Gå til innhold

Mafalda peiser på

Mafalda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mafalda skriver:

"Dårlig med både duftlys og action- dette kommer til å ta tid ;) Hils KG-damene fra utrolig treig Urkvinne!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda! Da har hun iallefall tid til å planlegge logistikken fremover! ;)

Får håpe det tar seg opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun er ferdig nå :) Hils tilbake :)

Venter spent på oppdateringer :)

Jeg som heller ikke leser dagbøker.. men som hun over meg, har fulgt denne dagboken fra i høst :)

Gleder meg på nye familiære betraktninger når Smule skal henge med på familiens allerede fullpakkede ukeplan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen oppdateringer, forhåpentligvis betyr det at det er action! Spennende, dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jeg tok feil med datogjettingen min, ihvertfall! :)

Håper alt står bra til med deg, Mafalda, og at slutten på "fødekarrieren" din ikke endte med å bli like ille som fryktet.

Gratulerer så mye! :) (Jeg antar at Smule er ute nå... :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert sjekka her 20 ganger i dag...Håper virkelig at alt har gått bra med deg Mafalda, og at du har lille smule hos deg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg håper at Smule er ute nå: gratulerer så mye! :blomst:

Hva ble det? :) En søt liten gutt, eller ei søt lita jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Jeg blir nesten litt bekymret, jeg, når det ikke er kommet noen oppdatering enda... Håper virkelig alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen oppdatering ennå. Om det så blir natta skal jeg poste oppdatering her! :)

Mafalda har jo hatt veldig langvarige fødsler de forrige gangene også uten at det har vært noe i veien. Barna hennes velger visst å ta seg god tid på ferden... Håper for hennes del at det er over og at hun ligger lykkelig med en baby på brystet, men ser ikke bort fra at det fortsatt fødes.

...og der kom melding fra Mafalda:

"...her har det bare dabbet av utover dagen (...) Blir satt på drypp hvis det ikke tar seg opp snart."

Så da må vi visst bare krysse fingrene videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for oppdatering, Ciara! Mannen og jeg skulle til å gå til sengs her nå, og jeg så at du var inne i tråden så jeg sa "Du, du veit ho morsomme gravide dama på KG som jeg har fulgt, ho føder nå, og jeg tror det kommer en oppdatering nå, vent 2 minutter da!"

Nå tar jeg kvelden her, men som dere andre sikkert så er det første jeg gjør i morgen tidlig å logge på maskina og sjekke for oppdateringer!

Håper virkelig dryppet for fortgang på sakene snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det fordeler med relativt hyppige nattammingar når det er slik spenning i boka! :duskedame:

Men drypp, betyr det føden, eller har dei slikt på ABC òg? Håper uansett at Mafalda snart er ferdig. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drypp betyr føden, fordi drypp krever CTG/STAN-overvåkning av fosteret.

Uansett så er det kanskje en fordel for Mafalda å havne på føden? De pleier vel ikke akkurat å være kjipe på epiduralen dersom man i tillegg er satt på drypp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overført til føde B, ja. Dumt at det ikke ble ABC, men enig med SmallTalk, da blir det forhåpentligvis epidural hvis hun ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi krysser fingrene for at Mafalda får epi dersom hun vil ha! Selv om det er noen ulemper ved å bli satt på drypp, så er det et par fordeler også. Hun blir ihvertfall ikke overlatt til seg selv, slik som hun fryktet. :)

Ellers så er det kanskje greit at hun er på føden istedenfor hjemme... Noe sier meg at Mafalda ikke hadde hatt godt av å se Real Madrid mot Dortmund i dag. Den kampen ble i overkant spennende på slutten... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

Håper lille Smule har komme nå og at Mafalda har fått ein grei fødselsopplevelse. Eg kjenner eg ikkje akkurat misunner henne at det trekk slik ut, sjølv kor mykje eg kunne tenkt meg å føda igjen. Tenk, liten Smule som får komma opp på mamman sitt bryst for første gong og ser rundt seg med store, forundra auge. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...