Gå til innhold

Hvor langt hår bør en kvinne ha?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Forskjellige mennesker kler forskjellige frisyrer, ikke alle kler kort hår og ikke alle kler langt. At damen har evnen til å finne dette ut selv isteden for å ha langt hår og se jævlig ut i forhold til hvor fin hun kunne blitt med kort hår setter jeg pris på, det sier litt om selvinsikten .

De færreste menn liker kvinner med kort hår. Det er vel en grunn til at mange lesber går med kort hår, bruker voks, er lubne og kler seg som gutter. Fordi kort hår representere det maskuline, og ikke spør meg hvorfor mange lesber velger jenter som ser ut som menn når de selv fortrekker kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne frisyren er ikke fullt så lang men utrolig fin og passer veldig bra til jenta:

AAAAC68YVvEAAAAAAAAZMw.jpg?v=1225457753000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er finest? Hva synes du er sexy?

Kort hår 5-15 cm lengde?

Bob-sveis 15-25cm lengde?

Havlangt 25-35cm lengde?

Langt 35-55cm lengde?

Laaangt 55-70cm lengde?

Midt på ryggen. feminint og pent. Pluss at en kan holde i det mens en knuller henne hardt bakfra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meridius

Midt på ryggen. feminint og pent. Pluss at en kan holde i det mens en knuller henne hardt bakfra.

Hun trenger vel ikke langt hår får å kunne dra henne i håret. Har du korte armer eller? :P Ellers er jeg enig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun trenger vel ikke langt hår får å kunne dra henne i håret. Har du korte armer eller? :P Ellers er jeg enig.

Liker å tvinne håret en gang og to rundt nevene ;) Og ja, jeg har korte armer :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De færreste menn liker kvinner med kort hår. Det er vel en grunn til at mange lesber går med kort hår, bruker voks, er lubne og kler seg som gutter. Fordi kort hår representere det maskuline, og ikke spør meg hvorfor mange lesber velger jenter som ser ut som menn når de selv fortrekker kvinner.

Det har jeg alltid lurt på også! Kan virkelig ikke fatte og begripe greia!! Jeg liker jo jenter fordi de er jenter. Når jeg møter jenter som ser ut som gutter eller som jeg blir usikker på hvilket kjønn er, så skjønner jeg ikke hvorfor det er attraktivt. Kort hår er jo maskulint, hvorfor ønsker man å være det?! Men dem om det.

Veldig glad i min feminine, langhårede kjæreste, og det er hun også! (I sin langhårede og feminine kjæreste, altså!) :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

jeg syns ikke det er pent med veldig langt hår. Når det går langt nedenfor puppene så syns jeg bare det ser ekkelt ut. Men alt fra puppene og opp er vakkert syns jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg alltid lurt på også! Kan virkelig ikke fatte og begripe greia!! Jeg liker jo jenter fordi de er jenter. Når jeg møter jenter som ser ut som gutter eller som jeg blir usikker på hvilket kjønn er, så skjønner jeg ikke hvorfor det er attraktivt. Kort hår er jo maskulint, hvorfor ønsker man å være det?! Men dem om det.

Veldig glad i min feminine, langhårede kjæreste, og det er hun også! (I sin langhårede og feminine kjæreste, altså!) :rodmer:

Det er jo enkelt. En jente er en jente uansett hva slags kjønnsuttrykk hun måtte ha, og det er fullstendig mulig å tenne på ulike maskuline trekk selv om det er jenter man liker. Mange liker dessuten androgynitet.

Jeg foretrekker jenter som er på den maskuline enden av skalaen. Det betyr ikke at jeg like gjerne kunne funnet meg en mann eller at jeg egentlig foretrekker menn, det betyr bare at jeg tiltrekkes av visse former for kvinnelig maskulinitet.

Endret av Era_Vulgaris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke det er pent med veldig langt hår. Når det går langt nedenfor puppene så syns jeg bare det ser ekkelt ut. Men alt fra puppene og opp er vakkert syns jeg :)

Å så uening jeg er med deg!

Lang hår, naken kvinne, og kun håret over puppene...

Yummi! :spise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ble nysgjerrige og fant frem målebåndet etter å ha lest hovedinnlegget? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ble nysgjerrige og fant frem målebåndet etter å ha lest hovedinnlegget? :fnise:

Kuken er ennå 10... ååååh.. faen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kuken er ennå 10... ååååh.. faen...

La håret vokse og surr det noen ganger rundt, så ser den ihvertfall tjukkere ut. :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La håret vokse og surr det noen ganger rundt, så ser den ihvertfall tjukkere ut. :vetikke:

Aha! Blir mer sigarlik! :lur: Hører på deg og tar en Clinton :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ble nysgjerrige og fant frem målebåndet etter å ha lest hovedinnlegget? :fnise:

Nei, håret mitt passer ikke inn i noen av kategoriene. Trenger et alternativ for midtpåleggenerlangtnok... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purelove

Jo lengre jo bedre, håret mitt rekker meg til rumpen, og det er bare vakkert! Synes de fleste kler langt hår :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Blir mer sigarlik! :lur: Hører på deg og tar en Clinton :cool:

Gjør det du, men pass deg for Steinar. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo lengre jo bedre, håret mitt rekker meg til rumpen, og det er bare vakkert! Synes de fleste kler langt hår :)

Kan du slutte å skryte over håret ditt å puppene dine, og den deilige deg i hver jævla tråd? Lurer virkelig på hvordan du ser ut! Skrytepave :filer:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...