Gå til innhold

Se hva kvinner EGENTLIG mener om størrelsen til menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hvis man m bruke så kraftige virkemidler for at du skal høre, så kanskje du bør vaske ørene dine. Vi er mange som protesterer mot kvinner som rakker ned på menn som ikke fyller deres preferanser, om vi så ikke skyter dem ned.

Din manglende evne til å ta inn andres argumenter, fordi du på forhånd har bestemt deg for at kvinner er håpløse. Her er du jo ute etter å "ta" folk som faktisk ønsker å bygge opp menns selvtillit i forhold til størrelsen.

Og jeg takker for og setter pris på det. Men dessverre er ikke dette mer en å bygge motorvei for å så droppe å legge asfalt. Til syvende og sist til liten og ingen nytte. En MÅ si midt imot megapikk-avhengige damer. Mye fordi disse damene er brautende og usedvanlig lite taktfulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Riktig, det teller ikke så lenge ingen sier imot til de som skriker ut av hjertets lyst om hvor viktig megapikk er.

Da synes jeg ikke noe synd på deg. Heldigvis finnes det mange menn med god selvtillit til tross for at penis er under gjennomsnittet, så du har nok ikke så mange menn i ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Og jeg takker for og setter pris på det. Men dessverre er ikke dette mer en å bygge motorvei for å så droppe å legge asfalt. Til syvende og sist til liten og ingen nytte. En MÅ si midt imot megapikk-avhengige damer. Mye fordi disse damene er brautende og usedvanlig lite taktfulle.

Når noen her irriterer meg så blokkerer jeg de heller. Du kan ikke la selvtilliten din bestemmes av f.eks womenwomen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Kan vi ikke la disse megapikkavhengige damene og megapuppavhengige mennene få holde på som de vil, så kan vi andre ha siviliserte debatter om litt mer siviliserte og interessante temaer?

Nemlig.

Det er jo ikke sånn at det er noe politisk korrekt for noen av kjønnene å uttrykke slike preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg takker for og setter pris på det. Men dessverre er ikke dette mer en å bygge motorvei for å så droppe å legge asfalt. Til syvende og sist til liten og ingen nytte. En MÅ si midt imot megapikk-avhengige damer. Mye fordi disse damene er brautende og usedvanlig lite taktfulle.

Mange av disse "brautende" damene uttrykker seg så idiotisk at det de sier taler for seg selv. Jeg håper at menn heller tar til seg alle støttende innlegg. Men jo, jeg lover at jeg skal bli flinkere til å argumentere mot all nedrakking, om enn på en ikke "brautende og lite taktfull" måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Men dessverre er ikke dette mer en å bygge motorvei for å så droppe å legge asfalt.

Slik? (massiv trolling som blir tolerert)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Personlig tror jeg at kvinner som kun fokuserer på størrelse har svekkede sjelsevner og dernest ikke er noe å samle på.

Hvis en mann hadde ledd av puppene mine hadde jeg sett på han som overfladisk og mindre begavet. Ville jeg hatt ham? Nei!!

Så hvorfor bryr dere menn dere om hva kvinner som ønsker stor penis sier? Vil DERE ha dem?

Må innrømme at jeg setter menn som tar til takke med kvinner som klager over penisstørrelse i samme kategori som kvinner som blir hos menn som slår. Uten sammenlikning for øvrig er begge deler patetisk.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Mange av disse "brautende" damene uttrykker seg så idiotisk at det de sier taler for seg selv. Jeg håper at menn heller tar til seg alle støttende innlegg. Men jo, jeg lover at jeg skal bli flinkere til å argumentere mot all nedrakking, om enn på en ikke "brautende og lite taktfull" måte.

Mange av disse brautende damene er nok menn som vil trolle også. Hvem gidder å bruke tid på sånt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, de sier at deres preferanser er helt ordinære. Greit nok, men det er ingen kvinner som opponerer og setter på plass megapikk-avhengige damer på samme vis som menn setter på plass megapupp-avhengige menn. DER er mitt poeng.

Ehm, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av disse brautende damene er nok menn som vil trolle også. Hvem gidder å bruke tid på sånt?

Jeg er helt enig, men jeg ser også at noen usikre menn sikkert kan finne på å tro på det de sier. Derfor er det nok greit at noen sier dem imot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, men jeg ser også at noen usikre menn sikkert kan finne på å tro på det de sier. Derfor er det nok greit at noen sier dem imot.

:smilyblomst:

Det var alt jeg ville frem til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:smilyblomst:

Det var alt jeg ville frem til :)

Og, som sagt, det mener jeg at vi allerede gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Jada, de sier at deres preferanser er helt ordinære. Greit nok, men det er ingen kvinner som opponerer og setter på plass megapikk-avhengige damer på samme vis som menn setter på plass megapupp-avhengige menn. DER er mitt poeng.

Joda, dere setter på plass megapupp-avhengige menn ved å rakke ned på kvinner som har store bryster. Er det bedre?

Hadde det ikke vært for en god porsjon selvinnsikt, så hadde jeg halvert puppene mine for lenge sida.

Hver gang en kvinne sutrer over små bryster, kommer en haug med menn og sier at store pupper er dritstygt.

Jeg har i denne tråden påpekt at kvinner stort sett ikke aner hva de snakker om når de sier de vil ha stor pikk. De fleste vil ha en vanlig pikk, og tror den er stor. Fordi de ikke vet bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, dere setter på plass megapupp-avhengige menn ved å rakke ned på kvinner som har store bryster. Er det bedre?

Hadde det ikke vært for en god porsjon selvinnsikt, så hadde jeg halvert puppene mine for lenge sida.

Hver gang en kvinne sutrer over små bryster, kommer en haug med menn og sier at store pupper er dritstygt.

Jeg har i denne tråden påpekt at kvinner stort sett ikke aner hva de snakker om når de sier de vil ha stor pikk. De fleste vil ha en vanlig pikk, og tror den er stor. Fordi de ikke vet bedre.

Har merket meg at noen bli i overkant politisk korrekte. Har prøvd å få korrigert dem. Personlig liker jeg pupper! I alle former og størrelser :nigo: Store og små, kan jeg forsyne meg nå? :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Har merket meg at noen bli i overkant politisk korrekte. Har prøvd å få korrigert dem. Personlig liker jeg pupper! I alle former og størrelser :nigo: Store og små, kan jeg forsyne meg nå? :spise:

Og personlig setter jeg kvinner på plass når de snakker om penis-størrelser, blant annet med å vise til håndlengden til kvinner som er omtrent som en gjennomsnittlig penis. Flere kvinner har fått en aha opplevelse ved det.

Selv gjettet jeg at en dildo på 10,5 cm var 17, basert på hva menn har fortalt meg om deres lengder.

Selv om jeg setter på plass kvinner, elsker peniser på generelt nivå, så er jeg altså fortsatt for barmfager for politisk korrekte menn. De syns nemlig jeg er prangende, ekkel og mer enn en håndfull er bortkastet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vi fortsatt denne debatten?

Snart blir vel alle menn som frekventerer her inn påkrevd å ha bilde av ståpikken sin i avataren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vi fortsatt denne debatten?

Snart blir vel alle menn som frekventerer her inn påkrevd å ha bilde av ståpikken sin i avataren...

Ved siden av en tommestokk :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og personlig setter jeg kvinner på plass når de snakker om penis-størrelser, blant annet med å vise til håndlengden til kvinner som er omtrent som en gjennomsnittlig penis. Flere kvinner har fått en aha opplevelse ved det.

Selv gjettet jeg at en dildo på 10,5 cm var 17, basert på hva menn har fortalt meg om deres lengder.

Selv om jeg setter på plass kvinner, elsker peniser på generelt nivå, så er jeg altså fortsatt for barmfager for politisk korrekte menn. De syns nemlig jeg er prangende, ekkel og mer enn en håndfull er bortkastet...

Jeg lover å kjempe utrettelig for at ALLE pupper skal æres og respekteres!

Edit: Jeg tar et forbehold om manboobs...

Endret av BM2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Poenget er at dersom en mann finner meg motbydelig på grunn av puppene mine, så interesserer et meg midt i ryggen å skulle forsøke og overbevise ham om at han tar feil. My boobs, his loss....

På samme måte som at de beste elskerene jeg har hatt, ville kanskje en size-queen eller to gått glipp av, og good riddance til dem.

Hva skal jeg med en mann som ikke liker kroppen min? Hva skal du med en kvinne som ikke liker kroppen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...