Ciara Skrevet 18. april 2013 #481 Del Skrevet 18. april 2013 Og navn da? Har dere bestemt dere? (skjønner godt hvis du ikke vil poste det her, bare spent på om beslutningen er tatt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 18. april 2013 Forfatter #482 Del Skrevet 18. april 2013 Åh, noen sånne bilder har vi også! Men det var med min morfar. Han var veldig flink til å... "Hvile øynene" etter middag. En dag våknet han med begge beina bandasjert sammen Fantorangen og soving: Nå har eldstemann begynt å få med seg at pappa (som han ligger i armkroken til) faktisk sover. "Du kan ikke sove, pappa!" sier han. Men så kommer det pussige: Hver gang sier mannen min "Jeg sov ikke, jeg" selv om vi tydelig hørte han snorket. Sånn er jeg selv også. Hvis noen ringer så tidlig at de vekker meg (det skjer forsåvidt aldri lenger...) nekter jeg alltid for at jeg sov hvis de spør. Hva er det med det? Hehe, pussig fenomen det der. Gubben sovner foran TV støtt og stadig (ikke bare Fantorangen), men han nekter konsekvent for at det skjer han også. Lurer på om det kan være samme psykologiske mekanisme som når man snubler på åpen gate, eller faller på isen- med mindre man har brukket både armer og ben, er det tydelig at det viktigste for folk er å sprette opp og late som det ikke skjedde. Og det gjorde jaffal ikke vondt (mens man plukker småstein ut av skrubbsåret og kjenner blåmerkene vokse). Rare greier I går hadde vi en veldig idyllisk dag. Eldstemann var hjemme med oss (jeg legger inn noen fridager for ham. Han er inne i en trassefase og har mange opp- og nedturer i løpet av en dag, og er generelt sliten på grunn av det). Vi tok dagen helt på hans premisser. Rolig morgen, lenge ute på lekeplassen (tross barnehageproblematikk angrer jeg ikke en dag på at vi flyttet. Stor, inngjerdet lekeplass ti meter fra utgangsdøra!) der lillebror sov fornøyd i vogna si i 2,5 time. Storebror fant fram leker fra i høst som hadde dukket opp igjen etter isen har smeltet, moret seg i 30 minutter med å helle vann fra en pappkopp til en annen. Mor fikk sneket til seg noen rolige minutter med ansiktet i sola. Så gikk vi inn igjen og spiste lunsj, storebror sov litt, v lagde middag sammen og koste oss. I det hele tatt en stressfri dag i nydelig vær og med god stemning hos store og små. Og minstemann gliser og ler med de små tennene nede. I dag tidlig våknet jeg av noen små bablelyder fra senga hans, og da jeg skottet bort så jeg bare to nakne føtter og to hender som fektet i vei. Og verdens største glis da jeg lente meg over senga. Så heldigvis, familieliv er en stor dose kos og kjærlighet Så koselig lesning. Og ja, det er jo heldigvis mye kos og kjærlighet også, innimellom stress og trass... det er vel derfor vi holdeer ut Så bra at dere fikk den fine soldagen i går da, når eldstemann hadde fri! Må ha vært knall å være på lekeplassen med sol og mild bris. I dag har jo hele våren forsvunnet, og jeg meldte nettopp på SnillVimsen på cup på søndag under forusetning av at lagleder kan fikse bedre vær Fem timers utendørscup er slitsomt nok når det er penvær, men vi har jammen hatt noen opplevelser i høljregn eller minusgrader som bare er helt... grusomme. Håper du og glise-lillebror har en fin dag! Synes fortsatt det er imponerende at du holder ut! Følte meg som et vrak sist selv, og jeg har enkle svangerskap og hadde bare fått et barn fra før. Snart er det over og verdens søteste Smule er her! Har du, blant alle andre viktige planer, fått på plass et varslingssystem for oss her? For du vet, 17. mai-komite og krevende oppgaver til tross, vi krever også vårt og vil gjeeeerne få vite det når smule har meldt sin ankomst Jeg har nesten tatt det for gitt at min datafrik av en mann er oppkoblet via Surface under hele seansen (enten for å spille Minesveiper, eller for å sjekke jobbmail... neida ), men vet jo strengt tatt ikke hvordan det er med nett-tilgang og slikt. Det er mulig jeg har hatt min siste kontroll- er satt opp 3. mai, men håper innerst inne at jeg ikke rekker den- så jeg får ikke spurt om det. Og egentlig vet jeg ikke om det hadde gitt det beste inntrykket. "Ja, har du noen flere spørsmål, eller er det noe du tenker vi burde prate om før fødselen nå?" "Ehhh, altså, er det trådløst internett på fødestua eller?" (her hadde det passet bra med et sup av Cola Light-flaska ) Men hvis vi ikke kommer oss på nett, så kanskje jeg kan være så frekk og bruke deg som sladris? Sms'ene fungerer utmerket så vidt jeg husker. Da de eldste ble født var det faktisk mobilforbud på sykehuset, så vi måtte bruke sånne rådyre betal-telefoner i gangen pga "fare for det medisinske utstyret"... tidene forandrer seg! Halvtime på kjøpesenter gjorde sitt for meg i dag. Hva skjedde med jenta som kunne gå seks timer i høye hæler på senteret og fortsatt ha igjen energi? Godt det er flere av oss! Det er jo ikke snakk om å bli litt sliten- det nærmer seg total utmattelse, forårsaket av de minste og letteste oppgaver. Det er lite praktisk, men samtidig kanskje greit også, for da sørger jo kroppen for at man ikke går helt på høygir de siste dagene og ukene. Sengepauser er tingen! Og i dag har jeg vært rasende effektiv allerede! Var innom jobben og forsøkte for tredje gang å få full kontroll på NAV-papirene, spennende å se om jeg har tenkt riktig denne gangen. Kom tilbake til tomt hus, Gubben er på en eller annen konferanse om Cyberkrig (!?), mens ungene er på skolen og i barnehagen. Bare bikkja som logrer svakt med halen når jeg kommer. Jeg må passe på å nyte disse få dagene med fred og ro, når Smule kommer blir det andre ting som står på programmet... (håper den har sansen for dagsoving, da, det må jeg innrømme!). Dagens lille gåte: det står en full matboks på kjøkkenbordet. Så hvem av ungene er det som kommer til å komme løpende hjem og være desperaaaaaat sulten? Typisk bilde på hvordan det er her i huset: det er alltid en eller annen som glemmer ett eller annet. Slår aldri feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 18. april 2013 #483 Del Skrevet 18. april 2013 Du, den dagen alt går som smurt, er det ikke da du egentlig bør begynne å bekymre deg? Har dere funnet den datakabelen enda, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 18. april 2013 #484 Del Skrevet 18. april 2013 Litt godt å se at det ikke bare er jeg som nekter for å ha sovet om noen ringer meg mens jeg sover. Svarer jo bare automatisk nei. Samme om folk spør om de forstyrrer. Sier alltid nei Mafalda, jeg gjetter SnillVimsen. Må jo være en grunn til at han heter det (kunne fint gjort det selv forresten, noen ganger er jeg helt sinnsykt surrete) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. april 2013 #485 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg vil gjerne sladre, det var det jeg håpet du skulle si! Litt godt å se at det ikke bare er jeg som nekter for å ha sovet om noen ringer meg mens jeg sover. Svarer jo bare automatisk nei. Samme om folk spør om de forstyrrer. Sier alltid nei Hehe, fint det er flere av oss! Når jeg tenker meg om har det nok med manglende kontroll å gjøre og å bli ferska "off guard". Selv om det er sprøtt, er ikke så rart om noen sover hvis man ringer klokka sju, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. april 2013 #486 Del Skrevet 18. april 2013 Og som du, Mafalda altså, skriver om folk som tryner: Det er jo komisk hvordan man skal nekte for at det gjør vondt. Jeg har veldig dårlig humor, og jeg ler meg nesten skakk når folk tryner (i smug!) og hvordan de forter seg opp og ser seg rundt. Så morsomt synes jeg det er, at jeg også ler hjertelig av å tryne selv (også når det gjør vondt) fordi jeg kan forestille meg hvor teit det må ha sett ut. Men siden jeg blir sittende å le litt før jeg kommer meg opp høster jeg selvfølgelig enda flere rare blikk. Flaut. Jeg har tryna opp trappene mot Oslo S midt på sommeren mens det er så fullt av folk at det ser ut som et fugleberg. Jeg har tryna på en bowlingbane (advarsel! Ikke bli så ivrig at du ikke stanser før foten kommer akkurat litt for langt innpå den såpeglatte parketten!). Men vil du høre mannens favoritt av flausene jeg har begått? Veldig uskyldig, men ustyrtelig komisk der og da. Det var da vi var på ferie i Hellas, jeg hadde vide linbukser, vi skulle ut og spise. Så vi rusler avgårde, men jeg synes det er noe litt rart med buksene nederst, men tenker ikke videre over det. Helt til vi har gått et godt stykke, og mannen oppdager at jeg har en sandal hengende fast i bukseslengen, borrelåsen har på forunderlig vis hektet seg i buksebretten. Da lo vi høyt og lenge. Og nå har det blitt sånn at vi kommer på den episoden og holder på å le oss fillete hver gang noe hekter seg fast i noe det ikke skal Beklager skravlingen. Jeg er skravlete i dag, fikk gått på det jobbintervjuet i dag og er lettet over å ha det overstått. Har ingen følelse av hvordan det gikk, men kommer selvfølgelig på en masse ting jeg sikkert burde sagt og andre ting jeg sikkert burde latt være å si. Men, men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 20. april 2013 Forfatter #487 Del Skrevet 20. april 2013 Bare en kjapp mini-tur innom for å si at det var planleggingsdag i barnehagen i går, og i dag er det jo lørdag (= rydd og vask og kjøring til den store gullmedalje), derav mangelen på oppdateringer og skikkelige svar Det blir liksom bare fem minutter her og fem minutter der, og før jeg vet ordet av det står HK-jenta og maser om å få spille bokstavspill. Mors PC er ikke bare mors lenger... eller, det er vel en ganske lang stund siden den har vært akkurat det (det toppet seg da jeg fant ut at en eller annen hadde vært inne på min Facebook-konto og begynt å spille et eller annet idiotspill som spammer kontaktene med oppdateringer... arrgh! ) Smule ligger så fint inni magen, atte, så sladrisen kan ta det helt med ro! Nå står vi snart på farten til å se Susains store danseoppvisning. Hun danser hovedrollen i sin gruppe, så jeg antar det blir et stort Stolt Mamma-øyeblikk i kveld også. Jeg håper i alle fall det, med tanken på at vi måtte ut med en tusenlapp for å få billetter til hele gjengen...! Ha en strålende lørdag i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 20. april 2013 #488 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) God helg til deg også, Mafalda! Dere får kose dere med rydding, vasking, kjøring og ikke minst danseoppvisning! Edit: ikke konsert, men dansing. Endret 20. april 2013 av Surriball Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 20. april 2013 Forfatter #489 Del Skrevet 20. april 2013 Takk for det, Surriball- og ha en flott helg du også! Og endelig, via mannens Surface... Min optiske bedrag av en mage i uke 38: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 20. april 2013 #490 Del Skrevet 20. april 2013 Yay. magebilde! Så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. april 2013 #491 Del Skrevet 20. april 2013 Magebilde! Plutselig følte jeg meg sååå mye bedre! Hvis det er lov å si. Jeg er ikke alene om å ikke ha gigantmage! Men du har en veldig pen mage, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. april 2013 #492 Del Skrevet 20. april 2013 Har du passert 38 veker allerede? Er virkelig krabaten blitt så gammal? Fin, nett mage Eg savnar min allerede... Men eg skal ikkje seia noko om at du må nyta dei siste dagane av graviditeten. Eg har forstått at du gjerne vil bli ferdig nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 20. april 2013 #493 Del Skrevet 20. april 2013 Så koselig med magebilde Nå merka jeg at jeg ble skikkelig nysgerrig på hvordan du ser ut. Fin liten (men ikke for liten da ) mage du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 20. april 2013 #494 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Snerten mage! Jo mindre mage, jo bedre tenker jeg. Da er den ihvertfall ikke like mye i veien og man kan bruke flere vanlige klær. Endret 20. april 2013 av SmallTalk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 20. april 2013 #495 Del Skrevet 20. april 2013 Herlighet, jeg hadde drept for en sånn mage da jeg var i uke 38! Nydelig, er den! Var du like liten med de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 22. april 2013 Forfatter #496 Del Skrevet 22. april 2013 Tusen takk for komplimentene, damer! Selv synes jeg det mest imponerende er Dolly-puppene mine, de tar liksom luven fra hele magen føler jeg Første bildet lot jeg kjolen henge rett ned, men da ble jo magen bare en uformelig liten bulk under kjolen, så jeg måtte dytte den litt under puppene (blyant-testen, anyone? ) og holde inn nederst. Da synes den, i hvert fall. Men det ER som sagt en mage som ligger godt over den røde streken på SF-kurven, den bare gjemmer seg litt. Her har jeg antagelig svaret på hvorfor det har vært så vanskelig med maten, Smule ligger jo kveilet inn i tarmene og sparker godt på baksiden av ribbeina. Strengt tatt har jeg vel også svaret på hvorfor ingen reiser seg på bussen- med en litt vid vår-kåpe utenpå synes den ikke i det hele tatt! Ciara, jeg har hatt gigamage jeg også, men bare de siste par ukene med SnillVimsen. Det var også da jeg fikk de ordentlige strekkmerkene mine, som jeg bare har resirkulert siden Denne gangen føles det som om magen har vært prikk lik i størrelsen hele veien, det har bare blitt dårligere plass. For et par måneder siden var jeg jo ganske bekymret, i forhold til at det ikke ble så mye mat på Smula, men så lenge målene er fine er det vel OK. Kanskje det er en liten jente (med rosa sløyfe på plass!) som ikke har det så travelt med å bli kjempestor? SmallTalk: liten mage er ganske praktisk, ja! Har kommet meg unna mange kleskjøp siden en del topper, jakker og kjoler fremdeles går over magen. Og Gubbens t-skjorter passer fremdeles hvis jeg skal dasse rundt hjemme og gjøre husarbeid Men altså, kabelen til kameraet er fremdeles MIA! Vi må bare finne den nå, jeg vil ikke være avhengig av kornete mobilbilder og skjør elektronikk som tar kvelden av tre dråper lykke-cava på avveie.... nyfødtbildene av Smule vil jeg ha trygt og sikkert på plass i kameraet! Mafalda, jeg gjetter SnillVimsen. Må jo være en grunn til at han heter det (kunne fint gjort det selv forresten, noen ganger er jeg helt sinnsykt surrete) Faktisk var det NaniRonaldo som var synderen med matboksen... han som ellers er så flink til å passe på sakene sine. SnillVimsen glemmer faktisk sjelden ting han skal ha med seg hjemmefra, men det er jo bare fordi jeg løper etter og spør og graver og kommer med påminnelser i et eneste kjør For han er ekstremt surrete. Dagen etter matboks-episoden var det han som hadde glemt igjen pennalet sitt- og på ettermiddagen kom han slukøret hjem uten mobilen sin. Søkk borte. Stønn, enda en utgift... Men apropos SnillVimsen- han leverte nettopp en lekseprøve i sirlig stavskrift med alle svarene riktig! Hurra! Det er jo nesten så mor gråter en skvett av ren glede. For han kan hvis han vil, og kanskje han nå ser at det er verdt litt ekstra innsats? Fy søren så mange timer jeg har brukt på å dra, hale, true, lokke og mase ham igjennom lekser og egenproduserte ekstraoppgaver. Men det er verdt hvert minutt av innsatsen hvis han selv opplever gleden av å få det til, og får lyst til å legge inn et ekstra gir. Absolutt! Men vil du høre mannens favoritt av flausene jeg har begått? Veldig uskyldig, men ustyrtelig komisk der og da. Sandal i buksebeinet? Elegant! Beklager skravlingen. Jeg er skravlete i dag, fikk gått på det jobbintervjuet i dag og er lettet over å ha det overstått. Har ingen følelse av hvordan det gikk, men kommer selvfølgelig på en masse ting jeg sikkert burde sagt og andre ting jeg sikkert burde latt være å si. Men, men. Oi oi, dette er spennende. Krysser fingre og tær og alt som er, hvis de har vett i skolten må de jo ansette deg på flekken- pratsom eller ei! Håper du kommer med en positiv oppdatering på dette snart! ********************* Endelig mandag! Endelig tid for litt fred og ro! Vi har hatt en flott, men hektisk helg. Susain var aldeles strålende på forestillingen på lørdag, og mammahjertet slo et par ekstra slag. Det er morsomt, nå er jo hun og gjengen hennes for lengst over i "ungdom og voksne"-forestillingen, og fremdeles sitter vi foreldre i salen og ser på de nesten voksne barna våre- med pupper og hofter, eventuelt med føtter i størrelse 44 og begynnende skjeggvekst- og tror dere ikke det er akkurat like rørende som Luciatoget i barnehagen? Klump i halsen og det hele Det hadde jeg aldri trodd da Susain var liten, at jeg skulle ha akkurat de samme sentimentale følelsene for ungdommer i slyngelalderen. Men det er vel som de sier: barna våre er for alltid barna våre, om de så blir 40. I går var det først cup for SnillVimsen, og så seriekamp for NaniRonaldo etterpå. Maaange timer i stående stilling, og både mage, hofter og ikke minst rumpe merket den påkjenningen veldig godt etter hvert. Men jeg skal ikke klage, det var tross alt sol og relativt behagelig utevær. Så får det bare være at kynnerne tok fullstendig av og fortsatte utover natta. Våknet klokka to av noen kjempe-kynnere som nesten fikk meg til å lure på om noe var i gang... men neida. Testing, testing, not ready for takeoff. Gubben begynner å bli alvorlig nervøs, da. Han holder jo på med Kom-i-form-prosjektet sitt, og i dag skal han montere barnesetet. Som han sier "Jeg må jo gjøre noe! Noe konkret! Jeg går jo bare her på nåler og venter, og kan ikke gjøre noe som helst fra eller til, så noe må jeg jo finne på!". Stakkars mann. Hvis jeg ringer ham midt i et møte, får han vel hjertet i halsen og er halvveis ut av døra- før jeg rekker å forklare at jeg bare vil ha ham til å kjøpe med smør og poteter på vei hjem. Det er ikke lett å være mann under slike omstendigheter... Men altså, Smule kan ikke komme i dag. Det er skoleoppvisning for NaniRonaldo og klassen, og jeg må kjøre som en villmann i rushen for å rekke det mellom akademiet og SnillVimsens spilletime. Og ikke i morgen, for da er det Susains store konsert. På onsdag er det både ballett og speider og ikke minst Champions League. Hva med helgen, Smule? Etter HK-jentas ballett og når SnillVimsen er levert på speidertur, så er resten av dagen fri... Lørdag kl 15:00? Jah, det høres ut som en god plan. Hvis hovedpersonen er enig, da! Men nå er det senga neste. Var våken fra klokka to til klokka fem, så trenger en time eller to på øret før jeg begynner på NAV-papirene for hundrede gang. Ha en flott mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. april 2013 #497 Del Skrevet 22. april 2013 Jeg tror jeg henger meg på "Baby nesten inne i innvoller" teorien for oss begge. Du får overføre en liste med mulige ankomsttidspunkter til Smule, kanskje h*n innretter seg? Hva slags datakabel er det som mangler til kameraet? Er det en standard USB eller en som er litt spesialtilpasset til det merket? Du får gi gubben den svært håndfaste oppgaven å ta med seg kameraet til en fotobutikk (for ikke å risikere å bli snakket inn i kjøp av nytt kamera ) og få tak i en ny som passer! Litt søvn er nok lurt, selv om jeg nesten lurer på om ikke søvnmangel er det eneste som ville fått NAV-papirene til å fremstå som forståelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 22. april 2013 #498 Del Skrevet 22. april 2013 Det var en flott mage, og du ser jo skikkelig sprek ut! Nå er det jammen ikke lenge igjen, det føles som om det var igår at du satt på baltassen og så ut over middelhavet med en San Miguel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 23. april 2013 Forfatter #499 Del Skrevet 23. april 2013 Jeg tror jeg henger meg på "Baby nesten inne i innvoller" teorien for oss begge. Tror du har rett i det, altså. For ett eller annet sted må jo disse gjennomsnittlig + -babyene våre ligge? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, Tekola, men jeg er i alle fall ikke 2 meter og 10 centimeter høy- så baby inne i innvollene høres ut som det eneste sannsynlige. Stakkars små, tenk om de driver og slår seg mot ryggraden hele tida? Hva slags datakabel er det som mangler til kameraet? Er det en standard USB eller en som er litt spesialtilpasset til det merket? Du får gi gubben den svært håndfaste oppgaven å ta med seg kameraet til en fotobutikk (for ikke å risikere å bli snakket inn i kjøp av nytt kamera ) og få tak i en ny som passer! Litt søvn er nok lurt, selv om jeg nesten lurer på om ikke søvnmangel er det eneste som ville fått NAV-papirene til å fremstå som forståelige Ah, selvsagt! Det er jo en klassisk manne-oppgave, og en svært konkret en sådan. Det, pluss den eneste tingen vi mangler nå, nemlig babybadekaret. Da har han litt å drive med når han ikke er ute og løper Og NAV... jeg har gitt opp. Ikke gitt opp NAV, men gitt opp å regne inn ferien min. Får ta det som en endring senere, for jeg vil som sagt gjerne være grei mot jobben. Men jeg er ikke så grei at jeg risikerer å oversitte fristen for ettersending av inntektsopplysninger- det er faktisk viktigere at jeg får penger på konto så regningene blir betalt, enn at det er enkelt for jobben. Regner med at de har forståelse for det, og betyr det jo at jeg må stikke innom med Smule på slep for å ordne det siste etter hvert (jeg har mange godt voksne damer på jobb som har veldig lyst til å se baby, nemlig ) Det var en flott mage, og du ser jo skikkelig sprek ut! Tusen takk, Mus-Katt! Og er det ikke rart... tiden rundt fødselen må være en av de ytterst få ganger i livet hvor jeg ser bedre ut enn jeg føler meg. Vanligvis er det jo motsatt! Nå er det jammen ikke lenge igjen, det føles som om det var igår at du satt på baltassen og så ut over middelhavet med en San Miguel! Hehe, det har du jammen rett i. Hadde nesten glemt hvordan dette egentlig startet, men når du sier det er det jo snart et år siden jeg satt og skrev de første linjene fra en hotellbalkong på cup-tur til Barcelona. Det har vært et produktivt år, om ikke annet! Og om bare to måneder sitter jeg der igjen! Ikke på et cup-hotell i Barcelona, riktignok, men enda bedre- i feriehuset litt lenger nede på kysten. Gubben og meg med hver vår San Miguel på takterrassen i solnedgangen, med utsikt ned til fire lykkelige barn som splasher og hopper i bassenget- og en liten Smule som skriker og bæljer gurgler fornøyd i kurven sin, kun iført solhatt og bleie. Denne graviditeten har virkelig ikke vært noen dans på roser, og i de mørkeste øyeblikkene har jeg nesten ønsket både meg selv og mitt idiotiske ønske om enda en baby dit pepper'n gror. Men tanken på sommeridyllen som venter- og ikke minst all moroa som kommer etterpå, med en liten sjarmør i hus- det gjør det så til de grader verdt det. Jeg kan nesten ikke vente! Håper alle sammen har en fortreffelig tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 23. april 2013 #500 Del Skrevet 23. april 2013 Søt, liten mage du har . Alle babymager er fine, uansett størrelse og form, fordi de rommer et helt nytt menneske. Det har egentlig ikke gått opp for meg. På ordentlig. Jeg vet fødselen nærmer seg, men egentlig så har jeg en indre stemme som sier at det kun er en illusjon, ingen føder, man er gravid for alltid Men, når jeg tidvis klarer å sno tankene rundt det faktum at joda - jeg skal bli mamma, så gleder jeg meg veldig til den mammalykkerusen venninne mine snakker om, og alt det koselige den lille, nyetablerte familien min skal finne på. Etter en så trasig vår må det bare bli en fin sommer. Syns vi har vært snytt for godt vær her på Østlandet de siste 3 somrene, så jeg føler det i lillefingeren - det blir sol og varmt fra juni til september Håper du får en fin tirsdag også. Selv skal jeg lese litt pensum og ta meg en tur ut i det fine været Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå