Gå til innhold

Se hva kvinner EGENTLIG mener om størrelsen til menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Poenget er at dersom en mann finner meg motbydelig på grunn av puppene mine, så interesserer et meg midt i ryggen å skulle forsøke og overbevise ham om at han tar feil. My boobs, his loss....

På samme måte som at de beste elskerene jeg har hatt, ville kanskje en size-queen eller to gått glipp av, og good riddance til dem.

Hva skal jeg med en mann som ikke liker kroppen min? Hva skal du med en kvinne som ikke liker kroppen din?

Utfordringen har jo ligget i at megapikk-historiene har kommet et godt stykke ut i forholdet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Utfordringen har jo ligget i at megapikk-historiene har kommet et godt stykke ut i forholdet...

So? hva skal du med en kvinne som ikke tenner på kroppen din?

Menn jeg har vært sammen med som har sagt at egentlig liker de ikke store pupper har jeg gjort kort prosess med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

So? hva skal du med en kvinne som ikke tenner på kroppen din?

Menn jeg har vært sammen med som har sagt at egentlig liker de ikke store pupper har jeg gjort kort prosess med.

Og det er her menn bør bli flinkere. Jeg har blitt i forhold der hun ikke har vært fornøyd, fordi jeg pokker meg skal vise at jeg duger uansett. Det er stort sett en forgjeves kamp, og ikke noe jeg vil begi meg innpå igjen. Er hun ikke fornøyd, kan hun til helvete se å gå videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jupp, menn skal alltid "vinne" og "bevise" og "konkurrere". Hvorfor ikke la ei kvinne som digger dere for den dere er ha sjansen? Hm? meg for eksempel? :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Jupp, menn skal alltid "vinne" og "bevise" og "konkurrere". Hvorfor ikke la ei kvinne som digger dere for den dere er ha sjansen? Hm? meg for eksempel? :lur:

Hvorfor ikke? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So? hva skal du med en kvinne som ikke tenner på kroppen din?

Menn jeg har vært sammen med som har sagt at egentlig liker de ikke store pupper har jeg gjort kort prosess med.

Sant nok!

Det trygge valget er å ikke satse på forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jupp, menn skal alltid "vinne" og "bevise" og "konkurrere". Hvorfor ikke la ei kvinne som digger dere for den dere er ha sjansen? Hm? meg for eksempel? :lur:

Hvorfor ikke? :lur:

Get a room :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Sant nok!

Det trygge valget er å ikke satse på forhold.

Eller velge en som ser på deg som mer enn vare en kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Bændit er alltid så PK, så han liker sikkert ikke store boobs. :fnise:

Ja, PK er mellomnavnet mitt. Jeg eier jo ikke egne meninger, og alt her inne går ut på å ikke tråkke på tær... Men jeg liker pupper. Små som store. :lur:

Endret av Bandit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller velge en som ser på deg som mer enn vare en kropp.

jupp, da får du IAFFALL pult! :nigo:

For skadet, for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, PK er mellomnavnet mitt. Jeg eier jo ikke egne meninger, og alt her inne går ut på å ikke tråkke på tær... Men jeg liker pupper. Små som store. :lur:

:ler: pk!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bandit

:ler: pk!!!!!!!!!!

Til og med pikken min er PK. Står av både små og store pupper. Så snakk med ham, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvorfor er det så selfølgelig at menn skal måtte stå helt alene mot verden? Hvorfor er en mann udugelig om han ikke klarer den børen som ensomhet og stadig trakkasering og latterliggjøring som følger fra kvinner? Hvorfor skal menn tåle dette? Hva er det med kvinnre og deres fullstendige kortsluttning når det kommer til kravet om å ha rett til å latterliggjøre menn samtidig som de krever at sammen mann skal skjerpe seg?

Damer er også ansvarlig for sin egen lykke, inkludert alle de damene du og andre menn kaller feite, dvaske og ekle. Poenget er å overse alle de som tøffer seg ved å se ned på mennesker de selv ikke finner attraktive. Som du selv har sagt: ærlighet varer lengst. Det betyr også at man må tåle å høre at man ikke møter kravene til alle her i verden. Det finnes faktisk nok av nyanserte folk som ser andre ting enn store peniser, store pupper eller perfekte kropper når de leter etter partner, enten det er bare sexpartner eller livspartner og full pakke. Jeg velger å overse brautende, kravstore menn og fokuserer heller på de som ser på mer enn bare utseende og størrelse på diverse kroppsdeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

Politisk korrekt. Jeg har lært det her på KG... Med en gang du ikke er kranglete og bastant, er du nemlig pk... :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Politisk korrekt. Jeg har lært det her på KG... Med en gang du ikke er kranglete og bastant, er du nemlig pk... :ler:

Høh, kan ikke si at jeg føler meg så veldig pk.

Likte forresten forkortelsen xD

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Synes dette er helt fantastisk jeg! Klart størrelse teller, men er man glad i en person så er jo ikke det det viktigste. Uansett så får vi jenter trykt i trynet hvordan vi bør se ut og være overalt hele tiden..det har vi fått lenge. Så kan man vel være ærlige om hva man synes er best på gutter også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Synes dette er helt fantastisk jeg! Klart størrelse teller, men er man glad i en person så er jo ikke det det viktigste. Uansett så får vi jenter trykt i trynet hvordan vi bør se ut og være overalt hele tiden..det har vi fått lenge. Så kan man vel være ærlige om hva man synes er best på gutter også!

Menn går fra konseptene når de blir objektivisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...