Gå til innhold

Se hva kvinner EGENTLIG mener om størrelsen til menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Det er et velkjent fenomen at damer LYVER for å unngå konflikter. Sjekk denne videoen hvor kvinner som er ute på byen blir intervjuet om "size really matters":

JEG BLIR KVALM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Freakingawesome

Det er et velkjent fenomen at damer LYVER for å unngå konflikter. Sjekk denne videoen hvor kvinner som er ute på byen blir intervjuet om "size really matters":

JEG BLIR KVALM.

Så kvinner vil ha høye kjekke menn med store peniser og enda større lommebok? what else is new?

Lurer på hvor mye en flybilett til nepal koster, fikk plutselig veldig lyst til å bli monk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så kvinner vil ha høye kjekke menn med store peniser og enda større lommebok? what else is new?

Lurer på hvor mye en flybilett til nepal koster, fikk plutselig veldig lyst til å bli monk.

Fy faen altså! Damer er så utrolig two-faced. De sier en ting for å unngå konflikter, når de egentlig mener en helt annen ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Fy faen altså! Damer er så utrolig two-faced. De sier en ting for å unngå konflikter, når de egentlig mener en helt annen ting.

Nja, sant nok det, men kan de egentlig hetses for det? jeg synes ikke det, jeg mener jeg vedder på at du ikke ville vært sammen med eller knulla en grisestygg dame ville du vel?

Vi har alle preferanser og det finnes vel faktisk kvinner der ute som ikke mener at penis størrelse er så vanvittig viktig så lenge fyren kan sakene sine i senga. Min er ikke spesielt stor men har aldri fått negative kommentarer pga det og jeg har små arr etter kloremerker på ryggen som bevis ;)

Men en ting har du rett i, de skulle vært mer ærlige å innrømme at de er like overfladiske som vi menn er i stede for å late som om de er så vanvittig dype og kun går etter personlighet :)

Endret av Freakingawesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Så disse damene er representative for hele den kvinnelige befolkning? På tide å få litt perspektiv på sakene? Og ikke generalisere så voldsomt? Jeg vet med sikkerhet at ikke alle kvinner foretrekker større. Det gjelder jo bare å finne disse. Og hvorfor i all verden skulle vi uansett gidde å bli sammen med noen som egentlig foretrekker større enn det vi kan tilby selv? Jeg vil ha ei jente som tar meg for den jeg er og hva jeg har. Ikke ei som drømmer om en større i smug.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men en ting har du rett i, de skulle vært mer ærlige å innrømme at de er like overfladiske som vi menn er i stede for å late som om de er så vanvittig dype og kun går etter personlighet :)

WORD! Jeg er dritt lei av at damer lyver for å sette seg selv i et bedre lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg bryr meg ikke om størrelse, høyde eller lommebok. Greit å vite at jeg både er twofaced og juger. Takk KG!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stygg hun på 0.52 synes jeg. Virket som hun var ganske dum også :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hysteriet må snart ta en slutt!

Gutter: dere har én pikk, det er den pikken dere skal ha resten av livet, get over it!

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønnblomst

Dette her er jo bare dumme kvinner med promille i blodet, som er ute etter sex. De tøffer seg, men ser ikke hvor teite de faktisk er.

Jeg for min del vil ha en jeg er glad i, som bryr seg om meg, som jeg liker å se på, og som klarer selv. Rik trenger han ikke være, bare alt annet er på plass. Sånn som den deilige gutten jeg var sammen med og så for meg en framtid sammen med :rodmer: 'skulle ønske vi hadde ordnet opp på et tidligere tidspunkt, og fått det godt igjen. Vi kunne gjort mye annerledes, men at vi var glade i hverandre, er i hvert fall sikkert. Størrelsen hans har jeg aldri tenkt at burde være hverken større eller mindre. Det var ikke en eneste ting jeg ville forandre med ham.

De fine kvalitetene hans, og skavankene hans, gjør ham til den han er. Alle uvanene hans var ubetydelige, for jeg elsket ham akkurat som han var, og det vil jeg også alltid gjøre, uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette her er jo bare dumme kvinner med promille i blodet, som er ute etter sex. De tøffer seg, men ser ikke hvor teite de faktisk er.

Tøffe seg? Når damer er fulle så sier de det de egentlig mener. Når damer er edru så lyver dem hele tiden for å unngå konflikter. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe seg? Når damer er fulle så sier de det de egentlig mener. Når damer er edru så lyver dem hele tiden for å unngå konflikter. :kvalm:

Og det gjør selvsagt ikke menn.. ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke om størrelse, høyde eller lommebok. Greit å vite at jeg både er twofaced og juger. Takk KG!

Samme her ... Godt å vite at KG kan fortelle meg sannheten om meg selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart størrelsen teller. Stor=bedre. Men det betyr ikke at mindre= dårlig.

Å til mindre menn er så bør de kanskje veie opp for det med å væreekstra bra i senga da?! Jeg kan nyte en mindre penis på lik linje med en stor. Men hadde jeg kunnet valgt penisen som skal sitte på drømmemannen så hadde jeg valgt en stor.Ikke diger,men stor (les:tykk). For stor er ikke bra, spesielt ikke om den er for lang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri sagt at størrelsen ikke teller. En liten penis gjør ingen nytt for meg. Selv om mannen kan andre ting. Det går får en gang eller to, men that's it. Jeg har prøvd å være i et forhold med en sånn en, og det gikk bare en mnd før jeg ikke orket mer. Sex med liten penis er no good.

Jeg foretrekker en sånn passe perfekt. Altså ikke noe svær sak. 18 cm er litt i meste laget. Så 15 er nok det jeg foretrekker.

Det har jeg også for vane å være ærlig om ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sagt at størrelsen ikke teller. En liten penis gjør ingen nytt for meg. Selv om mannen kan andre ting. Det går får en gang eller to, men that's it. Jeg har prøvd å være i et forhold med en sånn en, og det gikk bare en mnd før jeg ikke orket mer. Sex med liten penis er no good.

Jeg foretrekker en sånn passe perfekt. Altså ikke noe svær sak. 18 cm er litt i meste laget. Så 15 er nok det jeg foretrekker.

Det har jeg også for vane å være ærlig om ;)

ehm....hvorfor bryr du deg om lengden????? Har den mer å si enn tykkelsen?????

Merkelig..

Hilsen kvinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...