juliane Skrevet 7. august 2013 #961 Del Skrevet 7. august 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. august 2013 #962 Del Skrevet 7. august 2013 Hurra for herr, fru og mini! Nå ble jeg skikkelig glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåbærmuffin Skrevet 7. august 2013 #963 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg vil se bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. august 2013 #964 Del Skrevet 7. august 2013 Hehe, skal se om jeg klarer å legge ut senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2013 #965 Del Skrevet 7. august 2013 Gratz! Blir brått litt mer virkelig når man ser det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 7. august 2013 #966 Del Skrevet 7. august 2013 Sååå moro at alt var fint på Ul. Nyyyt dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 7. august 2013 #967 Del Skrevet 7. august 2013 Kjekt å høre at alt står bra til med lillefrø! har du en følelse av om det er gutt eller jente? Ellers er formen her dårlig, stuuuuptrøtt og føler meg bare syk 24/7.. Sover mye og ligger på sofaen.. Gleder meg til energien kommer tilbake ja *gjesp* Her har du middagstiås til hva jeg lagde igår, var utrolig godt: http://dinmat.no/Kyllingfrikasse Det jeg gjorde anderledes var at jeg bare brukte en ferdig lapskauspakke fra rema 1000 til 8,- tillsatt en ekstra halv løk, halv pose frosne erter og mer gulerot, pluss 3-4 hvitløk, karry og ingefær pulver, salt og pepper.. Mmm.var utrolig godt dagens eneste høydepunkt i matveien er middagene synes jeg..ingenting annet frister. Serveres slik, eller med nykokte poteter, ris eller potetstappe eller flatbrød Håper noen prøver seg på samme oppskrift :D jeg ble veldig fornøyd hvertfall **matvraket som jeg har blitt, er konstant sulten** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. august 2013 #968 Del Skrevet 7. august 2013 Nei, har ingen spesiell følelse. Kanskje det kommer senere. Tja, kanskje det blir kyllingfrikkasé en dag. Kanskje om et par uker, jeg forbinder det med høsten. Men det er jo veldig godt, har laget det en gang for lenge siden. Nå fikk jeg plutselig lyst på fårikål da. Eller, egentlig bare kål, potet og saus Ja, jeg har også blitt matvrak (eller latvisk som telefonen skulle ha meg til å skrive) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 7. august 2013 #969 Del Skrevet 7. august 2013 Roseduft! HURRA for nydelig ticker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. august 2013 #970 Del Skrevet 7. august 2013 Sånn, da har jeg stilt inn tickeren min Er plutselig bare tre dager foran deg nå, Roseduft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 7. august 2013 #971 Del Skrevet 7. august 2013 Heisann!! Her har det skjedd ting, ja!! GRATULERER Ikke vært innom på en evighet, jeg, så moro å se den nye dagboktittelen din Kjempekoselig! Gled deg Stor fra meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. august 2013 #972 Del Skrevet 7. august 2013 Så koselig å se deg her inne, Ninnin! Og takk Ja, din begynner jo å blir stor nå. Er det full fart om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. august 2013 #973 Del Skrevet 7. august 2013 Artig det er vanskelig å tru ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 7. august 2013 #974 Del Skrevet 7. august 2013 Så koselig å se deg her inne, Ninnin! Og takk Ja, din begynner jo å blir stor nå. Er det full fart om dagen? Ja, her er det full fart fra morgen til kveld! Men det er kjempekoselig! Moro å se hvordan han utvikler seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 7. august 2013 #975 Del Skrevet 7. august 2013 Gratulerer så mye til herr og fru Doh med en MiniDoh(nut) på vei Dette her er kjempestore og fine nyheter! Jeg har jo vært glad på dine vegne en stund, men fra idag så ble jeg ekstraeksta glad! Det er vanskelig å forstå dette med graviditet, at et menneske faktisk lages, skapes og utvikles inni deg Så naturlig men alikevell et like stort under hver bidige gang! Og nå er det din, deres, tur til å skape et under Doh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 7. august 2013 #976 Del Skrevet 7. august 2013 Takk, Noz Hehe, som de gale kattemenneskene vi er lurer vi veldig på hvordan katten kommer til å takle storebror-rollen. Blir nok myyyyyye skepsis Nå ligger han på sofaryggen og knadder med i nakken og bakhodet. Har ligget sånn i en halvtime. Er ikke så rart at man blir glad i disse dyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 7. august 2013 #977 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Nei, har ingen spesiell følelse. Kanskje det kommer senere. Tja, kanskje det blir kyllingfrikkasé en dag. Kanskje om et par uker, jeg forbinder det med høsten. Men det er jo veldig godt, har laget det en gang for lenge siden. Nå fikk jeg plutselig lyst på fårikål da. Eller, egentlig bare kål, potet og saus Ja, jeg har også blitt matvrak (eller latvisk som telefonen skulle ha meg til å skrive) Hvordan lager man det? Øh........så det andre innlegget Glem det! Eneste problemet er at jeg liker best med høne, og det er jo visstnok komplett umulig å få tak på om dagen. Og så skal det jo helst være masse brunost i sausen og karri, ingen av delene kommuniserer så bra med meg :S *fikk lyst på* Endret 7. august 2013 av åffårno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 8. august 2013 #978 Del Skrevet 8. august 2013 Kan ikke huske at jeg hadde brunost og karri i. Skal se om jeg finner den oppskriften jeg brukte i kveld Fytti helvete, for et vær. Våkna rett etter seks av et stort smell, og da jeg kjørte til t-banen regna det så fælt at jeg nesten ikke så noenting. Ble gummistøvler på meg i dag Skal egentlig på telttur i morgen, men det spørs om det blir noe av hvis været er like ustabilt. Gidder ikke ligge klissblaut uti skogen når jeg kan ligge under min egen dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 8. august 2013 #979 Del Skrevet 8. august 2013 Så koselig å høre at alt gikk bra på UL :D herlige nyheter!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 8. august 2013 #980 Del Skrevet 8. august 2013 Doh! Skjønner ingenting, jeg.. Mente at jeg drev og "abonnerte" på dagboka di, men neida.. Og dermed har jeg jo heller ikke sett at du har en liten baby i magen din GRATULERER Sååååå koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå