det kanskje greit at hun er på føden istedenfor hjemme... Noe sier meg at Mafalda ikke hadde hatt godt av å se Real Madrid mot Dortmund i dag. Den kampen ble i overkant spennende på slutten... :fnise:

haha! kanskje spenningen fra kampen hadde fått Smule til å komme ut?

Da veit du det til neste gang Mafalda, legg opp til fødsel på Champions League Semifinale/Finale-kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen oppdateringer i natt. Men nå må hun da snart være i mål... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har fått noe å sove på i natt, for så å bli satt på drypp i morges? Har hørt om at de gjør det om den fødende er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det?

Spennende dette her. Måtte se på mobilen hver gang jeg ammet i natt.

Synes Mafalda er så tøff. Fem barn! Og ingen dans på roser med svangerskap og fødsler. Tenk så deilig når hun kan si at babyproduksjon er et tilbakelagt kapittel og bare nyte det utvilsomt supersøte resultatet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Håper det går bra med dem! Ser for meg at hun synes det er greit at dette er sistemann, ja!

Er så spent på om Smule er jente eller gutt!

Håper det blir en ok opplevelse for henne! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir bare mer og mer bekymret nå, jeg... Og ikke minst så synes jeg bare mer og mer synd på Mafalda. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jo lenger det trekker ut jo mer tenker jeg på hvor sliten hun må være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette er iallfall noko heilt anna enn min drømmefødsel, forstår eg... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke begrenset hvor lenge man får lov til å være i aktiv fødsel? Dvs at dersom Mafalda var i aktiv fødsel når hun sendte mld til Ciara i går morges, så har hun vært i aktiv fødsel i nærmere 36 timer nå... Det er det vel lite sannsynlig at sykehuset tillater?

Nei, det spørs nok ikke om Mafalda har blitt mamma igjen, og da gjenstår det å se om det ble en gutt, jente, keiserinne eller keiser. Jeg sitter nesten med følelsen av at det endte med keisersnitt nå som det har drøyd ut såpass lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tenkt keisersnitt.

Men: Mafalda har hatt veldig langvarige fødsler før uten at det har vært noe galt. Så jeg velger å tro at det nok går greit. Og hun kan for eksempel har fått sove litt før hun ble satt på drypp, hva vet vi.

...og så finnes det selvsagt en annen mulighet, at Mafalda har født for flere timer siden men er for sliten/lykkelig/hormonell til at hun har sendt melding.

Men i løpet av kvelden bør vi vel ha hørt noe. Jeg går nesten rundt og tripper og sjekker telefonen annethvert minutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Det kan godt være selvfølgelig.

Ellers sitter jeg nå på tanken at så mye som hun har hatt i hodet sitt er det ikke overraskende om hun har glemt telefonladeren hjemme og batteriet er gått ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melding fra Mafalda:

"Dette har vært litt av en runddans og tidvis på grensen til absurd... Men er altså tilbake på ABC (!) og venter ferdig smule i løpet av natten. Godt i gang nå, så det er ikke mange timene :)"

Så her har det nok skjedd mye rart. Men da er det tydeligvis ingenting i veien, og forhåpentligvis snart en smule på fødestua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phew, da kan vi iallefall puste lettet ut!

Du får si vi har bekymret oss mye her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...