Gå til innhold

Dohs dager med lillemann


Gjest Doh

Anbefalte innlegg

Herlig å lese om glad Doh som får mms av gutta sine på jobb! :) Det er jo som du sier, litt godt å ha tid til å savne også!

Og så måtte jeg flire litt gjenkjennende av denne her:

Allerede før lillemann la seg i dag sa mannen at han gledet seg til å være sammen med han i morgen. Sånne uttalelser sanker mange kjærestepoeng :)

Før i tiden fikk mannfolk kjærestepoeng av blomster og oppmerksom romantikk. Enter første ungen, og så er det plutselig pappa-skillz som sanker full pott :ler: Er så enig, så enig- og jeg er veldig glad for at jeg også har en mann som digger pappaperm (han ser det som en metode til å komme i bedre form, han da. Trille tur, trille tur, trille tur, få opp kondisen og gå ned i vekt :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemme etter en herlig tur på fjellet. Har gått nesten 3,5 mil på tre dager, ca 3 av de med pulk. Har hatt strålende vær og helt ok føre. De to første dagene var det masse folk ute i og langs løypene, men i går var vi så å si alene på fjellet. Tydelig at alle skulle hjem (vi kjørte halv elleve i dag, null kø :nigo: ). Lillemann koste seg i pulken, akkurat som forrige gang. Ene turen hadde vi en rast halvveis og da fikk han krabbe rundt i snøen, det var stas. Litt uvant med bakker da, parketten hjemme er liksom ganske flat i forhold :fnise: Nå sitter jeg og venter på sushi. Bestilte et sted men da jeg kom dit var det stengt (oppdater nettsiden deres folkens....). Men har hørt mye bra om dette stedet, og det er tydeligvis fryktelig populært. Eller så er det fordi dette er det eneste stedet som er åpent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påsken var deilig ja :jepp: Ogdet er bra jeg hadde en sånn oppladning for dette har vært en mildt sagt hektisk uke på jobb. Har ikke rukket å sjekke en eneste nettavis engang. Måtte jobbe litt ekstra på onsdag, og holdt på å måtte jobbe ekstra i dag også (skulle egentlig gå tidlig....). Så er god og sliten kjenner jeg. Men det går jo over når jeg kommer hjem til verdens herligste unge (trenger ikke lenger være redd for at mammafølelsen aldri skulle komme for å si det sånn. Jeg trengte bare å være litt borte fra han, så kom de). Og i morgen skal vi feire felles ettårsdag med de andre i barselgruppa, det gleder jeg meg veldig til :) Til uka blir det ikke like hektisk på jobb heller, så da skal jeg nok dra tidlig noen dager. Har mange timer avspasering pluss at vi har betalt trening to timer i uka, så er rom for litt tidlige ettermiddager :)

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, dagene bare flyr! Og spesielt helga.. På lørdag hadde vi felles ettårsfeiring med barselgruppa, var veldig koselig å møtes igjen. Og lillemann koste seg med å fly etter storebrødrene til de andre og bære på en ballong. Den gutten elsker ballonger :ler: Og så fikk han lompe (eneste som ikke fikk pølse stakkars), litt bolle, en liten muffinsbit og en fruktstang. Da var han godt fornøyd :) På søndag leverte vi Stella (bilen min) til gamlejobben til mannen, leasinga går ut så da er jeg billøs fram til vi får nestemann. Trenger jo ikke to biler til vanlig. Vi kombinerte det med å besøke en kamerat av mannen, så da hadde lillemann en på 2,5 år å fly etter. Begge de små syntes det var stas (lillemann fant en ballong der også). Tror det er en som kommer til å være overklar for å begynne i barnehagen i august....

Ellers var det en artig tur hjem fra jobb i går. Skulle levere noen papirer fra jobb rett ved t-banen, men det var strømbrudd i hele området så banen måtte snu to stasjoner før der jeg skulle av. Og der den stoppa går det bare én buss i timen så jeg måtte gå i 20 minutter før jeg kom til en bussholdeplass der det går busser. Så tok jeg bussen én holdeplass før jeg måtte gå opp dit jeg skulle. Jeg som hadde tenkt å komme hjem litt tidlig kom hjem da jeg pleier, og det ble ikke babysvømming. I dag skal jeg levere noe et annet sted, vi får se åssen det går. Er jeg hjemme før fem skal jeg si meg fornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk vi en tur der vi skal flytte til, og tok en tur innom barnehagen der lillemann skal gå. Hilste på grisene og hønene, og lillemann rusla rundt, satt i sandkassa og prøvde ut huska sammen med mor. Det var IKKE populært å dra derfra :ler: I går var vi en tur på fotballbanen ved siden av oss så lillemann skulle få tusle rundt med sko, det var ikke særlig populært å dra derfra heller... Så vi kan trygt si at lillemann trives ute, og han kommer nok til å stortrives i barnehagen :)

Litt bekymra da, han har spist en brødskive og en yoghurt i dag :( Har prøvd skive, havrefras, egg og lasagne, men det er full nekt. Ikke noe gøy. Har ikke bæsja i dag heller, så tror han er forstoppa. Men ville ikke ha sviskemos heller. Håper det løsner i morgen (bokstavlig talt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...