Gå til innhold

Hvor langt hår bør en kvinne ha?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Purelove

Kan du slutte å skryte over håret ditt å puppene dine, og den deilige deg i hver jævla tråd? Lurer virkelig på hvordan du ser ut! Skrytepave :filer:

Big time lol. Du får bare lure å fantasere :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min observasjon er halvlangt - langt som er favoritten.

Det er ikke preferanse du mener da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

Kan du slutte å skryte over håret ditt å puppene dine, og den deilige deg i hver jævla tråd? Lurer virkelig på hvordan du ser ut! Skrytepave :filer:

Haha noen som er sjalu her skjønner jeg :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mann men jeg svarer likevel. Mitt inntrykk er at litt lengde på håret er det som er foretrukket. Men som regel kommer det en passelig quirky kvinne med kort hår som bærer det med stil, og roter til hele det inntrykket av at kort hår er ufeminint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg hadde langt hår, MEN for 3 dager siden klippet jeg meg veldig kort, med litt lengre bak enn foran, og det er sååå fint på meg, og jeg ser mye bedre ut og søtere ut nå enn da jeg hadde langt hår :-) jeg er så glad for at jeg gjorde det og happy :-) og føler meg ikke ufeminin :-)

Det er det beste jeg har gjort på lenge :romeo::jepp::popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha noen som er sjalu her skjønner jeg :lur:

ehh? jeg veit jo ikke hvordan hun ser ut, hvordan kan jeg være sjalu da?? Vi har to stk womenwomen på kg!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha noen som er sjalu her skjønner jeg :lur:

Du vet ikke hva du snakker om. Prøv igjen etter ett år og du er fuckings drittlei av Gullmusa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

ehh? jeg veit jo ikke hvordan hun ser ut, hvordan kan jeg være sjalu da?? Vi har to stk womenwomen på kg!

Altså... alvorlig talt? Går det bra eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg så stolt at jeg bare måtte fortelle dere at jeg har 81cm langt hår :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg kan love dere at hår på rumpa = grønnjævlig for min del. Har ikke bra nok hår, og må i så tilfelle ty til extentions. Har aldri fått noen klager uansett, og fikk like mye komplimenter da jeg hadde kort hår som når jeg har halvlangt.

Det er definitivt ikke håret som definerer min kvinnelighet. Jeg biter meg også merke til at menn kan falle for en dame pga håret. Hadde en slik venninne en gang. Jada, søt jente, men SÅ flott var hun ikke.

Trives i grunn med at folk ser meg som en helhet og ikke per kroppsdel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsk:

Kari+Ruesltten.jpg

Ellers så finnes det mange fine frisyrer i forskjellige lengder, men liker selv litt lengde. Hadde ganske langt før og fikk masse kommentarer :) Men måtte klippe det opp en del pga skade..men kunne aldri tenkt meg å ha helt kort hår.

Synes det der er litt for langt, egentlig! Det er bare noe med såpass langt hår som jeg synes er ganske ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt hår er stress! Kort hår tørker fort!! Og jeg sparer alltid til langt hår.. helt til jeg ikke gidder lenger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest uAnonymBruker

Synes det der er litt for langt, egentlig! Det er bare noe med såpass langt hår som jeg synes er ganske ekkelt.

ENIG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

ehh? jeg veit jo ikke hvordan hun ser ut, hvordan kan jeg være sjalu da?? Vi har to stk womenwomen på kg!

Jeg vet at du lurer på hvordan hun ser ut i virkeligheten. Selv om du ikke har sett henne kan du fortsatt være sjalu på folk med langt hår, og det med puppene... Virket i hvertfall sånn på den måten du uttrykte deg på.

Du vet ikke hva du snakker om. Prøv igjen etter ett år og du er fuckings drittlei av Gullmusa.

Du uttaler deg som du har kjent henne i ett år. I følge forumet har hun vært medlem her i en måned. Det er mulig at jeg blir dritt lei av henne. Men er det nødvendig å være så krass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Du vet ikke hva du snakker om. Prøv igjen etter ett år og du er fuckings drittlei av Gullmusa.

Jeg har da aldri sagt at jeg har en gullmus.. :sjokkert:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når håret er langt nok til at hun kan tørke seg i rumpa med det etter å ha vært på do, begynner det å bli ekkelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det der er litt for langt, egentlig! Det er bare noe med såpass langt hår som jeg synes er ganske ekkelt.

Jeg syns det er veldig usexy fordi jeg forbinder det med sterkt religiøse damer. Amishfolket, mormonere og Jehovas vitner og sånn :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du vet ikke hva du snakker om. Prøv igjen etter ett år og du er fuckings drittlei av Gullmusa.

Den ekte womenwomen har vært på forumet i flere år. Det er hun som har "gullmus", hennes egne ord. WW har en helt særegen skrivestil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...